Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie zamówienia podobnego do zadania pn. „Zagospodarowanie zieleni w Parku Młodzieżowym w Świdnicy” – dopełnienie, w ramach projektu „Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica
1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 852 2800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie zamówienia podobnego do zadania pn. „Zagospodarowanie zieleni w Parku Młodzieżowym w Świdnicy” – dopełnienie, w ramach projektu „Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-895adc30-1ecf-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017393/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Zagospodarowanie zieleni w Parku Młodzieżowym w Świdnicy” – kontynuacja/dopełnienie, realizowane w ramach projektu „Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" nr POIŚ.02.05.00-00-0020/16 w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, zadanie nr 9 „Rewitalizacja Parku Młodzieżowego w Świdnicy”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309734/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W ramach zamówienia podstawowego, pn. „Zagospodarowanie zieleni w Parku Młodzieżowym w Świdnicy” – kontynuacja/dopełnienie, realizowane w ramach projektu „Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" nr POIŚ.02.05.00-00-0020/16, zgodnie z zapisem §3, pkt. 5 umowy z dnia 11.05. 2022 r., zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego Wydział Dróg przygotowując dokumentację przetargową dla zamówienia podstawowego, ustalił szacunkową wartość zamówienia podstawowego na kwotę 2 405 072,89 zł netto, w oparciu o kosztorys inwestorski sporządzony przez firmę: FARMA MIEJSKA Maciej Karpiński, z siedzibą: 58 – 100 Świdnica, ul. Śląska 11, w tym przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa odpowiednio w art. 214 ust. 1 pkt 7 oraz art. 305 ust. 1 ustawy Pzp na kwotę nie większą niż 400 000,00 zł netto. Zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki należy skierować do dotychczasowego Wykonawcy zamówienia podstawowego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-78/VIII/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 109824,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZEDMIOT UMOWY
1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się zrealizować usługi, polegające na powtórzeniu usług podobnych do zamówienia podstawowego nr P – 21/III/22 pn.: „Zagospodarowanie zieleni w Parku Młodzieżowym w Świdnicy” – kontynuacja/dopełnienie, realizowane w ramach projektu „Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" nr POIŚ.02.05.00-00-0020/16 w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, zadanie nr 9 „Rewitalizacja Parku Młodzieżowego”., przewidzianych do wykonania w §3, pkt. 5 umowy zasadniczej z dnia 11 maja 2022 r.
2. Realizacja przedmiotu umowy polega na rozszerzeniu zakresu prac nazwanych w umowie podstawowej „Zadanie nr 1 – zagospodarowanie zieleni parkowej” o:
1) Cięcia koron drzew związanych z poprawą bezpieczeństwa (np. redukcja wysokości, usunięcie suchych konarów) – 30 sztuk drzew,
• Drzewa przeznaczone do cięć należy wytypować wspólnie z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru do spraw zieleni.
• Wszystkie cięcia pielęgnacyjne realizowane w koronach drzew należy realizować metodami alpinistycznymi.
• Nie dopuszcza się stosowania jakichkolwiek systemów kolcowych do wspinania się po drzewach (np. drzewołazy).
• Należy dokonać zrębkowania pozostałości po wykonaniu cięć.
2) Pielęgnacja koron drzew związana z poprawa stanu fitosanitarnego – 11 sztuk drzew z rodzaju cis.
• Należy ręcznie oczyścić korony z obumarłych gałęzi.
• Gałęzie należy zebrać, wywieźć i spalić.
• Prace należy wykonać przy użyciu podnośnika, rusztowań lub z drabiny.
3) Przygotowanie miejsc i sadzenie drzew - 6 sztuk drzew
• Drzewa o obwodzie pni 10 – 12 cm, mierzone na wysokości 100 cm nad poziomem gruntu.
• Gatunek drzew - z rodzaju kasztanowca.
4) Frezowanie pni po usuniętych drzewach – 55 sztuk .
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługi o których mowa w ust. 2, które są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją dla zamówienia podstawowego pn.: „Zagospodarowanie zieleni w Parku Młodzieżowym w Świdnicy” – kontynuacja/dopełnienie, realizowane w ramach projektu „Rewaloryzacja terenów zieleni w Świdnicy" nr POIŚ.02.05.00-00-0020/16 w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, zadanie nr 9 „Rewitalizacja Parku Młodzieżowego” , szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zapisami SWZ, decyzjami wydanymi przez uprawnione organy JST lub inne instytucje oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz rozporządzeniami powiązanymi.
§ 2
TERMIN WYKONANIA
Okres realizacji przedmiotu umowy ustala się na:
od dnia podpisania umowy do dnia 16.09.2022 r.
