eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuck › Modernizacja ¶wietlicy szkolnej w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w K³obucku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-09-15


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ¶wietlicy szkolnej w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w K³obucku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA K£OBUCK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398273

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3100150

1.5.8.) Numer faksu: 34 3172661

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaklobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.gminaklobuck.pl/main/index.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ¶wietlicy szkolnej w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w K³obucku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1a4480ed-34e7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00349845

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00001472/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.10 Modernizacja ¶wietlicy szkolnej w budynku Szko³y Podstawowej nr 1 w K³obucku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê
– zobowi±zany jest zapoznaæ siê z instrukcjami u¿ytkowników miniPortalu - dostêpnymi pod adresem
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje oraz zaakceptowaæ regulamin korzystania z miniPortalu.2. Z³o¿enie oferty poprzez Platformê
przetargow± oznacza
akceptacjê regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdzia³u SWZ.3. Wymagania techniczne
zwi±zane z korzystaniem z miniPortalu – wskazane s± na stronie internetowej miniPortalu - pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i
odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii i o¶wiadczeñ oraz informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz
Regulaminu ePUAP.5. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania miniPortalu Wykonawca mo¿e
otrzymaæ pod , nr tel. +48 22 458 77 06, +48 22 458 78 75, e-mail: miniPortal@uzp.gov.pl od
poniedzia³ku do pi±tku (dni robocze) w godz. 8.00 - 14.00.6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca
posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku
oraz do formularza do komunikacji. 7. Sposób z³o¿enia oferty za po¶rednictwem miniPortalu oraz
potwierdzenia z³o¿enia oferty zosta³y opisane w Instrukcjach u¿ytkowników miniPortalu.8. Oferty,
o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym
o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego
zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu
udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach
danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z
dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U.
z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1
ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Pozosta³e postanowienia zgodne z SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): : Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz K³obucka z siedzib± ul. 11
Listopada 6, 42-100 K³obuck, tel. (34) 31 00 150, e-mail: sekretariat@gminaklobuck.pl
Administrator – wyznaczy³ Inspektora ochrony danych – Pan Jacek Or³owski, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez
adres e-mail: iod@gminaklobuck.pl lub pisemnie pod adresem: 42-100 K³obuck ul. 11 Listopada 6. Z inspektorem ochrony danych
mo¿na siê kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych w szczególno¶ci w zakresie
korzystania z praw zwi±zanych z ich przetwarzaniem.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu realizacji ustawowych zadañ Urzêdu wynikaj±cych z przepisów prawa tj.: - ustawa
o samorz±dzie gminnym, - ustawa Prawo zamówieñ publicznych, - ustawa Prawo o aktach stanu cywilnego, - ustawa o zmianie
imienia i nazwiska, - ustawa o ewidencji ludno¶ci, - ustawa o dowodach osobistych, - ustawa o podatkach i op³atach lokalnych, -
ustawa o po-datku le¶nym, - ustawa o podatku rolnym, - ustawa o wychowaniu w trze¼wo¶ci i przeciwdzia³aniu alkoholizmowi, -
ustawa o utrzymaniu porz±dku i czysto¶ci w gminach, - ustawa o gospodarce nieruchomo¶ciami, - ustawa prawo budowlane, -
ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, - ustawa Kodeks cywilny, - ustawa o pracownikach samorz±dowych, -
ustawa o Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), - ustawa o ochronie przyrody, - usta-wa o ochronie
¶rodowiska, - ustawa o publicznym transporcie zbiorowym, - ustawa Prawo wodne, - ustawa o dostêpie do informacji publicznej, -
ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, - ustawa o rachunkowo¶ci, - ustawa o finansach publicznych, - ustawa Ordynacja
podatkowa, - ustawa o zwrocie podatku akcyzowego, - ustawa Prawo o¶wiatowe, - ustawa o us³ugach turystycznych, - ustawa o
systemie informacji o¶wiatowej, - ustawa o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, - ustawa o praktykach absolwenckich, -
ustawa Prawo o ustroju s±dów, - ustawa o powszechnym obowi±zku obrony RP, - ustawa o statystyce publicznej, - ustawa o
ubezpieczeniach maj±tkowych i osobowych, - ustawa o ochronie praw lokatorów, - ustawa o drogach publicznych, - ustawa Kodeks
Postêpowania Administracyjnego, - ustawa o petycjach, - ustawa o pomocy obywatelom Ukrainy w zwi±zku z konfliktem zbrojnym
na terytorium tego pañstwa.
Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych jest: - art.6 ust.1 lit. b RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania
umowy, której stron± jest osoba, której dane dotycz±, lub do podjêcia dzia³añ na ¿±danie osoby, której dane dotycz±, przed
zawarciem umowy), - art.6 ust.1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
Og³oszenie nr 2022/BZP 00224991/01 z dnia 2022-06-27
2022-06-27 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Administratorze), - art.6 ust.1 lit. e RODO (przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadania realizowanego w interesie
publicznym lub w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi).
Pani/ Pana dane mog± byæ udostêpnione podmiotom: - upowa¿nionym na podstawie przepisów prawa, - przetwarzaj±cym dane na
zlecenie i w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w celu
¶wiadczenia okre¶lonych w umowie us³ug.
Pozosta³e zgodne z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.080.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane maj± w istocie charakter remontowy i polegaj± w szczególno¶ci na rozebraniu posadzek, rozebraniu sceny drewnianej, rozebraniu pod³o¿y, wykonaniu wykopów, odbiciu tynków, wywiezieniu odpadów, dokonaniu wymiany drzwi z wykonaniem nowego nadpro¿a, wykonaniu nowych pod³o¿y, posadzek, tynków, wykonaniu nowej drewnianej sceny.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy, w toku dokonywania oceny z³o¿onych ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert oraz przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ.

2. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki wskazane w art. 223 ust. 2 ustawy, niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zostanie poprawiona.

3. Zamawiaj±cy odrzuci z³o¿on± ofertê, w przypadku wyst±pienia przynajmniej jednej z okoliczno¶ci, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy.

4. W przypadku, gdy nie zostanie z³o¿ona ¿adna oferta niepodlegaj±ca odrzuceniu, postêpowanie zostanie uniewa¿nione. Zamawiaj±cy uniewa¿ni postêpowanie tak¿e w innych przypadkach, okre¶lonych w ustawie.

5. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych w SWZ, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.

6. Zamawiaj±cy przyzna zamówienie Wykonawcy, który z³o¿y ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu, i która zostanie najwy¿ej oceniona (uzyska najwiêksz± liczbê punktów przyznanych wed³ug kryteriów wyboru oferty okre¶lonych w niniejszej SWZ).

7. Zamawiaj±cy powiadomi o wyniku postêpowania przesy³aj±c zawiadomienie wszystkim Wykonawcom, którzy z³o¿yli oferty oraz poprzez zamieszczenie stosownej informacji na swojej stronie internetowej pod adresem: http://bip.gminaklobuck.pl/zamowienia_publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html . Zawiadomienie o rozstrzygniêciu postêpowania bêdzie zawiera³o informacje, o których mowa w art. 253 ustawy.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Za minimalny poziom zdolno¶ci w zakresie spe³nienia tego warunku Zamawiaj±cy bêdzie uznawa³, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e jest on ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³, lub dla walut obcych na kwotê w wysoko¶ci równowa¿nej liczonej wed³ug ¶redniego kursu z³otego w stosunku do walut obcych og³oszonego przez NBP obowi±zuj±cego w dniu, w którym zamieszczone zosta³o og³oszenie o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.

3.4 Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa

a) w zakresie spe³nienia warunku posiadania kwalifikacji zawodowych Zamawiaj±cy bêdzie uznawa³, wykazanie przez Wykonawcê, ¿e skieruje do realizacji zamówienia publicznego jedn± osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika robót, posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie okre¶lone ustaw± Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 t.j.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów upowa¿niaj±ce do kierowania w zakresie wymaganym do kierowania robotami bêd±cymi przedmiotem niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 t.j.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020r. poz. 220 t.j. z dnia 2020.02.12)
3.5. Wykonawca, w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych, albo sytuacji finansowej lub ekonomicznej, podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego stosunków prawnych ³±cz±cych Wykonawcê z tymi podmiotami. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Do sytuacji maj± zastosowanie odpowiednie regulacje opisane w rozdzia³ach XVI i XVIII SWZ.
Podmioty udostêpniaj±ce swoje zasoby s± zobowi±zane do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 4.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przes³anek) wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia), w postaci o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie podstaw do wykluczenia wskazanych w ust. 2.1 oraz w ust. 2.2 (za³. nr 5 do SWZ).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia w zakresie ust. 4.1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4.2. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego sytuacji finansowej i ekonomicznej, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy, zostanie wezwany do z³o¿enia podmiotowego ¶rodka dowodowego (aktualnego na dzieñ ich z³o¿enia) w postaci polisy ubezpieczeniowej odpowiedzialno¶ci cywilnej, w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci nie ni¿szej ni¿ 100.000,00 z³

