eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi ekspozycji outdoorowej na potrzeby promocji wydarzeń: Gali Operetkowej, Festiwalu Sacrum Profanym, Conrad Festival oraz 10-lecia przyznania Krakowowi tytułu Miasta Literatury UNESCO



Ogłoszenie z dnia 2023-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ekspozycji outdoorowej na potrzeby promocji wydarzeń: Gali Operetkowej, Festiwalu Sacrum Profanym, Conrad Festival oraz 10-lecia przyznania Krakowowi tytułu Miasta Literatury UNESCO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAKOWSKIE BIURO FESTIWALOWE

1.3.) Oddział zamawiającego: KBF

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351210040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WYGRANA 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-311

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 354 25 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 354 25 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kbf.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kbf.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kbf.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ekspozycji outdoorowej na potrzeby promocji wydarzeń: Gali Operetkowej, Festiwalu Sacrum Profanym, Conrad Festival oraz 10-lecia przyznania Krakowowi tytułu Miasta Literatury UNESCO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad8ade3-1efc-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351189

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076806/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Ekspozycja outdorowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-24-2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 550900 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38617,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Druk i ekspozycja na 8 nośnikach typu całe słupy (3 bryty/nośnik) wraz z drukiem plakatów w terminie 14-27.08.2023 w Krakowie.
2. Druk i ekspozycja na 34 nośnikach typu całe słupy w formie 1 paska obwodowego w poziomie (w środkowej części słupa. Zamawiający dopuszcza wyklejenie 5 plakatów/nośnik) wraz z drukiem plakatów w terminie 14-27.08.2023 w Krakowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 8536 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk i ekspozycja na 14 nośnikach typu całe słupy (3 bryty/nośnik) wraz z drukiem plakatów w terminie 15-29.10.2023 w Krakowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 8130 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Druk i ekspozycja na 6 nośnikach typu całe słupy (3 bryty/nośnik) wraz z drukiem plakatów w terminie 10-24.09.2023 r. w Krakowie.
2. Druk i ekspozycja na 16 nośnikach typu całe słupy (3 bryty/nośnik) wraz z drukiem plakatów w terminie 29.10.-12.11.2023 w Krakowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 13008 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Druk i ekspozycja na 15 nośnikach typu całe słupy (3 bryty/nośnik) wraz z drukiem plakatów w terminie 20.10.-02.11.2023 r. w Krakowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79341000-6 - Usługi reklamowe

4.5.5.) Wartość części: 8943 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10435,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10435,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10435,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONESER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780051392

7.3.3) Ulica: SZLAK

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10435,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9987,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9987,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9987,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONESER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780051392

7.3.3) Ulica: SZLAK

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9987,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-29

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15965,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15965,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15965,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONESER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780051392

7.3.3) Ulica: SZLAK

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15965,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-12

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10885 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10885 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10885 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONESER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780051392

7.3.3) Ulica: SZLAK

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-153

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10885 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.