eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiszkowo › Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd - Charzewo etap I i II



Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kiszkowo.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16e4eba1-1317-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025281/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja rynku w Kiszkowie wraz z budową gminnej drogi wewnętrznej Ujazd – Charzewo etap I i II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290040/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1/ budowę gminnej drogi wewnętrznej łączącej m. Ujazd (od zjazdu z drogi powiatowej nr 2193P) w kierunku m. Charzewo gm. Kiszkowo. Całkowita długość planowanego odcinka inwestycji to 986,21m (etap I)

2/ przebudowę istniejącej drogi gruntowej w zakresie wykonania jej konstrukcji wraz
z nawierzchnią bitumiczną o szerokości 4,0m, poboczem utwardzonym o szerokości 0,5m oraz zjazdami publicznymi i indywidualnymi na odcinku Ujazd – Charzewo w gminie Kiszkowo. Całkowita długość projektowanego odcinka dla rozpatrywanego etapu II to 1.079,52m (etap II);

3/ rewitalizację gminnych terenów zielonych (rekreacyjno – wypoczynkowych) wraz z przebudową przyległych ulic (ulica Rynek ) w m. Kiszkowo gm. Kiszkowo

4. Inwestycja w zakresie przebudowy drogi (etap I i II) zlokalizowana jest na działce ewidencyjnej nr 64 obręb Ujazd, numer 60 obręb Charzewo, natomiast całość inwestycji wraz z remontem i przebudową przyległych ulic zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych nr 140, 150, 151; obręb: Kiszkowo pow. gnieźnieński, woj. wielkopolskie. Inwestycja zlokalizowana jest na gruncie stanowiącym własność Gminy Kiszkowo oraz Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
 Załączniki nr A, B i C - Dokumentacji projektowej:
Kosztorysach ofertowy/przedmiarach robót
Projekcie zagospodarowania terenu-mapa
Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót
 Specyfikacji Warunków Zamówienia, której częścią jest opis przedmiotu zamówienia
 wzorze umowy – załącznik nr 5
6. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi
i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie.
7.1 W zakresie obowiązujących przepisów materiały i urządzenia powinny być oznaczone znakiem bezpieczeństwa. Zamawiający ma prawo żądać sprawdzenia jakości materiałów używanych do wykonania prac, jak również przedstawienia wyników tych badań.
7.2 Oferowane urządzenie muszą być fabrycznie nowe, nieużywane wcześniej, pochodzić
z seryjnej produkcji i pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucji producenta, Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia pochodzenia urządzenia u producenta. Zamawiający nie dopuszcza urządzeń będących prototypem.
7.3 Wszystkie prace należy wykonać przy zastosowaniu obowiązujących
w tej materii przepisów Prawa budowlanego, Norm Polskich, norm technicznych, przepisów sanitarnych, BHP, pożarowych i aktualnej wiedzy technicznej oraz Szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla każdego rodzaju prac oraz przy zapewnieniu odpowiednich warunków bezpieczeństwa w stosunku do uczestników ruchu.
7.4 Przed przystąpieniem do realizacji robót (zakup, montaż) Wykonawca każdorazowo uzgodni z Zamawiającym i Projektantem rodzaj przewidywanych do wbudowania materiałów.
7.5 Jeżeli w dokumentacji budowlano-wykonawczej oraz kosztorysach ofertowych wskazany został znak towarowy materiału, firma, patent lub pochodzenie oznacza to jedynie kryteria, które należy spełnić i związane jest to z określeniem cech budowlanych, dostaw lub usług będących przedmiotem zamówienia. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie maja na celu naruszenia art. 99 ustawy PZP, a służą jedynie do sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne i estetyczne wskazanego. Materiał równoważny musi posiadać właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania zawarte w dokumentacji. Przed zastosowaniem materiałów równoważnych Wykonawca musi wszelkie zmiany uzgodnić z Zamawiającym i Projektantem. Każdy równoważny materiał musi spełniać co najmniej parametry wskazane w projekcie budowlano wykonawczym, który będzie realizowany. Wykonawca zobowiązany jest przygotować tabelę równoważności dla każdego materiału zamiennego, która zostanie zaakceptowana między innymi przez Projektanta, Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego – Inwestora.
7.6 Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia
7.7 Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
7.8 W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
8. W trakcie trwania robót budowlanych muszą być skalkulowane koszty obowiązkowych autoryzowanych serwisów i przeglądów; po zakończeniu realizacji inwestycji koszty obowiązkowych autoryzowanych serwisów i przeglądów ponosi Zamawiający.
9. Zamawiający uznaje, że wykonawca przeanalizuje zakres robót wynikający z dokumentacji, projektu – planu zagospodarowania działek o nr ewid. 140, 150, 151 obręb Kiszkowo, nr ewid. 64 obręb Ujazd oraz nr ewidencyjny 60 obręb Charzewo, gmina Kiszkowo, przedmiaru robót, ewentualnej wizji terenowej i wszelkie prace dodatkowe konieczne uwzględni w cenie ofertowej, która stanowi wynagrodzenie ryczałtowe.
W celu ustalenia terminu wizji lokalnej (nieobligatoryjna) należy kontaktować się z: Anna Miśkiewicz, el. : 061 4297014 e-mail: anna.miskiewicz@kiszkowo.pl w dniach i godzinach funkcjonowania Urzędu Gminy w Kiszkowie w godz. 08:00-15:00.
10. Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 36 miesięcy na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji. UWAGA! Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!
11. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę:
W zakresie budowy drogi Ujazd-Charzewo – Etap I: decyzja nr 867/2021 z dnia 16.06.2021 r. znak AB6740.733.61gm.Kiszk.2021
W zakresie budowy drogi Ujazd-Charzewo – Etap II: decyzja nr 792/2022 z dnia 21.07.2022 r. znak AB6740.797.2022
W zakresie modernizacji rynku w Kiszkowie – decyzja nr 349/2022 z dnia 17.05.2022 r., znak AB6740.280.2022, zgłoszenie nr AB6743.131.2022 z dnia 17.03.2022 r., AB6743.1.15.2022 z dnia 05.04.2022 r., zaświadczenie Wojewody Wielkopolskiego o braku podstaw do wniesienia sprzeciwy do wykonania robót budowlanych z dnia 08.04.2022 r. znak IR-V.7843.171.2022.9

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233140-2 - Roboty drogowe

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5764000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7840837,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5764000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Drogowa Begier Sławomir Spółka Komandytowo-Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7891796546

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5764000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.