eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonna › Roboty budowlane - przebudowa tarasu wschodniego w budynku pałacu w Jabłonnie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane – przebudowa tarasu wschodniego w budynku pałacu w Jabłonnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Akademia Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325713

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska 105

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@palacjablonna.pan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.palacjablonna.pan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pan.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane – przebudowa tarasu wschodniego w budynku pałacu w Jabłonnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c0e563-1246-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00268222/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane – przebudowa tarasu wschodniego w budynku pałacu w Jabłonnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00287833/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZiK/ZP-PN-1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy tarasu wschodniego w części północnej bud. pałacu w Jabłonnie.
2. Szczegółowy zakres, opis i sposób wykonania robót budowlanych określają:
1) Dokumentacja projektowa pn. „Projekt tarasu wschodniego w Pałacu w Jabłonnie” – projekt budowlany z 28.02.2020 r.; stanowiąca Załącznik nr 6 do SWZ;
2) Decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Warszawie nr WN.5142.52.2020.WER z dnia 24.04.2020 r. – pozwolenie konserwatorskie, stanowiąca Załącznik nr 6a do SWZ;
3) Decyzja Starosty Legionowskiego nr 1318/20 (WA.6740.928.2020.MJ) z dnia 27.08.2020 r. – pozwolenie na budowę stanowiące Załącznik nr 6b do SWZ;
4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ;
5) Warunki organizacyjno-techniczne stanowiące Załącznik nr 7a do SWZ;
6) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.

3. Zespół parkowo-pałacowy, w tym budynek pałacu w Jabłonnie znajdujący się na terenie Polskiej Akademii Nauk Dom Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie, ul. Modlińska 105, 05-110 Jabłonna, zwanej dalej „PAN DZiK w Jabłonnie” - wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 1036/210.
4. Wykonywanie przedmiotu zamówienia będzie odbywało się w funkcjonującym budynku, dlatego każda konieczność wejścia do poszczególnych pomieszczeń wewnątrz budynku musi być uzgodniona z Zamawiającym, co najmniej jeden dzień wcześniej przed planowanym wejściem. O dostawach materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia Wykonawca poinformuje Zamawiającego co najmniej na 3 dni robocze przed planowaną dostawą. Szczegółowe informacje w tym zakresie opisane zostały w warunkach organizacyjno-technicznych stanowiących Załącznik nr 7a do SWZ.
5. Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ jest jedynie dokumentem pomocniczym i nie stanowią wyłącznej podstawy do kalkulacji ceny oferty. Zakres świadczonych przez Wykonawcę robót jest taki, jak określono go w opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentach, o których mowa w ust. 2 i musi ponadto zawierać wszelkie elementy, które w sposób oczywisty są potrzebne do tego, aby przedmiot zamówienia osiągnął wymagane cele, nawet jeżeli elementy takie nie zostały wyraźnie wyszczególnione.
Przedmiary robót mają za zadanie ułatwienie Wykonawcom obliczenie wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie całości robót budowlanych wraz z wykonaniem robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym m.in. zabezpieczenie przed zniszczeniem i zabrudzeniem elementów architektonicznych, stolarki okiennej i drzwiowej nie objętych opracowaniem, wydzielenie ścieżek technicznych, oraz związane z realizacją robót m.in. dostawy i rozładunek materiałów, koszty ustawienia rusztowań, koszty przenoszenia elementów wyposażenia (meble) budynku.
6. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować roboty budowlane zgodnie
z dokumentacją projektową załączoną do SWZ.
7. Zamawiający przyjmuje, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane wynikające z zakresu zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią wykonania poszczególnych prac oraz wiedzą fachową Wykonawcy, za zaproponowaną przez siebie cenę ryczałtową.
8. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w niniejszej SWZ służą jedynie ustaleniu wymaganego standardu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały równoważne od innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów określonych w dokumentacji projektowej. W przypadku podania w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca musi wykazać równoważność oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie w opisie rozwiązania równoważnego na podstawie zawartych w opisie przedmiotu zamówienia kryteriów oceny równoważności. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego w dokumentacji przedmiotu zamówienia. W takiej sytuacji na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek przedłożenia Zamawiającemu stosownych dokumentów stwierdzających, że proponowane materiały równoważne nie są gorsze od materiałów podanych w projekcie oraz uzyskanie zgody Zamawiającego na ich wprowadzenie. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii o nie gorszych parametrach technicznych, których zastosowanie zagwarantuje spełnienie wymagań podstawowych, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U z 2021r. poz. 2351 ze zm.), warunków określonych w ustawie z 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz pozwoli na zachowanie standardu i poziomu jakości rozwiązania równoważnego lub nie gorszego od określonego w dokumentacji projektowej, w tym posiadanie stosowne dopuszczenia i atesty. W przypadku braku w dokumentacji projektowej parametrów dla produktu określonego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem wykonawca winien zwrócić się z zapytaniem do Zamawiającego o wskazanie dodatkowych informacji niezbędnych do złożenia oferty.
9. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących zaproponowanego rozwiązania równoważnego. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego materiały i inne elementy są równoważne w stosunku do opisu przedmiotu zamówienia. Brak załączenia do oferty opisu oferowanych rozwiązań równoważnych skutkować będzie odrzuceniem złożonej w niniejszym postępowaniu oferty tego Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
10. Zamawiający wymaga co najmniej 60-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty obejmującą naprawę ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym.
11. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest budynek pałacu w Jabłonnie, na terenie PAN DZiK w Jabłonnie, ul. Modlińska 105, 05-110 Jabłonna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wartość złożonych ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty.
Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132565,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153115,80 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.