eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja wybiegu zewnętrznego w pawilonie dla psów na terenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Wschodniej w Gliwicach(2)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wybiegu zewnętrznego w pawilonie dla psów na terenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Wschodniej w Gliwicach(2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja wybiegu zewnętrznego w pawilonie dla psów na terenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Wschodniej w Gliwicach(2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8de81880-2db2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350834

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.27 Schronisko dla zwierząt - modernizacja wybiegów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337002/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b96d5032-0809-11ed-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.88.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie modernizacji wybiegu zewnętrznego w pawilonie dla psów na terenie Schroniska dla zwierząt przy ul. Wschodniej w Gliwicach – strona lewa oraz strona prawa.
Zakres prac budowlanych:
1. Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejących posadzek i kanałów ściekowych, wywóz i utylizacja gruzu, ziemi i pozostałych materiałów z rozbiórek;
- rozbiórka istniejących przegród pomiędzy boksami - złożenie złomu z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
2. Roboty budowlane:
- wykonanie posadzek odpornych na agresywne chemicznie ścieki (odchody psie) - posadzki o równym spadzie, gładka powierzchnia aby nie tworzyły się kałuże a psy nie raniły łap;
- wykonanie kanałów ściekowych odpornych na agresywne chemicznie ścieki (odchody psie);
- wykonanie przegród pomiędzy boksami dla psów z profili stalowych ocynkowanych, przegrody zaopatrzone w furtki, zasuwy (zgodnie z ustaleniami z kierownikiem schroniska);
- oczka 5x5 cm, grubość prętów ok 4 mm, przyspawane od zewnętrznej strony ramy o wym. 3x3cm, lub gotowe profile oczko 5X20 cm, pręt 5mm, rama przęseł min. 3x3cm, przylegające do ramy aby nie tworzyć ostrych krawędzi.
UWAGA: Integralną częścią SWZ jest dokumentacja techniczna, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przy składaniu oferty dokumentację techniczną należy rozpatrywać tylko w zakresie wybiegów zewnętrznych. Podane w przedmiarze podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Sporządzając ofertę cenową należy w niej ująć wszelkie roboty które nie zostały zawarte w przedmiarach robót, a które są niezbędne zdaniem Wykonawcy do wykonania zadania, na przykład rusztowania, ogrodzenia, zabezpieczenia i tym podobne.
Pozostałe warunki wykonania robót:
1.Zamawiający umożliwi Wykonawcy w czasie wykonywania prac odpłatne korzystanie z mediów.
2.Do wykonania robót należy stosować materiały posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną.
3.Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
4.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z przedmiarami robót.
5.Z odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
6.Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót,
- dokumentację powykonawczą,
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1.Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
2.Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy.
3.Stałego dbania o to, aby prowadzone prace nie powodowały zaśmiecenia okolicznego terenu.
4.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac.
5.Wykonywania prac w uzgodnieniu z kierownikiem obiektu i w sposób nie utrudniający funkcjonowania obiektu.
6.Bieżącego wywozu odpadów.
7.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP.
9.Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu.
10.Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45213200-5 - Roboty budowlane w zakresie magazynów i przemysłowych obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gold Usługi Budowlane-Roboty Ziemne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691092600

7.3.3) Ulica: Kościuszki 119

7.3.4) Miejscowość: Bojszów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-160

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.