eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ceków › Poprawa warunków funkcjonowania poprzez remont i zakup wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej im. Stefana Garczyńskiego w Cekowie-Kolonii - filia w Kamieniu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków funkcjonowania poprzez remont i zakup wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej im. Stefana
Garczyńskiego w Cekowie-Kolonii - filia w Kamieniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekow-Kolonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceków-Kolonia 51

1.5.2.) Miejscowość: Ceków

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-834

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627631082

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarka@cekow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip-ugcekow.2clicks.pl/98-zamowienia-publiczne.html; https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków funkcjonowania poprzez remont i zakup wyposażenia dla Gminnej Biblioteki Publicznej im. Stefana
Garczyńskiego w Cekowie-Kolonii - filia w Kamieniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e883e7d-1668-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348703

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283508

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPRiOŚ.271.2.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 156369,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i zakup wyposażenia Gminnej Biblioteki Publicznej im. Stefana Garczyńskiego w Cekowie-Kolonii - filia w Kamieniu
obejmuje:
Roboty remontowe:
Roboty rozbiórkowe - skucie płytek podłogowych i ściennych, rozbiórka ścianki działowej, rozkucia podłoża betonowego,
usunięcie podłoża gruntowego
Roboty odtworzeniowe - roboty posadzkowe (wykonanie podłoża z chudego betonu, izolacja przeciwwilgociowa, izolacja
termiczna z styropianu, wylewka cementowa), stolarka drzwiowa (pomieszczenia wc), okładziny ścian pomieszczeń wc i
kuchni, sufit podwieszany w pomieszczeniu kuchennym, malowanie
Roboty instalacji sanitarnej oraz elektrycznej - demontaż i montaż nowej armatury sanitarnej, podejścia odpływowe i
dopływowe, dostarczenie i montaż armatury sanitarnej, demontaż i montaż nowych opraw oświetleniowych.
Zakup monitora interaktywnego wraz z okablowaniem, elementami montażowymi i montażem
Zakup aparatu fotograficznego z funkcją nagrywania filmów wideo i funkcją do live streamingu oraz statywem
Zakup ledowej maty oświetleniowej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót budowlanych, oraz szczegółowym opisie wyposażenia biblioteki.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia
umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z przedmiaru robów,
STWiORB oraz zapisów SWZ.
Zadanie jest współfinansowane ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy,
producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp,
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub
równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym
europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać
(udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą
zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog
producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje
materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane przez okres:
minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i
podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Gwarancja na wyposażenie zgodnie ze szczegółowym opisem wyposażenia
biblioteki
Okres rękojmi na roboty budowlane 60 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212330-8 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184008,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 242694,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184008,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOSTI BUDOWNICTWO MICHAŁ PIETURA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680916167

7.3.3) Ulica: OGRODOWA 122

7.3.4) Miejscowość: Opatówek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-860

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184008,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.