Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00263290/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00300995/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00306118/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i remont istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budowa myjni samoobsługowej, na terenie PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 412-18-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c54d376-0c1d-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i remont istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budowa myjni samoobsługowej, na terenie PGK „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c54d376-0c1d-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.09/16/06/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę dla całej inwestycji pn. Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i remont obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu oraz budową myjni samoobsługowej 4 stanowiskowej tj. 4 stanowiskowej tj. dla samochodów osobowych – 2 stanowiska i ciężarowych Solo trzyosiowych o max długości 11m i wysokości 4m – 2 stanowiska na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. we Włocławku przy ul. Żytniej oraz wykonanie robót polegających na rozbudowie, przebudowie, nadbudowie
i remoncie obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu.
2. W ramach wykonania przedmiotu umowy wykonawca w szczególności:
1) wykona dokumentację projektowo-kosztorysową wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami dokumentów, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych dla całej inwestycji z podziałem na dwa zadania, tj.:
Zadanie I: Rozbudowa, przebudowa, nadbudowa i remont obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. przy ul. Żytniej,
Zadanie II: Budowa myjni samoobsługowej 4 stanowiskowej, tj. dla samochodów osobowych - 2 stanowiska i ciężarowych Solo trzyosiowych o maksymalnej długości 11 m i wysokości 4 m – 2 stanowiska - na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” Sp. z o.o. przy ul. Żytniej;
2) wykona roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie, nadbudowie i remoncie obiektów budowlanych i instalacji technologicznej istniejącej stacji paliw wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu. [Adres działki: nr ewid.: 49/8, 46/5, 42/6, 42/8, 43/3 przy ul Żytniej we Włocławku.], zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, o której mowa w ppkt 1) powyżej;
3) wykona dokumentację podwykonawczą;
4) przeniesie na zamawiającego majątkowe prawa autorskie do dokumentacji projektowej, o której mowa ppkt 1) umowy oraz do dokumentacji powykonawczej, o której mowa ppkt 3) na warunkach określonych we wzorze umowy [załącznik nr 10 do SWZ];
5) zawrze umowę ubezpieczeniową z tytułu odpowiedzialności związanej z wykonywaniem przedmiotu umowy na warunkach określonych we wzorze umowy [załącznik nr 10 SWZ];
6) udzieli gwarancji na roboty budowlane oraz dokumentacje projektowo - kosztorysową, na warunkach określonych we wzorze umowy [załącznik nr 10 do SWZ];
7) udzieli gwarancji na infrastrukturę towarzyszącą na warunkach określonych przez producenta.
8) Wykona końcowy rozruch stacji paliw.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym standardy jakościowe i zakres prac zostały określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym [dalej PFU], opracowanym przez BUDEXT Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedzibą w Rzeszowie przy ul. al. Józefa Piłsudskiego 2a, 35-959 Rzeszów, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223720-9 - Roboty budowlane w zakresie stacji benzynowych/tankowania gazu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45410000-4 - Tynkowanie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie, ze względu na to, iż oferta najkorzystniejsza złożona przez DELMAR Marzena Starzyńska, ul. Stefana Okrzei 59, 87-800 Włocławek (cena brutto 7 365 750,00 zł) przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 4 823 593,48 zł brutto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7365750,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7365750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych" - III postępowanie.
- Budowa ogrodzenia zewnętrznego, bram i furtek przy budynku żłobka ul. Wieniecka 34A we Włocławku.
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych
- Rewitalizacja Skweru przy Placu Staszica - etap II
- System benchmarkingu i optymalizacji pracy Szpitala na okres 36 miesięcy
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.