Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00258846/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa przemysłowej drukarki 3D na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej
i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA GDAŃSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: WILIS SZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: NARUTOWICZA11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 347 24 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przemysłowej drukarki 3D na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądoweji Środowiska Politechniki Gdańskiej.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3acb519f-01a8-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00258846/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 23/WILiŚ/2022, CRZP 189/002/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 82425,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przemysłowej drukarki 3D przeznaczonej do drukowania wysokowytrzymałych materiałów typu PEEK.
Musi to być fabrycznie nowe, zmontowane urządzenie przystosowane do pracy z dwugłowicowymi modułami drukującymi (materiałowymi), które nie stanowią przedmiotu zamówienia w niniejszym postepowaniu. Przemysłowa drukarka 3D musi być wyposażona w zintegrowany stand na akcesoria wraz z zasilaczem UPS.
Zgodnie z możliwościami jakie daje ustawa z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towaru i usług, (art. 83 ust.1 pkt 26, litera a tej ustawy - t.j. Dz. U z 2018 roku poz. 2174) Zamawiający podejmie działania w kierunku zastosowania „zerowej” stawki podatku VAT do urządzenia (drukarki) będącego przedmiotem zamówienia, która ujęta jest w załączniku nr 8 do tej ustawy. Zamawiający dostarczy Wykonawcy zaświadczenie Ministerstwa Edukacji i Nauki będące podstawą do naliczenia stawki VAT 0% na przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 4 do SWZ.
Źródło finansowania - program ARGENTUM TRIGGERING RESEARCH GRANTS, Inicjatywa Doskonałości-Uczelnia Badawcza realizowany na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz wniesienie do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Katedra Wytrzymałości Materiałów, pok.64, Gmach Główny.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę, wniesienie, zainstalowanie i uruchomienie sprzętu w terminie uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym w jego siedzibie oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i oprogramowania. Szkolenie musi być przeprowadzone w języku polskim, w formie stacjonarnej.
Przedmiot zamówienia obejmuje wsparcie techniczne w zakresie obsługi drukarki 3D w wymiarze do 7 dni roboczych oraz świadczenie usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103197,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103197,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIBUS MENOS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5861998965
7.3.3) Ulica: Spadochroniarzy 18
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-298
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103197,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne: W toku badania i oceny oferty Wykonawcy Zamawiający wezwał do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych oraz złożenia wyjaśnień w terminie do dnia 19.08.2022r. Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie przedmiotowych środków dowodowych oraz nie złożył wyjaśnień. Uzasadnienie prawne: Do ustalonego stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
3DGence Spółka z ograniczoną odpowiedzialności, ul. Mickiewicza 29, 40-085 Katowice - oferta odrzucona z postępowania. Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust.1 pkt 2 lit.c ustawy Pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W toku badania i oceny oferty Wykonawcy Zamawiający wezwał do złożenia wyjaśnień dotyczących zaoferowanego przedmiotu zamówienia. Ponadto Zamawiający powziął wątpliwość co do treści złożonego oświadczenia dotyczącego powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego. Zamawiający pismem wezwał Wykonawcę do złożenia ww. wyjaśnień w terminie do dnia 10.08.2022r.
Wykonawca nie złożył w wyznaczonym terminie wyjaśnień. Uzasadnienie prawne: Do ustalonego stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 226 ust.1 pkt 2 lit. c. W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Monitoring nocka łydkowłosego Myotis dasycneme (Boie, 1825) w obszarze Natura 2000 Młosino-Lubnia PLH220077".
- Świadczenie kompleksowej obsługi kontraktowania dla podmiotów krajowych i zagranicznych zlecających Zamawiającemu udział w badaniach klinicznych i naukowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON I BENZYNY BEZOŁOWIOWEJ PB 95 DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Wydruk wraz z oprawą i dostawą katalogu wystawy niderlandzkiej
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2024 roku - kontenery na kąpieliska morskie.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa i instalacja platformy serwerowej, instalacja infrastruktury informatycznej, dostawa monitoringu wizyjnego w ramach modernizacji SOR
- Dostawa drukarek, czytników kodów kreskowych i komputerów
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.