eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pleśna › "Inspektor nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Modernizacja budynku Centrum Kultury w Pleśnej"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Inspektor nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Modernizacja budynku Centrum Kultury w Pleśnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plesna 240

1.5.2.) Miejscowość: Pleśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146292836

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl http://www.plesna.pl/gmina/przetargi/aktualne/ lub http://bip.malopolska.pl/ugplesna/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Inspektor nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi pn. Modernizacja budynku Centrum Kultury w Pleśnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49a70e86-2782-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00323418/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją
inwestycji pn. „Modernizacja budynku Centrum Kultury w Pleśnej". Zamawiający zawrze umowę z wykonawcą Inwestycji: Zakład Remontowo Budowlany Gotel Paweł Bigos, 33-114 Rzuchowa 378.
2. Dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem było
wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, jest dostępna na stronie: http://www.plesna.pl/gmina/przetargi/aktualne/ lub http://bip.malopolska.pl/ugplesna/
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z ww.
dokumentacją.
3. Do zadań / obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) wykonywanie wszelkich czynności Inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z powszechnie
obowiązującymi przepisami prawa;
2) sprawowanie kontroli nad zgodnością realizacji Inwestycji z dokumentacją projektową,
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej, wskazaniami wiedzy i doświadczenia
3) wydawanie poleceń i instrukcji wykonawcy robót budowlanych celem zapewnienia
prawidłowej i rzetelnej realizacji Inwestycji;
4) nadzór w zakresie branż: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i instalacji sanitarnej nad
realizacją Inwestycji;
5) bieżąca koordynacja procesu inwestycyjnego, w tym bieżąca kontrola i monitorowanie
realizacji umowy na roboty budowlane pod kątem terminowości;
6) realizowanie przedmiotu zamówienia przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach
zawodowych;
7) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszelkich zaistniałych problemach i
trudnościach w trakcie realizacji Inwestycji;
8) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla prawidłowego ich wykonania oraz w
przypadku gdy wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swoich obowiązków z należytą
starannością, wiedzą techniczną, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub
postanowieniami umowy o roboty budowlane;
9) organizowanie oraz prowadzenie narad konsultacyjnych i koordynacyjnych z udziałem
Inwestora i wykonawcy robót budowlanych; narady będą zwoływane w razie konieczności /
potrzeby (o konieczności / potrzebie decyduje Zamawiający);
10) prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem Inwestycji do odbioru, uczestniczenie w
pracach komisji odbiorowych, ewentualnych kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór
Budowlany lub inne organy uprawnione do kontroli oraz egzekwowanie ustaleń i decyzji
podjętych podczas kontroli;
11) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad przez wykonawcę robót
budowlanych;
12) weryfikacja i zatwierdzenie dokumentacji powykonawczej;
13) udział w przeglądach gwarancyjnych;
14) nadzór nad usuwaniem wad i usterek w okresie obowiązywania gwarancji jakości oraz rękojmi
za wady;
15) sprowadzanie i zatwierdzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych sporządzanych przez
wykonawcę robót budowlanych;
16) udział w ewentualnie przeprowadzonych przez wykonawcę próbach, testach, badaniach,
obmiarach i odbiorach technicznych;
17) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowywanych wyrobów, a w szczególności
zapobieganie zastosowaniu wadliwych wyrobów i niedopuszczonych do stosowania;
18) sprawdzanie i odbiór robót ulegających zakryciu lub zanikających,
19) żądanie od kierownika budowy dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania w
budownictwie wyrobów, materiałów;
20) dokonywanie stosownych wpisów do dziennika budowy, wstrzymania dalszych robót
budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby spowodować niedopuszczalną
niezgodność z projektem,
21) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z
wykonawcą robót, zamiennych, ewentualnie zaniechania wykonania pewnych robót, Inspektor
nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego;
22) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami dodatkowymi, zamiennymi;
23) opiniowanie dokumentów przekazanych przez wykonawcę robót budowlanych;
24) bez uprzedniej zgody Zamawiającego Inspektor nadzoru, nie jest upoważniony do wydawania
wykonawcy robót budowlanych poleceń w zakresie wykonania robót dodatkowych i
zamiennych;
25) Inspektor, w porozumieniu z Zamawiającym, jest zobowiązany realizować wszystkie inne
czynności i zarządzenia określone przez Zamawiającego, które będą niezbędne dla poprawnej
realizacji umowy na wykonanie robót i zabezpieczenia interesów Zamawiającego;
26) realizacja przedmiotu zamówienia w taki sposób i taką liczbą osób, aby zapewnić kontrolę nad
robotami budowlanymi w każdym miejscu i w każdym czasie ich prowadzenia (jeśli okaże się
do niezbędne do prawidłowej realizacji Inwestycji, Inspektor zobowiązany jest do
oddelegowania do realizacji przedmiotu zamówienia także innych osób – dodatkowych ponad
osoby wskazane na potrzeby wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu dot.
potencjału osobowego);
27) stwierdzenie gotowości do odbioru dokumentacji projektowej, odbioru częściowego oraz
końcowego robót budowlanych;
28) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa
pracy i utrzymania porządku na terenie robót;
29) sprawdzanie i akceptacja protokołów odbioru, faktur wystawianych przez wykonawcę robót
budowlanych, kosztorysów na roboty dodatkowe, zamienne i zaniechane;
30) nadzór nad postępem prac pod względem technicznym, ilościowym, jakościowym,
organizacyjnym, terminowym;
31) sprawdzanie stanu zaawansowania robót budowlanych;
32) udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju sporów dotyczących roszczeń osób trzecich
dotyczących realizacji Inwestycji;
33) inne czynności i zadania konieczne dla prawidłowej realizacji Inwestycji.
4. Szczegółowe zasady oraz warunki realizacji zamówienia określono w wzorze umowy
postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego (załącznik nr 5 do swz).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych , Andrzej Szegda, ul. 33-131 Łęg Tarnowski, ul. Dolna 47A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711485303

7.3.3) Ulica: Dolna 47A

7.3.4) Miejscowość: Łęg Tarnowski

7.3.5) Kod pocztowy: 33-131

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.