Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00325453/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa papieru kserograficznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142137128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstruktorska 3A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Elzbieta.Watts@nfosigw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nfosigw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bac19dd7-2acc-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa papieru kserograficznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bac19dd7-2acc-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095439/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa papieru ksero.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00325453
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AOOZ/23/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 437120,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78634,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa białego, bezdrzewnego papieru kserograficznego, przeznaczonego do dwustronnego druku laserowego, o parametrach technicznych podanych w tabeli - pkt IV.2. SWZ.
Papier biały bezdrzewny:
Format: A4 i A3
Klasa: minimum B
Opakowanie: 1 ryza zawierająca 500 arkuszy
Warunki dostaw:
Papier kserograficzny dostarczany będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego pocztą elektroniczną. Zamówienia zawierać będą rodzaj zamawianego papieru oraz jego ilość.
Zamawiający planuje złożenie 12 zamówień, każde zawierające następującą szacunkową ilość papieru:
- dla formatu A4 – około 250 ryz,
- dla formatu A3 – około 5 ryz.
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania zamówionego papieru do siedziby Kupującego na własny koszt w dni robocze, w godzinach od 8.00 do 15.00, w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę, wyrażonym w dniach roboczych od dnia złożenia zamówienia.
Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30197644-2 - Papier kserograficzny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.W toku postępowania, na etapie badania ofert stwierdzono, iż Specyfikacja Warunków Zamówienia zawiera informacje wewnętrznie sprzeczne.
W pkt IV.2.3 SWZ (Zakres zamówienia) wskazano, iż „Zamawiający planuje złożenie 12 zamówień, każde zawierające następującą szacunkową ilość papieru:
- dla formatu A4 – około 250 ryz,
- dla formatu A3 – około 5 ryz,”
natomiast w „Formularzu Ofertowym (Załączniku nr 1 do SWZ) w tabeli kalkulacji kol. 2 (a) w poz. 1 wskazano dla formatu A4 -1500 ryz, a dla formatu A3 wskazano w poz. 2 – 30 ryz”.
W związku z powyższym, wskazane w SWZ ilości planowanego do zakupu papieru określone w pkt IV.2.3 SWZ (opis przedmiotu zamówienia), nie odpowiadają ilości planowanego do zakupu papieru określonej w tabeli kalkulacji ceny, w Formularzach ofertowych – są one różne. Skutkiem powyższego, treść umowy w sprawie zamówienia publicznego, odwołująca się w § 1 odwołuje się do załącznika nr 1 - opisu przedmiotu zamówienia oraz do załącznika nr 3 - oferty wykonawcy, które stanowią jej integralną część, byłaby wewnętrznie sprzeczna.
Konwalidowanie błędów na tym etapie postępowania wymagałoby zmiany treści SWZ, co stosownie do przepisu art. 137 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 z późn. zm.) nie jest możliwe i dopuszczalne po upływie terminu składania ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie inwestycji pn:.Część 1 - Zmiana zagospodarowania terenu pasa drogi ul. Filtrowej na odcinku od pl. Narutowicza do ul. Raszyńskiej Część 2 Realizacja projektu z Budżetu Obywatelskiego (...)
- Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku Domu Studenta nr 3 ul. Kickiego 12 w Warszawie
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa gadżetów Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0
- Zakup zapór sieciowych Palo Alto
- Remont ścian fundamentowych budynku LVI Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dzieci Warszawy w Warszawie - Etap II.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Zakup wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów i kserokopiarek oraz papieru kserograficznego na bieżące potrzeby Urzędu Miasta i Gminy Piaseczno
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- ZP/CZD/064/24 DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH - 2 pakiety
- Zakup i dostawa artykułów biurowych i papieru na potrzeby Wielkopolskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
- Dostawa papieru kserograficznego, artykułów biurowych oraz płyt CD/DVD wraz z kopertami
więcej: Papier kserograficzny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.