eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa przemysłowej drukarki 3D na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przemysłowej drukarki 3D na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej
i Środowiska Politechniki Gdańskiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA GDAŃSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: WILIS SZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: NARUTOWICZA11/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 347 24 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa przemysłowej drukarki 3D na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej
i Środowiska Politechniki Gdańskiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3acb519f-01a8-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258846/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 23/WILiŚ/2022, CRZP 189/002/D/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 82425,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa przemysłowej drukarki 3D przeznaczonej do drukowania wysokowytrzymałych materiałów typu PEEK.
Musi to być fabrycznie nowe, zmontowane urządzenie przystosowane do pracy z dwugłowicowymi modułami drukującymi (materiałowymi), które nie stanowią przedmiotu zamówienia w niniejszym postepowaniu. Przemysłowa drukarka 3D musi być wyposażona w zintegrowany stand na akcesoria wraz z zasilaczem UPS.
Zgodnie z możliwościami jakie daje ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towaru i usług, (art. 83 ust.1 pkt 26, litera a tej ustawy - t.j. Dz. U z 2018 roku poz. 2174) Zamawiający podejmie działania w kierunku zastosowania „zerowej” stawki podatku VAT do urządzenia (drukarki) będącego przedmiotem zamówienia, która ujęta jest w załączniku nr 8 do tej ustawy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zaświadczenie Ministerstwa Edukacji i Nauki będące podstawą do naliczenia stawki VAT 0% na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 4 do SWZ.
Źródło finansowania - program ARGENTUM TRIGGERING RESEARCH GRANTS, Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza realizowany na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Katedra Wytrzymałości Materiałów, pok.64, Gmach Główny.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w terminie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym w jego siedzibie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania. Szkolenie musi być przeprowadzone w języku polskim, w formie stacjonarnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje wsparcie techniczne w zakresie obsługi drukarki 3D w wymiarze do 7 dni roboczych oraz świadczenie usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103197,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIBUS MENOS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861998965

7.3.3) Ulica: Spadochroniarzy 18

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-298

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103197,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Zaułek Drozdowy 2, 77-100 Bytów - oferta odrzucona z postępowania. Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust.1 pkt 2 lit.c ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W toku badania i oceny oferty Wykonawcy Zamawiający wezwał do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych oraz złożenia wyjaśnień w terminie do dnia 19.08.2022r. Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych oraz nie złożył wyjaśnień. Uzasadnienie prawne: Do ustalonego stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

3DGence Spółka z ograniczoną odpowiedzialności, ul. Mickiewicza 29, 40-085 Katowice - oferta odrzucona z postępowania. Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust.1 pkt 2 lit.c ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W toku badania i oceny oferty Wykonawcy Zamawiający wezwał do złożenia wyjaśnień dotyczących zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający powziął wątpliwość co do treści złożonego oświadczenia dotyczącego powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Zamawiający pismem wezwał Wykonawcę do złożenia ww. wyjaśnień w terminie do dnia 10.08.2022r.
Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień. Uzasadnienie prawne: Do ustalonego stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.