Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00285622/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
- 2022/BZP 00302781/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa technicznych środków materiałowych oraz części zamiennych do zabezpieczenia procesu napraw realizowanych w DRSSM Sekcja Remontowa Lublin oraz ukompletowania do zbiorników i cystern na wodę
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 3 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA W KRAKOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121390415
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.augustyn@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://3rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/3rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa technicznych środków materiałowych oraz części zamiennych do zabezpieczenia procesu napraw realizowanych w DRSSM Sekcja Remontowa Lublin oraz ukompletowania do zbiorników i cystern na wodę2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c16fafb4-1163-11ed-8c68-c68bc3dc99bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351087
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070928/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa części i technicznych środków materiałowych do sprzętu służby żywnościowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285622/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 115/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Urządzenie najazdowe 161VB-1 AL-KO - 4 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44530000-4 - Zaczepy
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sklejka liściasta gr. 12mm - 50 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 44191100-6 - Sklejka
4.5.5.) Wartość części: 18200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurek kulowy DP-13 DN80 - 3 szt.Zawór FI50 - 15 szt.
Zawór kulowy wodny 1'' - 60 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42131260-6 - Zawory kulowe
4.5.5.) Wartość części: 13441,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uszczelka kotła 50L - 200 szt.Uszczelka kotła 20L B 196x221x19,5 - 100 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34312500-2 - Uszczelki
4.5.5.) Wartość części: 25800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zawór bezpieczeństwa sprężynowy - 150 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42131147-8 - Zawory bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 38125,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterownik pracy impulsowej palnika 40G-2 - 40 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 42390000-6 - Części palników, palenisk lub pieców
4.5.5.) Wartość części: 40500,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pompa hamulcowa do KPŻ - 20 szt.Pompa hamulcowa 1- stopniowa - 20 szt.
Przetyczka kotła - 80 szt.
Resor pięciopiórowy KPŻ-100 - 5 szt.
Amortyzator - 20 szt.
Sprężyna odpowietrznika kotła KPŻ-100 - 500 szt.
Amortyzator najazdowy KPŻ-100 - 4 szt.
Sprężyna odpowietrznika kotła KP-340 - 400 szt.
Przewód paliwowy w oplocie fi 6 mm - długość 540mm - 400 szt.
Przewód hamulcowy elastyczny - 20 szt.
Drążek dyszy oleju palnika RIELLO 40 G2 - 40 szt.
Dysza paliwa - 150 szt.
Przewód paliwowy w oplocie fi 6 mm - długość 1000 mm - 60 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42390000-6 - Części palników, palenisk lub pieców
4.5.5.) Wartość części: 99379,10 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczeliwo szklane suche 10x10mm - 120 kgSzczeliwo szklane suche 20x20mm - 20 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 34312500-2 - Uszczelki
4.5.5.) Wartość części: 4663,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wąż ssawny do wody fi 52 mm dł. 3,0 mb - 90 szt.Wąż tłoczny do wody fi 52 mm dł. 1,8 mb - 70 szt.
Wąż tłoczny do wody fi 52 mm dł. 5,0 mb - 200 szt.
Wąż ssawny zbrojony do wody, zakończony obustronie złączem STORZ 75, długość całkowita 1,6 mb (wraz ze załączem) - 30 szt.
Kosz ssawny do wody fi 52 mm - 50 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44165100-5 - Węże
4.5.5.) Wartość części: 245180,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dwuzłączka prosta z uszczelką U2 1" OC - 8 szt.Dwuzłączka prosta z uszczelką U1 1" OC - 8 szt.
Wąż do wody FI 25mm (czerwony) - 180 szt.
Wąż do wody FI 25mm (niebieski) - 270 szt.
Nypel ocynkowany 1" - 200 szt.
Pokrywa nasady 52 - 200 szt.
Opaska zaciskowa plastikowa 150x3,6mm - 600 szt.
Gniazdo - szbkozłącze BETA 1/2" - 30 szt.
Gniazdo-szybkożłącze BETA 3/8" - 200 szt.
Wtyk szybkozłączki 3/8" - 200 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44163230-1 - Złącza do przewodów rurowych
4.5.5.) Wartość części: 70054,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie zadania nr 1 zostały złożone dwie oferty. Wykonawca FUHP OLMOT Jerzy Olech, ul. Szczecinecka 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w dniu 05.09.2022r. uchylił się od podpisania umowy na realizacje ww. postępowania w zakresie zadania nr 1.
Z uwagi na powyższe Zamawiający działając na podstawie art. 263 ustawy Pzp unieważnił postępowanie. Ponadto kwota następnej w kolejności oferty przekracza, kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, do upływu terminu składania ofert tj. 18.08.2022r. do godziny 09:00, nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. zadania zostały złożone dwie oferty. Cena oferty z najniższą ceną, złożonej przez wykonawcę Energomasz Sp. z o.o. przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie przeznaczy dodatkowych środków na jej zwiększenie.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. zadania zostały złożone dwie oferty. Cena oferty z najniższą ceną, złożonej przez wykonawcę Energomasz Sp. z o.o. przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie przeznaczy dodatkowych środków na jej zwiększenie.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29343,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20664,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energomasz Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832212494
7.3.3) Ulica: Mostowa 1
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-778
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W w/w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, do upływu terminu składania ofert tj. 18.08.2022r. do godziny 09:00, nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną, złożonej przez wykonawcę Energomasz Sp. z o.o. przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie przeznaczy dodatkowych środków na jej zwiększenie.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną, złożonej przez wykonawcę FUHP OLMOT Jerzy Olech przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie przeznaczy dodatkowych środków na jej zwiększenie.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. zadania została złożona jedna oferta. Cena oferty z najniższą ceną, złożonej przez wykonawcę Bakerfix Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie przeznaczy dodatkowych środków na jej zwiększenie.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36531,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120308,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36531,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo Handlowo Produkcyjna OLMOT Jerzy Olech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6721006438
7.3.3) Ulica: Szczecinecka 12
7.3.4) Miejscowość: Połczyn-Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 78-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50240,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Kompleksowa obsługa prawna i finansowa Projektu pn. "Modernizacja i rozbudowa budynku dawnego kina Światowid Projektu na potrzeby Muzeum Nowej Huty",
- Zamieszczanie ogłoszeń w prasie o zasięgu regionalnym i ogólnopolskim na potrzeby Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
- Budowa Popradzkiego Centrum Edukacji Przyrodniczej EkoMałopolska i siedziby Oddziału ZPKWM w m. Rytro
- Dostawa testów diagnostycznych
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 2 PAKIETÓW - PROBÓWKI I SZKIEŁKA
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.