Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00269309/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023”- 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pszczyna@pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczyna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zapewnienie transportu i opieki w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pszczyna do szkół, przedszkoli i ośrodków w roku szkolnym 2022/2023”- 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aeffb5b-0749-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011007/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Dowóz uczniów z terenu gminy Pszczyna do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269309/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.0036.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych na terenie Gminy PszczynaUsługa przewozowa dzieci i uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do:
a) Zespołu Szkół nr 3 Specjalnych im. Janusza Korczaka, ul. Zamenhofa 5,
43-200 Pszczyna,
b) Szkoły Podstawowej nr 6 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Księżycowa 25, 43-200 Pszczyna,
c) Przedszkola nr 6 z Oddziałami Specjalnymi im. Misia Puchatka, ul. Księżycowa 27, 43-200 Pszczyna,
d) Niepublicznej Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Bielska 54, 43-200 Pszczyna,
e) Niepublicznego Przedszkola Specjalnego „Elfik”, ul. Bielska 29, 43-200 Pszczyna.
Szczegółowy wykaz tras i liczbę dzieci/uczniów określa załącznik nr 5 do SWZ.
Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej oraz zajęć przedszkolnych.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych oraz zajęć przedszkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6a do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków, liczby dowożonych uczniów oraz dodania nowych placówek w granicach Gminy Pszczyna w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 553321,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Dowóz uczniów niepełnosprawnych do TychówUsługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do:
a) Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Otwarte okno”, ul. Paprocańska 84, 43-100 Tychy.
Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Pszczynie, 1 uczeń zamieszały w Piasku oraz 1 uczeń zamieszkały w Brzeźcach.
Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 64480,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Czechowic-DziedzicUsługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Zespołu Szkół Specjalnych nr 4 w Czechowicach-Dziedzicach, ul. Nad Białką 1e, 43-502 Czechowice Dziedzice
Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Pszczynie oraz 1 uczeń zamieszkały w Ćwiklicach.
Dowóz ucznia realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 64480,62 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Dowóz uczniów niepełnosprawnych do ŻorUsługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego, ul. Piastów Górnośląskich 8, 44-240 Żory.
Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Studzionce.
Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 75674,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Dowóz uczniów niepełnosprawnych do WoliUsługa przewozowa uczniów niepełnosprawnych (wraz z zapewnieniem opieki) do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli, ul. Lipowa 3, 43-225 Woli.
Liczba uczniów objętych dowozem na tej trasie: 1 uczeń zamieszkały w Ćwiklicach
Dowóz uczniów realizowany będzie w dniach nauki szkolnej.
Dziennie wykonywane będą dwa kursy, tj. przewóz uczniów z ustalonych przystanków do szkół i przedszkoli oraz przewóz uczniów ze szkół i przedszkoli do tych przystanków.
Godziny przewozów w poszczególnych dniach będą dostosowane do zajęć szkolnych oraz zajęć przedszkolnych.
Wymaga się, by Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczył (dla każdego pojazdu odrębnie) kierowcę i opiekuna, których wymagania i zakres obowiązków określa umowa stanowiąca załącznik nr 6b do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości połączenia funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany przebiegu trasy, przystanków oraz liczby dowożonych uczniów w trakcie roku szkolnego, co nie będzie miało wpływu na zmianę należnego wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.5.) Wartość części: 64480,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.
"Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu;”
Uzasadnienie faktyczne:
Po dokonaniu czynności odrzucenia oferty Wykonawcy MUSCAR Sp. Z o.o., ul. Przemysł owa 10, 32 620 Brzeszcze, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art.
255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz.1129 ze zm.), ponieważ na część I w/w po stępowania została złożona jedna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2690,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 477,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492463144
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 10,
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492463144
7.3.3) Ulica: ul.Przemysłowa 10,
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-06 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492463144
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10,
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-06 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MUSCAR Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492463144
7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 10
7.3.4) Miejscowość: Brzeszcze
7.3.5) Kod pocztowy: 32-620
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-06 do 2023-06-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z PSZCZYNY
- Przebudowa Szpitala w Pszczynie m.in. w zakresie dost. do wymagań ochrony p.poż. wraz z instalacjami, robotami towarzyszącymi i zagospodarowaniem terenu -Etap I"
- ZP/13/2024_Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w Szpitalu Joannitas w Pszczynie
- Sportowo i kulturalnie w Łące
więcej: przetargi w Pszczynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja konferencji na temat interwencji dedykowanych dla systemów jakości żywności".
- "Usługa polegająca na kompleksowej przeprowadzce mienia oraz dokumentacji Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
- TP- 18/24 Usługa sterylizacji i konserwacji narzędzi, sprzętu medycznego, bielizny szpitalnej, materiału opatrunkowego wraz z usługą transportu.
- Sukcesywne świadczenie usług sprzętowych na terenie Gminy Jordanów w 2024 roku
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.