eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej usługi patrolowania i zabezpieczania budynku użyteczności publicznej stanowiącego zasób Skarbu Państwa przy ulicy J. Pawła II nr 1 w Słupsku



Ogłoszenie z dnia 2023-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej usługi patrolowania i zabezpieczania budynku użyteczności publicznej stanowiącego zasób Skarbu Państwa przy ulicy J. Pawła II nr 1 w Słupsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W SŁUPSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771285155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Tuwima 4

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pgm.slupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm.slupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/pgm_slupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarzadzanie nieruchomościami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej usługi patrolowania i zabezpieczania budynku użyteczności publicznej stanowiącego zasób Skarbu Państwa przy ulicy J. Pawła II nr 1 w Słupsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c44e765-1bcb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352432

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025999/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej oraz usługi patrolowania i zabezpieczenia nieruchomości Skarbu Państwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293229

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 18/DIT/P/U/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 136224,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu) oraz usługi patrolowania i zabezpieczania budynku użyteczności publicznej stanowiącego zasób Skarbu Państwa przy ulicy J. Pawła II nr 1 w Słupsku, usytuowanego na działce Nr 482/2, obręb 13.
Zakres usługi obejmuje między innymi:
1. usługa całodobowej ochrony polega na ochronie jednoosobowej w dni robocze, soboty, niedzielę i święta oraz inne dni wolne od pracy przez agentów ochrony wyposażonych w sprzęt specjalnego przeznaczenia, własne środki łączności, umundurowanych, pełniących służbę na obiekcie
w systemie zmianowym. (Zamawiający pod pojęciem "sprzęt specjalnego przeznaczenia" rozumie środki przymusu bezpośredniego do jakich uprawnieni są pracownicy ochrony uprawnieni do ich używania, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U.
z 2021 roku poz. 1995 z zm.)
2. usługa ochrony dziennej (10 godzin na dobę) obejmuje w szczególności wykonywanie przez umundurowanego agenta ochrony, wyposażonego w sprzęt specjalnego przeznaczenia, środki łączności, który pełnił będzie służbę w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 17:00 lub w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym.
3. Zakres obejmuje niżej wymienione obowiązki:
a) wykonywanie fizycznego stałego obchodu i sprawdzania wszystkich pomieszczeń wspólnego użytku w celu wyeliminowania ewentualnych kradzieży mienia z budynku oraz przebywania w obiekcie osób postronnych (bezdomnych, złodziei, osób zajmujących się handlem obnośnym itp.) niebędących petentami urzędników lub klientami, pacjentami gabinetów lekarskich mających siedzibę w budynku,
b) sprawdzenie legalności przebywania na obiekcie wykonawców (firm) wykonujących jakiekolwiek roboty budowlane lub wszelkiego rodzaju usługi,
c) usuwanie z obiektu wszystkich nielegalnie przebywających tam osób lub wykonawców,
d) monitorowanie dostępu na dach budynku firmom wynajmującym powierzchnie dachowe pod urządzenia przekaźnikowe oraz innym wskazanym przez administratora instytucjom,
e) niezwłoczne powiadamianie administratora budynku, pracownika ochrony pełniącego służbę na portierni oraz swojego centrum dowodzenia o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach.
4. Pracownik pełniący obowiązki w ramach usługi całodobowej ochrony nie może w tym samym czasie pełnić obowiązków usługi ochrony dziennej.
5. Warunek konieczny: Wykonawca będzie dysponował zmotoryzowanym patrolem interwencyjnym na terenie Słupska. Zamawiający wymaga realizacji usługi przez grupę interwencyjną, opisaną zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. 2015 poz. 992 ze zm.)
Do obowiązków Wykonawcy w ramach zamówienia należy:
- kompletne, wysokiej jakości i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia;
- obsługa poprzez stałą służbę strażnika ochrony w rozumieniu Ustawy o ochronie osób i mienia realizowana na stanowisku portierskim ;
- realizowanie ramowego plany ochrony obiektu (budynku) z użyciem rejestratorów służby kontroli pracy strażników zainstalowanym w obiekcie, a sporządzonego w terminie niezwłocznym po podpisaniu umowy;
- zapewnienie obsługi posterunku stałego (portierni) w ciągu 24 godzin na dobę 7 dni w tygodniu.
Usługi objęte przedmiotem zamówienia będą świadczone przy pomocy :
-osób posiadających niezbędne kwalifikacje, wiedzę i uprawnienia, niekaralne, w odpowiednim wieku i stanie zdrowia, przeszkolone w zakresie bhp;
-osoby te muszą być wyposażone w jednolity ubiór ,oznaczony w sposób umożliwiający ich identyfikację oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art.96 ust. 2 pkt.2 Pzp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173140,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222011,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173140,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGOPOL-EKOTRADE Sp. z o.o. ZPCh.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390016845

7.3.3) Ulica: Jana Kilińskiego 31

7.3.4) Miejscowość: Supsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173140,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.