eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Sulejów i podległych jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Sulejów i podległych jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/786905

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Jana Pawła II w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001229733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp1.sulejow.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Królowej Jadwigi w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001230216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rycerska

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sppodklasztorze.superszkolna.pl/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Łęcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001229756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Łęczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spleczno.biposwiata.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Przyrody we Włodzimierzowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001229740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łęczyńska

1.5.2.) Miejscowość: Włodzimierzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spprzyglow.biposwiata.pl/

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Uszczynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383866932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna

1.5.2.) Miejscowość: Uszczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spuszczyn.biposwiata.pl/

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Witowie – Kolonii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 001229584

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: brak

1.5.2.) Miejscowość: Witów-Kolonia

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.spwitow.edu.pl/

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590758369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolewsulejowie.dlaprzedszkoli.eu/

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Przygłowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590778917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słoneczna

1.5.2.) Miejscowość: Przygłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przedszkolewprzyglowie.eprzedszkola.pl/

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek Samorządowy w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366256138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Górna

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zlobek.sulejow.pl/

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Komunalny w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368231378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mzk.sulejow.biuletyn.net/

Zamawiający 12

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100119554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biblioteka.sulejow.pl/

Zamawiający 13

1.2.) Nazwa zamawiającego: Biuro Obsługi Jednostek Oświatowych w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100121628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bojosulejow.pl/

Zamawiający 14

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Kultury w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100119560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mok.sulejow.pl/wpmok/

Zamawiający 15

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sulejowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 004710112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mops.sulejow.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Sulejów i podległych jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7c13172-1a5e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353944

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031340/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Sulejów i podległych jej jednostek organizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289062

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 334637,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego i następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej
W ramach części 1 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
2) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk
3) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i użytkowaniem mienia
4) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej
Zgodnie z wykazem dołączonym do OPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera między innymi klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony (fakultatywne). Zamawiający informuje, że zaakceptowanie przez Wykonawców klauzul fakultatywnych zarówno w Części 1 i Części 2 stanowią jedno z kryteriów oceny ofert.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia

66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów

66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej

66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 275304,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Zamawiającego
W ramach części 2 zakres ubezpieczenia uwzględnia:
1) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
2) Ubezpieczenie pojazdów lądowych od uszkodzeń i kradzieży oraz assistance
3) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów.
Zgodnie z wykazem dołączonym do OPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera między innymi klauzule dodatkowe rozszerzające zakres ochrony (fakultatywne). Zamawiający informuje, że zaakceptowanie przez Wykonawców klauzul fakultatywnych zarówno w Części 1 i Części 2 stanowią jedno z kryteriów oceny ofert.
Zgodnie z SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych

66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków

4.5.5.) Wartość części: 59333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249976,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249976,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249976,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5240302393

7.3.3) Ulica: Wołoska

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-675

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249976,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w Części 2, ponieważ do terminu składania ofert, tj. do dnia 02.08.2023 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wskazał w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, że termin realizacji zamówienia będzie realizowany od 2023-08-01 do 2025-07-31. Jednocześnie Zamawiający wskazał, że przewiduje przesunięcie dat początkowych i końcowych okresu ubezpieczenia (tj. od 01.09.2023 r. do
31.08.2025 r.) ze względu na ryzyko zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu po dacie 01.08.2023 r. W Części 1 umowa została zawarta 09.08.2023 r., wobec tego w umowie z wykonawcą Zamawiający wskazał daty wykonania zamówienia od 01.09.2023 r. do 31.08.2025 r.
Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu na Część 2 wpłynęła na Platformę zakupową po terminie składania ofert oferta firmy Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych ,,TUW”, ul. H. Raabego 13, 02-793 Warszawa (data złożenia oferty na Platformie zakupowej: 02.08.2023 r. godz. 10:13:56). Termin składania ofert wyznaczony był na dzień 02.08.2023 r. do godz. 10.00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.