Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00249136/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
- 2022/BZP 00250017/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Powiatu Opatowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski
1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Opatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych dla potrzeb Powiatu Opatowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f5bbc31-011d-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348707
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040637/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Usługa pełnienia Inspektora nadzoru dla zadania Przebudowa pomieszczeń Działu Rehabilitacji na poziomie ±0,00 w Bloku A w Szpitalu Św. Leona w Opatowie
1.3.8 Usługa pełnienia Inspektora nadzoru dla zadania Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Włostów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249136/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165247,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (I Etap)
Budowa Inkubatora Przemysłowego będzie zlokalizowana na terenie zdegradowanym
i poprzemysłowym tj. po byłej Cukrowni „Włostów”. Zadania inwestycyjne mają na celu rewitalizację obszarów poprzemysłowych. Inkubator Przemysłowy będzie budowany w dwóch etapach. Wniosek dotyczy I etapu, którego zakres obejmuje:
1) Budowa Inkubatora przemysłowego tj. - hala produkcyjno-magazynowa - budynek biurowo-socjalny;
2) teren utwardzony przy hali (place manewrowe, parkingi, chodniki);
3) Infrastruktura techniczna m.in.:
drogi wewnętrzne
oświetlenie dróg wewnętrznych
sieci wod-kan i deszczowe
trafostacja
Roboty budowlane dot. zadania Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (I Etap) są dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach:
- drogowej
- konstrukcyjno-budowlanej;
- sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych;
- sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa pomieszczeń Działu Rehabilitacji na poziomie ±0,00 w Bloku A Szpitala Św. Leona.
Dział Rehabilitacji zlokalizowany jest na poziomie ±0,00 w Bloku A Szpitala Św. Leona w Opatowie. Budynek A Szpitala zlokalizowany jest przy ul. Szpitalnej 4 w Opatowie, dz. ewid. nr 2033/8. Zakres robót dot. realizacji prac budowlanych związanych z dokończeniem robót na poziomie ±0,00 m w Bloku A w Szpitalu Św. Leona z przeznaczeniem na Odział Rehabilitacji oraz pozostałych pomieszczeń poziomu ±0,00 w zakresie ich dostosowania do przepisów przeciwpożarowych.
Przedmiotowe zadanie uzyskało dofinansowanie z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych.
Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach:
- konstrukcyjno-budowlanej;
- sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych;
- sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 35166,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63837,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179457,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292859919
7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63837,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 292859919
7.3.3) Ulica: Wincentego Witosa
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-561
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI OPATÓW
więcej: przetargi OPATÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie oferty edukacyjnej poprzez rozbudowę budynku Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Myślenicach
- Świadczenie usług polegających na kompleksowej weryfikacji dokumentacji projektowej (...) pn.: "Fabryka Pełna Życia -nowe centrum Dąbrowy Górniczej w rejonie ulic: Kościuszki, Kolejowej i Konopnickiej
- Wykonywanie czynności Inwestora zastępczego dla zadania inwestycyjnego (...) wykonania (...) dokumentacji projektowej (...) w projekcie pn. ,,Utworzenie (...) centrum umiejętności (BCU) (...).
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy kontrakcie pn.: Rozbudowa ulic Wileńska, Mielczarskiego, Aleja Wojska Polskiego, Warmińska w Braniewie
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Przebudowa drogi powiatowej 2605G Czersk - Śliwice na odcinku Złotowo - granica powiatu chojnickiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.