Ogłoszenie z dnia 2023-08-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00307821/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku OSP Suchodół poprzez budowę klatki schodowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TARCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliana Stępkowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Tarczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-555
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227157948
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tarczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.tarczyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-75e855d4-222c-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku OSP Suchodół poprzez budowę klatki schodowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75e855d4-222c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00348612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00307821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.8.2023.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 608620,22 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 582036,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego rozbudowy, przebudowy i nadbudowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Suchodole poprzez budowę klatki schodowej wraz z ze zmianą sposobu użytkowania poddasza nieużytkowego na użytkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt i specyfikacja techniczna, stanowiące załącznik nr 9 do SWZ oraz przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 8 do SWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Etap I:
1) budowę klatki schodowej zewnętrznej,
2) likwidację istniejących schodów wewnętrznych,
- zgodnie z przedmiarem dla etapu I,
Etap II (opcjonalny)
1) zmianę sposobu użytkowania nieużytkowego poddasza na poddasze użytkowe,
2) wymianę okien na przeszklenia przeciwpożarowe,
3) wykonanie elewacji,
4) przebudowę przyłącza elektrycznego
- zgodnie z przedmiarami dla całości przedmiotu zamówienia (budowlany + elektryczny), pomniejszonymi o roboty wchodzące w skład etapu I,
Zamawiający udostępnia przedmiar na etap I oraz przedmiary na całość robót budowlanych. Zakres robót etapu II jest różnicą pomiędzy całkowitym zakresem robót a zakresem wskazanym dla etapu I.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta, która został odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 i pkt 10 Pzp. Oferta ta była niezgodna z warunkami zamówienia i jednocześnie zawiera błędy w obliczeniu ceny.
Ponieważ wypełnione zostały przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 255 pkt. 2 Pzp, Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie tych przepisów.
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI TARCZYN
- Świadczenie usług pocztowych w okresie VII 2024-XII 2025
- Budowa zaplecza sportowo-socjalnego w Tarczynie
- Dostawa 2 aparatów USG na potrzeby poradni ginekologicznych SPZOZ w Tarczynie
więcej: przetargi TARCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury społecznej w Dobrym Mieście
- Modernizacja ZS 1 w Piasecznie, ul. Szpitalna 10 wraz z przebudową i rozbudową o windę zew. i modernizacja ZS 2 w Piasecznie, Al. Brzóz 26
- Przebudowa budynku gospodarczego w celu zmiany sposobu użytkowania na budynek biurowo-gospodarczy oraz budowa zewnętrznej instalacji i przyłącza kanalizacji sanitarnej
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej
- Rozbudowa Zintegrowanego Bloku Operacyjnego.
więcej: Rozbudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.