eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Rozbudowa i remont istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budowa myjni samoobsługowej, na terenie PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i remont istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budowa myjni samoobsługowej, na terenie PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 412-18-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c54d376-0c1d-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i remont istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budowa myjni samoobsługowej, na terenie PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c54d376-0c1d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.09/16/06/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla całej inwestycji pn. Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i remont obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budową myjni samoobsługowej 4 stanowiskowej tj. 4 stanowiskowej tj. dla samochodów osobowych – 2 stanowiska i ciężarowych Solo trzyosiowych o max długości 11m i wysokości 4m – 2 stanowiska na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku przy ul. Żytniej oraz wykonanie robót polegających na rozbudowie, przebudowie, nadbudowie
i remoncie obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
2. W ramach wykonania przedmiotu umowy wykonawca w szczególności:
1) wykona dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami dokumentów, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych dla całej inwestycji z podziałem na dwa zadania, tj.:
Zadanie I: Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i remont obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. przy ul. Żytniej,
Zadanie II: Budowa myjni samoobsługowej 4 stanowiskowej, tj. dla samochodów osobowych - 2 stanowiska i ciężarowych Solo trzyosiowych o maksymalnej długości 11 m i wysokości 4 m – 2 stanowiska - na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. przy ul. Żytniej;
2) wykona roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie, nadbudowie i remoncie obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. [Adres działki: nr ewid.: 49/8, 46/5, 42/6, 42/8, 43/3 przy ul Żytniej we Włocławku.], zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa w ppkt 1) powyżej;
3) wykona dokumentację podwykonawczą;
4) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej, o której mowa ppkt 1) umowy oraz do dokumentacji powykonawczej, o której mowa ppkt 3) na warunkach określonych we wzorze umowy [załącznik nr 10 do SWZ];
5) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych we wzorze umowy [załącznik nr 10 SWZ];
6) udzieli gwarancji na roboty budowlane oraz dokumentacje projektowo - kosztorysową, na warunkach określonych we wzorze umowy [załącznik nr 10 do SWZ];
7) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta.
8) Wykona końcowy rozruch stacji paliw.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym standardy jakościowe i zakres prac zostały określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym [dalej PFU], opracowanym przez BUDEXT Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedzibą w Rzeszowie przy ul. al. Józefa Piłsudskiego 2a, 35-959 Rzeszów, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, ze względu na to, iż oferta najkorzystniejsza złożona przez DELMAR Marzena Starzyńska, ul. Stefana Okrzei 59, 87-800 Włocławek (cena brutto 7 365 750,00 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 4 823 593,48 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7365750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7365750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.