Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00306794/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynku ZSiPP nr 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 2672133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.um.ostrowiec.pl/artykul/3001/25575/poprawa-efektywnosci-energetycznej-i-zwiekszenie-udzialu-oze-w-budynku-zsipp-nr-31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynku ZSiPP nr 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fef1c52-1d4b-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038592/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynku ZSiPP Nr 3
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00306794/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.36.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 187850,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku Zespołu Szkół i Placówek Publicznych nr 3 na potrzeby postępowania przetargowego termomodernizacji przedmiotowego budynku w ramach zadania budżetowego pn: „Poprawa efektywności energetycznej i zwiększenie udziału OZE w budynku ZSiPP nr 3” oraz dokonanie w imieniu Zamawiającego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351), zgłoszenia budowy lub wykonania robót budowlanych wraz z zaświadczeniem o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych.
Do Zespołu Szkół i Placówek Publicznych nr 3 należy także Publiczne Przedszkole nr 19.
Zespół Szkół i Placówek Publicznych nr 3 zlokalizowany jest na osiedlu Ogrody 20, 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski na działkach nr 20/3, 20/4, 30, 31, 32/4, 33/1, 35/8, 36/3, 38/8, 40/3, 41/8 (obręb 20, ark. 1). Nieruchomość stanowi własność Gminy Ostrowiec Świętokrzyski. Ustanowiony jest trwały zarząd na rzecz Zespołu Szkół i Placówek Publicznych nr 3 i Publicznego Przedszkola nr 19. Powierzchnia netto budynku wynosi 10 148 m2. Konstrukcja budynku jest żelbetowa, szkieletowa. Budynek posiada od 1 do 4 kondygnacji nadziemnych. Obiekt jest częściowo podpiwniczony.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
2.1. Wykonanie inwentaryzacji obiektu oraz przedstawienia koncepcji projektu wraz z jej zaakceptowaniem przez Zamawiającego w terminie do 80 dni od dnia podpisania umowy.
2.2. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz dokonanie zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych, o którym mowa w art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych do 250 dni od dnia podpisania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej ofertyINNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Dostawa sprzętu i akcesoriów informatycznych, oprogramowania biurowego, licencji antywirusowych oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Zagospodarowanie terenu przy stawie w Częstocicach w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa przedłużenia ul. Chrzanowskiego od ul. Kilińskiego do ul. Samsonowicza"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 1624T - ul. Rudzka w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi oraz przyłączami, zlokalizowanego przy ul. Kuźnia 48 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących "budowy skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 Przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim"
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Wykonanie dokumentacji z aktualizacją dokumentacji projektowo-kosztorysowej wybranych branż dla zadania pn.: "Modernizacja dostępu drogowego do Portu w Szczecinie, -III etap realizacyjny"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
- BZP.271.42.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych wzdłuż rzek - (...)".
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.