eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Rozbudowa Domu Pogrzebowego przy ul. Zachodniej wraz z zakupem i montażem pieca kremacyjnego do spopielania zwłok.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Domu Pogrzebowego przy ul. Zachodniej wraz z zakupem i montażem pieca kremacyjnego do spopielania zwłok.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 59 841 00 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Domu Pogrzebowego przy ul. Zachodniej wraz z zakupem i montażem pieca kremacyjnego do spopielania zwłok.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8dd9d9c-f913-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00352203

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019581/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Rozbudowa Domu Pogrzebowego przy ul. Zachodniej wraz z zakupem i montażem pieca kremacyjnego do spopielana zwłok

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234553/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.27.2022.ZP6

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Domu Pogrzebowego przy ul. Zachodniej wraz z zakupem i montażem pieca kremacyjnego do spopielania zwłok.
2.Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1)rozbudowę domu pogrzebowego (47 m2):
-wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej i kosztorysach,
-rozbiórkę istniejącej ściany,
-wykonanie fundamentów,
-murowanie ściany,
-wykonanie stropodachu,
-montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
-wykonanie posadzki.
2)zakup i montaż pieca kremacyjnego wg specyfikacji.
3)rozbudowę wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazowej.
4)rozbudowę instalacji zbiornikowej gazu płynnego propan zapewniającą pokrycie mocy grzewczej palników 700kW:
a)instalację gazową od szafki gazowej projektowanej na budynku do palników technologicznych w piecu do spopielania,
b)instalację sygnalizacyjną, ostrzegawczą oraz odcinającą,
c)instalację wentylacji alarmowej.
5)rozbudowę instalacji elektrycznej wraz z montażem agregatu prądotwórczego 24 KW z zadaszeniem, sterownik do pracy w trybie automatycznym.
4.Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania odbioru w imieniu Zamawiającego Powiatowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej oraz Państwowej Straży Pożarnej.
5.Wykonawca winien uzyskać na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
6.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, STWiOR, które stanowią załączniki do SWZ.
7.W przypadku rozbieżności między STWiOR a projektem Wykonawczym, dokumentem nadrzędnym jest projekt budowlano-wykonawczy.
UWAGA! W związku z koniecznością montażu pieca kremacyjnego w trakcie wykonywania robót budowlanych zachodzi konieczność dostarczenia pieca w ciągu 2 miesięcy od daty podpisania umowy.
8.Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1)zabezpieczenia przed rozpoczęciem robót budowlanych istniejącego uzbrojenia podziemnego i ogrodzeń przyległych posesji przed uszkodzeniem,
2)zabezpieczenia, oznakowanie i utrzymanie terenu budowy jak i w bezpośrednim sąsiedztwie w trakcie realizacji tego terenu oraz składowanie w wyznaczonym miejscu wszelkich urządzeń pomocniczych, zbędnych materiałów, odpadów oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych lub usuniecie ich z terenu budowy,
3)informowania inspektora nadzoru inwestorskiego o terminie zakrycia robót ulegających zakryciu oraz robót zanikających.
Jeżeli Wykonawca nie poinformował inspektora nadzoru inwestorskiego o powyższych okolicznościach, zobowiązany jest na swój koszt odkryć roboty lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przewrócić roboty do stanu pierwotnego,
4)utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
5)zabezpieczenia na swój koszt obsługi geodezyjnej łącznie z pierwszym wytyczeniem obiektu i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informacji o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzonej przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe. Geodezyjną inwentaryzacje powykonawczą należy przekazać w wersji papierowej w 3 egzemplarzach oraz w formie zeskanowanej w rozdzielczości min. 300 dpi mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie bmp lub tiffbez kompresji – w 1 egzemplarzu, w terminie 30 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego robót,
6) zapewnienia nadzoru i objęcia funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych,
7)zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnych prób, badań, pomiarów i odbiorów,
8)uzyskania wszelkich pozwoleń, uzgodnień, odbiorów oraz dokonywania wszelkich zgłoszeń, które stanowią podstawę do prowadzenia robót,
9)uzyskania odbioru kominiarskiego,
10)dokonania rozruchu i regulacji wszystkich zamontowanych urządzeń,
11)opracowanie i przekazanie Zamawiającemu instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu, instalacji, systemów i urządzeń,
12)przygotowania protokołów z rozruchu, badań, pomiarów, szkolenia obsługi,
13)przeszkolenia użytkowników w zakresie korzystania z zainstalowanej infrastruktury,
14)dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności w stosunku do dostawcy gazu w zakresie połączenia odbioru instalacji gazowej,
15)wykonania instalacji gazowej wraz z uzyskaniem odbioru,
16)poniesienia wszelkich dodatkowych kosztów związanych z prowadzeniem robót budowlanych niezbędnych do prawidłowego i terminowego ich wykonania, jak np. koszty zużycia mediów, opłaty związane z nadzorem i odbiorem technicznym dysponentów sieci i inne koszty niezbędne do wykonania całości zamówienia,
17)zabezpieczenia wykonania robót budowlanych przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych oraz wód gruntowych jak również innych czynników zewnętrznych, a także korzystanie z dostępnych środków i rozwiązań budowlanych w celu niedopuszczenia do opóźnień w realizacji robót w okresach występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych,
18)przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej odbiorowej, m.in. protokołów badań, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów dysponentów sieci i innych niezbędnych dokumentów,
9. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy karty/specyfikacji technicznej dotyczącej pieca kremacyjnego.
10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ.
11.Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu dostępnego w dni robocze.
Wyżej wymieniony serwis obejmować będzie m.in.:
1)telefoniczne przyjmowanie zgłoszeń, zdalną diagnozę, pomoc w rozwiązywaniu problemu i bezpośredni przyjazd serwisanta – do 1 godziny od zgłoszenia,
2)przyjazd serwisanta z częściami zamiennymi na miejsce instalacji – do 24 godzin od zgłoszenia (w dni robocze),
3)naprawę (naprawa docelowa) – maksymalnie do 48 godzin,
4)utrzymanie podstawowego zapasu części zamiennych.
12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy potwierdzenia udzielenia Zamawiającemu przez producenta pieca 60 miesięcznej gwarancji w następującym zakresie:
a)w okresie trwania 24 m-cy gwarancji (pełnej) w ramach wynagrodzenia Wykonawcy – co rocznego przeglądu, sprawdzenia działania urządzenia pod kątem technicznym i elektrycznym oraz napraw wynikających z awarii,
b)w okresie od 24 m-cy do końca trwania gwarancji – przeglądu 2 razy w roku, sprawdzenia działania urządzenia pod kątem mechanicznym i elektrycznym oraz napraw wynikających z awarii – materiały eksploatacyjne w przypadku konieczności wymiany będą dodatkowo płatne (np. termopara, sonda, elektrody, podłoga bezpiecznik itp.),
UWAGA ! Gwarancja na piec kremacyjny nie stanowi kryterium oceny ofert i nie podlega ocenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215300-0 - Roboty budowlane w zakresie krematoriów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2454767,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2454767,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2454767,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowo Produkcyjne ALM Export-Import Ireneusz Kuśmierski,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TE KALFRISA POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8220008338

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 4a/13

7.3.4) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace budowlane, elektryczne, sanitarne (bez instalacji gazu, montażu pieca oraz agregatu) IGMA s.c. Dariusz Górski i Krzysztof Stankiewicz


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2454767,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.