eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Modernizacja Oddziału Chirurgii Naczyniowej i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej na poz. 3 w budynku A



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Oddziału Chirurgii Naczyniowej i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej na poz. 3 w budynku A

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ MSWiA w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470805076

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Północna 42

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zozmswlodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zozmswlodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zozmswlodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Oddziału Chirurgii Naczyniowej i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej na poz. 3 w budynku A

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc6f9dd2-1bed-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110271/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja Oddizału Chirurgii Naczyniowej i Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 29/R/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje modernizację ;
Oddziału Chirurgii Naczyniowej , a w szczególności:
• prace rozbiórkowe
• wykucie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej, dostarczenie i montaż drzwi
• wymiana okładzin podłogowych i montaż nowych
• skucie starej glazury i montaż nowej.
• wymiana drzwi.
• modernizacja wejścia
• prace malarskie
• prace elektryczne i słaboprądowe
• modernizacja instalacji wod-kan.
• demontaż starej instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej i montaż nowej
• prace porządkowe
• wszystkie niezbędne prace towarzyszące
Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, a w szczególności:
• prace rozbiórkowe
• wykucie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej, dostarczenie i montaż drzwi
• wymiana okładzin podłogowych i montaż nowych
• skucie starej glazury i montaż nowej.
• wymiana drzwi.
• modernizacja wejścia
• prace malarskie
• prace elektryczne i słaboprądowe
• modernizacja instalacji wod-kan.
• demontaż starej instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej i montaż nowej.
• prace porządkowe
• wszystkie niezbędne prace towarzyszące

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone oferty podlegały unieważnieniu

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2200000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.