§ 3
ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Zakres przedmiotu umowy obejmuje:
Prace polegające na powtórzeniu podobnych usług przewidzianych w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, zgodnych z jego przedmiotem, których całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego;
2. Ponadto, w ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się do:
• Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem, zasadami sztuki ogrodniczej oraz zgodnie z zasadami BHP.
• Wykonywania usług zgodnie z reżimem technologicznym, materiał nasadzeniowy musi być I klasy w pojemnikach, zgodny z zaleceniami związku Szkółkarzy Polskich, właściwie oznaczony przy pomocy etykiet paskowych szkółek, produkty i materiały muszą być nowe, odpowiadać parametrom podanym w projekcie i powinny posiadać odpowiedni atest i świadectwo dopuszczenia wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje, zezwalające na ich stosowanie .
3. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania decyzji i warunków instytucji wydających i opiniujących dokumentację.
4. Zamawiający zachowuje prawo dostępu do terenu budowy dla wskazanych przez siebie innych wykonawców, a Wykonawca tego prawa nie może ograniczyć (np.: Zakład Gazowniczy, Świdnickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, Tauron itp.).
5. Wykonawca umieści w widocznym miejscu tablice informacyjne ( min. 8 szt.), zawierające dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia.
6. Wykonawca zapewni sprawowanie kierownictwa prac przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do kierowania pracami.
7. Wykonawca zrealizuje własnym staraniem tymczasowe obiekty i urządzenia: zabezpieczenie terenu prac.
8. Obszary przeznaczone do nasadzeń będące jednocześnie w zasięgu systemów korzeniowych drzew istniejących, należy objąć szczególną opieką – prace należy wykonywać ręcznie pod nadzorem inspektora nadzoru .
9. Wykonawca powinien sadzić rośliny do podłoża o naturalnym układzie poziomów glebowych, poziomy glebowe nie powinny być w miarę możliwości naruszane.
10. Technologię wykonania prac oraz materiały należy stosować zgodnie z dokumentacją projektową.
11. Zamawiający nie zapewnia w trakcie realizowanych prac możliwości korzystania z instalacji nawadniania roślin.
12. Wykonawca ma obowiązek zgłaszać inspektorowi nadzoru zieleni zamiar wykonania nasadzeń i okazania przygotowanych pod nasadzenia miejsc oraz planowanego do nasadzeń materiału roślinnego.
13. Użyte w dokumentacji projektowej nazwy własne urządzeń, materiałów i materiału roślinnego określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i wygląd. Mogą być zastąpione przez inne równoważne, z tym, że obowiązek udowodnienia równoważności należy do Wykonawcy.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania na właściwe wysypisko odpadów materiałów i resztek roślinnych pochodzących z przygotowania terenu do wykonywania prac oraz po ich zakończeniu .
15. Wszelkie rozbieżności stwierdzone w trakcie prowadzenia prac pomiędzy założeniami przyjętymi w projekcie a stanem faktycznym, mającymi wpływ na prawidłowe wykonanie prac, będą uzgadniane z projektantem w ramach nadzoru autorskiego, inspektorem nadzoru i inspektorem nadzoru zieleni.
16. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania prac musi w ustaleniu z inspektorem nadzoru określić zakres korzystania z nowo wybudowanych alejek.
17. Koszty naprawy uszkodzonych w trakcie prac nowo wybudowanych alejek oraz innych elementów infrastruktury ponosi Wykonawca prac w zakresie uzgodnionym z inspektorem nadzoru.
18. W trakcie wykonywania prac Wykonawca winien skutecznie oznakować i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych strefę prowadzonych robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77313000-7 - Usługi utrzymania parków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116503,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116503,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116503,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): FHU "BOROWSKI" Wojciech Borowski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "OGRODY" Grzegorz Szmidla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8841012307
7.3.3) Ulica: ul. Bystrzycka 19a
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "BOROWSKI" WOJCIECH BOROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA "BOROWSKI" WOJCIECH BOROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116503,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-16INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Przebudowa drogi gminnej nr 120526D w Bystrzycy Górnej
- Przebudowa utwardzonego placu przy budynku Państwowej szkoły Muzycznej I stopnia im. Ludomira Różyckiego w Świdnicy przy al. Niepodległości 11.
- Zakup i dostawa samochodu do przewozu 9 osób typu ,,brygadówka" na potrzeby realizacji zadań własnych przez Zamawiającego
- "Rewitalizacja zabytkowych budynków użyteczności publicznej w Świdnicy"
- Wykonanie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Świdnicy w 2024 r.
- Wykonywanie usług przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z obszarów działania Prokuratur Rejonowych w: Kłodzku przy Pl. Chrobrego 20 oraz Bystrzycy Kł. przy ul. Sempołowskiej 4
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wycinka odrośli drzew i krzewów oraz koszenie trzciny - rezerwat Kruszynek
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.