eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Kornica › "Rewitalizacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach" - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Kobylanach



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rewitalizacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach” - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Kobylanach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STARA KORNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237724

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 191

1.5.2.) Miejscowość: Stara Kornica

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kornica.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kornica.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad80a3dd-0c2b-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rewitalizacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach” - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Kobylanach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad80a3dd-0c2b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027428/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rewitalizacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263385

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BUZ.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69723,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje prace budowlane realizowane w ramach projektu pn.  „Rewaloryzacja i adaptacja parku dworskiego w Kobylanach”.
Zamówienie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe .
Zamówienie polega na:
1) uzyskaniu wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla realizacji przedmiotu zamówienia, o ile są wymagane przepisami prawa,
2) wykonaniu robót budowlanych oraz niezbędnych dostaw i montaży niezbędnych do wykonania tych robót w ramach przedmiotu zamówienia, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
3) realizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego na wykonanie robót budowlanych,
4) zakupie niezbędnych materiałów i zrealizowaniu dostawy,
5) wykonaniu robót budowlanych,
6) wykonaniu i dostarczeniu dokumentacji powykonawczej niezbędnej do prawidłowego użytkowania wybudowanych,
7) przekazaniu obiektów do eksploatacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie,
8) dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi obiektów.
Zamawiający, zgodnie z art. 103 ust. 2 ustawy PZP szczegółowo opisuje przedmiot zamówienia
i sposób wykonania zadania w Dokumentacji projektowej na wykonanie boiska wielofunkcyjnego wraz z przedmiarem robót i Kosztorysem ofertowy oraz Zgodą konserwatora zabytków, które
w formacie PDF stanowią odpowiednio załączniki nr 1, 1a, 1b, 1c do SWZ.
6.5 Zamówienie obejmuje wykonanie następujących robót zgodnie z OPZ:
1) wykonanie boiska wielofunkcyjnego składającego się z boiska do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki i kortu tenisowego;
2) wykonanie ogrodzenia boiska wielofunkcyjnego;
3) wykonanie ogrodzenia terenu wzdłuż drogi wraz z bramami wjazdowymi;
4) wykonanie oświetlenia terenu boiska;
5) wykonanie elementów małej architektury zgodnie z projektem;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnieni faktyczne:
W postępowaniu zostały złożone trzy oferty o wartości brutto, które przewyższają kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy

SEKCJA VI OFERTY

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1690022,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1942696,45 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.