Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278337/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MIKOŁÓW DLA KLIMATU: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Rewitalizacja Parku Planty przywrócenie zdolności retencyjnej Małego Stawu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@zuk.mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7840121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MIKOŁÓW DLA KLIMATU: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Rewitalizacja Parku Planty przywrócenie zdolności retencyjnej Małego Stawu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d840202-14e7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00350306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039764/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 MIKOŁÓW DLA KLIMATU -Rewitalizacja Parku Planty – przywrócenie zdolności retencyjnej małego stawu - zaprojektowanie i budowalizacja
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Mikołów dla Klimatu - wdrażanie inwestycji z zakresu błękitno-zielonej infrastruktury w mieście. Dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278337
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN.4.2023.UM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151464,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia Przedmiotem inwestycji jest wyczyszczenie i odmulenie dna stawu, usunięcie betonowych płyt brzegowych i zastąpienie ich kamieniem naturalnym, wymianę drewnianej barierki na stalową oraz zwiększenie różnorodności roślinnej szaty brzegowej.
Funkcja obiektu nie ulega zmianie. Realizacja obiektu usystematyzuje linię brzegową stawu, doprowadzi do poprawy jakości wody oraz zwiększy różnorodność roślinnej szaty brzegowej. Wymiana balustrady oraz obsadzenie brzegu roślinami poprawi też wartość estetyczną obiektu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania planuje się prace remontowo-utrzymaniowe uwzględniające wykonanie robót budowlanych polegających na oczyszczeniu zbiornika z osadu i zebraniu ewentualnych odpadów znajdujących się na dnie. W zakres prac będą wchodzić również prace remontowe i naprawcze związane z estetyką obiektu.
Do zakresu prac należeć będzie:
1) zabezpieczenie rejonu objętego pracami przed dostępem osób trzecich,
2) usunięcie krzewów o powierzchni 107,5 m² porastających brzegi zbiornika wraz z ich korzeniami,
3) oczyszczenie dna stawu z zalegających odpadów i osadów dennych, w ilości osadu około 50 m3,
4) odsączenie osadu oraz przewiezienie go w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie Parku Planty w odległości od stawu max. 500 m,
5) demontaż płyt brzegowych i zastąpienie ich kamieniem naturalnym,
6) naprawa i uszczelnienie betonowej rury znajdującej się na w brzegu zbiornika, a następnie przykrycie jej warstwą ziemi,
7) nawiezienie 20 cm ziemi urodzajnej na brzegi skarp przeznaczone do ponownego obsadzenia, wyrównanie i uwałowanie terenu,
8) posadzenie 66 szt. krzewów oraz 1098 szt. bylin i 14 szt. traw ozdobnych zgodnie z projektem zieleni,
9) usunięcie istniejącej balustrady oraz wymiana jej na balustradę stalową, ocynkowaną, malowaną proszkowo
10) plantowanie oraz rekultywacja terenu wokół stawu po zakończeniu prac związanych z oczyszczaniem dna stawu.
UWAGA:
1) prace oczyszczania osadu ze stawu oraz transport osadu wykonywać w sprzyjających
warunkach pogodowych, tj.w czasie bez opadów atmosferycznych
2) prace należy prowadzić w sposób nie powodujący zanieczyszczenie nawierzchni alejek parkowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ oraz w projekcie zieleni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513600-2 - Usługi usuwania osadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284585,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284585,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284585,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KULKA Centrum Ogrodnicze Sandra Kulka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462916860
7.3.3) Ulica: KRUCZA 32
7.3.4) Miejscowość: TYCHY
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kulka Centrum Ogrodnicze Sandra Kulka
jakie przetargi wygrała firma
Kulka Centrum Ogrodnicze Sandra Kulka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284585,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W tym:
Zakres objęty stawką podatku VAT 8 % - brutto 87 231,60 zł
Zakres objęty stawką podatku VAT 23 % - brutto 197 353,50
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 w Mikołowie w roku szkolnym 2024/2025
- "REALIZACJA ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" NA RZECZ PORADNI PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNEJ W MIKOŁOWIE"- ETAP II NR POSTĘPOWANIA 03/2024
- ZAKUP I SUKCESYWNY ODBIÓR Z OTACZARNI MIESZANKI MINERALNO-ASFALTOWEJ - II
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Przedszkola nr 6 w Mikołowie w roku szkolnym 2023/2024 - nabiał.
- Roboty budowlane przy zabytkowym obiekcie budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25
- Modernizacja źródeł ciepła na niskoemisyjne w budynku dydaktycznym oraz warsztatów szkolnych w Zespole Szkól Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Rozbudowa drogi gminnej nr 135512 B Bargłów Dworny - Bargłów Kościelny - Nowiny Bargłowskie, Gmina Bargłów Kościelny
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Łopuchowie"
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania ustabilizowanych komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05"
- Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.