eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275748

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Pawła II nr 2

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-043

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 31-00-555

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: elzbieta.hanczyc@amkl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/amuz_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8e4a141-e5aa-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348913

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00071082/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa ochrony osób i mienia Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293143

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 262-1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowa usługa ochrony osób (działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej) i mienia (działania mające na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren ochraniany) w obiektach Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, obejmująca:
1) budynek główny A, B, C, przy pl. Jana Pawła II nr 2 – (budynek A – 3 piętrowy, skrzydło B – 4 piętrowy i oficyna C - 1 piętrowy) o łącznej powierzchni ok. 5700 m2 oraz zamknięty dziedziniec wewnętrzny, w obiekcie znajduje się recepcja, przy wejściu głównym do budynku;
2) budynek D, przy ul. A. Zelwerowicza nr 3a-5 – budynek 1-piętrowy o powierzchni ok. 1000 m2 z przyległym parkingiem;
3) budynek E, przy ul. A. Zelwerowicza 7-11 – budynek 2-piętrowy o powierzchni ok. 5980 m2 w którym znajduje się parking podziemny oraz z terenem przyległym, w obiekcie na parterze znajduje się recepcja;
4) budynek F, przy ul. Podwale 13 – budynek 3-piętrowy o powierzchni ok. 1925 m2 z terenem przyległym.
2. Przedmiotowa usługa obejmuje między innymi:
1) ochronę osób i mienia;
2) dozorowanie sygnałów alarmowych (12 systemów);
3) ochronę w postaci grupy interwencyjnej;
3. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia opisane są w Załączniku nr 8 do SWZ: Opis przedmiotu zamówienia.
4. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały uregulowane w załącznikach do SWZ w szczególności w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.
Ochrona obiektów, osób i mienia, winna być realizowana na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 2021 r. poz. 1995 ze zm.) oraz zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz.U. 2023 r. poz. 742).

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 26 lipca 2023 r. wpłynęły do Zamawiającego wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny złożone przez wykonawców wezwanych do ich złożenia.
W trakcie analizy treści wyjaśnień Zamawiający dostrzegł niespójność wymagań określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia, Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Projektowanych postanowieniach umowy z wymaganiami przedstawionymi w odpowiedzi na pytanie nr 4 w Informacji nr 2 Zamawiającego z dnia 13 lipca 2023 r.
Zauważona niespójność dotyczy możliwości zatrudnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia przez osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. W Specyfikacji Warunków Zamówienia, Opisie przedmiotu zamówienia oraz Projektowanych postanowieniach umowy Zamawiający nie wykluczył możliwości wykonywania przedmiotu zamówienia przez ww. osoby, podczas gdy w odpowiedzi na pytanie nr 4, zawartej
w Informacji nr 2, Zamawiający nie dopuścił możliwości wykonywania usług przez osoby
z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Zauważona wada ma wpływ na ocenę wyjaśnień rażąco niskiej ceny tj. na uznanie bądź nieuznanie uwzględnienia pomocy publicznej w kalkulacji kosztów.
Dostrzeżona wada jest niemożliwa do usunięcia przez Zamawiającego na obecnym etapie postępowania tj. po złożeniu ofert.
Powyższe oznacza, że przedmiotowe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i konieczne jest jego unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zwarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.