eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na ul. Przemysłowej 9 w Wolsztynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na ul. Przemysłowej 9 w Wolsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WOLSZTYŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411561571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 5 Stycznia 5

1.5.2.) Miejscowość: Wolsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powaiat@powiatwolsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na ul. Przemysłowej 9 w Wolsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e52cbb-276b-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031422/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na ul. Przemysłowej 9 w Wolsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający przeprowadził wcześniej postępowanie w trybie podstawowy bez negocjacji . W terminie składania ofert, który upłynął w dniu 29.06.2022 r. o godzinie 10:00, nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-678a0eb7-ebbd-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ID.272.72.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń użytkowych dawnej siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Wolsztynie. Projektowana przebudowa ma na celu odłączenie pomieszczeń zlokalizowanych na parterze budynku mieszkalnego
i dostosowanie pozostałych pomieszczeń w parterowej części budynku Wydziału Inwestycji i Dróg. Przebudowa nie spowoduje konieczności zwiększenia powierzchni zabudowy ani kubatury obiektu objętego przebudową, nie spowoduje zmian w zakresie obsługi w infrastrukturę techniczną obiektu oraz nie spowoduje zmian w zakresie obsługi komunikacyjnej obiektu.

W ramach zadania należy wykonać m.in.:
− prace rozbiórkowe (m.in. wykucie starych ościeżnic, rozebranie ścianek z cegieł, usunięcie starej glazury),
− roboty remontowe (uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów, ułożenie nadproży prefabrykowanych, uzupełnienie tynków wewnętrznych, osadzenie ościeżnic drewnianych, zamontowanie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, przygotowanie oraz licowanie ścian oraz posadzek płytkami, szpachlowanie oraz malowanie ścian oraz sufitów),
− remont dachu (jednowarstwowe pokrycie dachu papą termozgrzewalną, nasady wentylacyjne z pcv, wymiana złączy instalacyjnych odgromowych, wymiana wsporników oraz przewodów instalacji odgromowej),
− przyłącze wody do części parterowej budynku,
− wewnętrzną instalację wodociągową,
− wewnętrzną instalację kanalizacyjną,
− instalację centralnego ogrzewania,
− wewnętrzną instalację elektryczną.

Zakres robót określają projekty budowlane/techniczne (załącznik nr 4).
Ponadto załączono kosztorysy ofertowe, które stanowią wyłącznie element pomocniczy
i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 1 Kc (załącznik
nr 5).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY „BUD-REM” Szymon Rynarzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 923-140-06-49

7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 25

7.3.4) Miejscowość: Karpicko

7.3.5) Kod pocztowy: 64-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.