4.3. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego posiadania kwalifikacji zawodowych, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia podmiotowego ¶rodka dowodowego (aktualnego na dzieñ ich z³o¿enia) w postaci wykazu osób (za³. nr 6 do SWZ) skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego w szczególno¶ci odpowiedzialnych za prace projektowe, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci i informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca, który zamierza zastosowaæ produkty równowa¿ne, ma obowi±zek za³±czenia w³a¶ciwych dokumentów, które
potwierdz±, ¿e pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych zastosowane produkty,
zapewni± uzyskanie w efekcie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SWZ.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e dokumenty o których mowa powy¿ej maj± na celu wykazanie równowa¿no¶ci i stanowi± element
oferty opisuj±cy oferowany przedmiot, a zatem nie podlegaj± uzupe³nieniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

w³a¶ciwych dokumentów, które potwierdz±, ¿e pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych zastosowane produkty, zapewni± uzyskanie w efekcie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê z warunkami zamówienia i z projektowanymi postanowieniami umowy do
przedmiotowego zamówienia, oraz ¿e przyjmuje ich tre¶æ bez ¿adnych zastrze¿eñ – zgodnie z tre¶ci± zawart± w formularzu
oferty, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ. O¶wiadczenie sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (w
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2. Stosowne pe³nomocnictwo(a) – w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze
z³o¿onego w ofercie odpisu z w³a¶ciwego rejestru albo za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i
opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z
pe³nomocnictwem w postaci papierowej mo¿e dokonaæ mocodawca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub
notariusz.
3. Pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegaj±cego/cych siê o udzielenie zamówienia
publicznego.
Pe³nomocnictwo przekazuje siê w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku, gdy pe³nomocnictwo zosta³o wystawione w postaci papierowej i
opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego
odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z
pe³nomocnictwem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ mocodaw-ca (osoba/osoby wystawiaj±ce pe³nomocnictwo) lub
notariusz.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego Wykonawcy zasoby, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca
realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci
innych pod-miotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w


postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z
do³±czonej do oferty umowy spó³ki, b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne
pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do
wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie
(przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w
art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony mog± przed³u¿yæ termin wykonania przedmiotu umowy, wskazany w § 4 ust. 1 o okres trwania przyczyn, z powodu których brak jest mo¿liwo¶ci prawid³owego prowadzenia prac, w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczno¶ci zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczno¶ci mia³y lub bêd± mog³y mieæ wp³yw na dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy,
2) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z uwagi na technologiê realizacji prac okre¶lon±: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
3) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy, wyst±pienia niebezpieczeñstwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbêdnym do unikniêcia lub usuniêcia tych kolizji,
4) wyst±pi± opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci lub dojdzie do zaniechania okre¶lonych czynno¶ci przez w³a¶ciwe organy administracji pañstwowej, o ile nie bêdzie to nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
5) wyst±pi± opó¼nienia w wydawaniu decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, itp., do wydania których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli opó¼nienie to spowoduje przekroczenie, przewidzianego w przepisach prawa terminu, w którym ww. decyzje powinny zostaæ wydane oraz nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
6) wyst±pi brak mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy,
7) w razie wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami,
8) w razie konieczno¶ci gdy wyst±pi± okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ustawy.
Pozosta³e zgodne z zapisami SWZ (za³ nr 4)

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem miniPortalu (wybieraj±c tam platformê us³ug administracji publicznej ePUAP Urz±d Miejski w K³obucku /umklobuck/skrytka)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-03 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.