eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › Modernizacja budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stargardzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skarbowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 4804802/803

1.5.8.) Numer faksu: +48 91 4804801

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiatstargardzki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstargardzki.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiatstargardzki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0409cd2-feb1-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022617/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247782/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z unieważnieniem uprzednio przeprowadzonego postępowania w trybie podstawowym, postanowiono zgodnie z art.305 pkt 2 Pzp, przeprowadzić post. na modernizację budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie, w trybie zamówienia z wolnej ręki, ponieważ w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-042d346c-e71a-11ec-9a86-f6f4c648a056

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZ.272.10.2022.WJ1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1452720,81 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1094528,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Bursy Szkolnej w Stargardzie, obejmująca:
1) przebudowę i remont kuchni oraz przystosowanie wybranych pomieszczeń piwnicznych na potrzeby pomieszczeń technicznych kuchni,
2) przystosowanie istniejącego pomieszczenia biurowego na izolatkę,
3) remont łazienek na I i II piętrze skrzydła C budynku.

2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) w zakresie przebudowy i remontu kuchni oraz utworzenia izolatki:
a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe
b) demontaż wybranych ścianek działowych,
c) wydzielenie nowymi ścianami działowymi pomieszczenia zmywaka i wydawki oraz pomieszczeń przygotowawczych,
d) dobudowanie nowej ściany działowej do istniejącej ściany pomiędzy zmywakiem a planowaną izolatką,
e) tynkowanie,
f) roboty malarskie ścian i sufitów,
g) wykonanie okładzin z płytek na ścianach i podłogach,
h) montaż stolarki drzwiowej,
i) dostawę oraz montaż windy gastronomicznej, fabrycznie nowej o parametrach opisanych w dokumentacji technicznej – prawo opcji (możliwość rezygnacji),
j) montaż armatury i urządzeń sanitarnych,
k) niezbędną przebudowę instalacji wewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
l) niezbędną przebudowę instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej,
ł) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej/ wyciągowej,
m) przebudowę instalacji elektrycznej,
n) roboty wykończeniowe oraz towarzyszące niezbędne dla prawidłowego wykonania robót,
2) w zakresie dostosowania wybranych pomieszczeń piwnicznych na pomieszczenia techniczne, związane z obsługą kuchni:
a) przebudowę kanalizacji z możliwością wydzielenia ścieków technologicznych i podczyszczenia za pomocą separatora,
b) dostosowanie instalacji gazowej w związku ze zmianą lokalizacji urządzeń gazowych w kuchni,
c) wykonanie wentylacji mechanicznej kuchni wraz z montażem central wentylacyjnych,
d) roboty towarzyszące niezbędne dla prawidłowego wykonania robót,
3) w zakresie dostawy i montażu windy gastronomicznej oraz central wentylacyjnych:
a) uzyskanie wymaganych przepisami prawa dopuszczeń i zezwoleń na eksploatację windy, tj. wydanych przez Urząd Dozoru Technicznego - prawo opcji (możliwość rezygnacji),
b) przeszkolenie pracowników Użytkownika w zakresie obsługi windy - prawo opcji (możliwość rezygnacji) oraz central wentylacyjnych,
4) zapewnienie w okresie gwarancji usług serwisowych wbudowanych urządzeń, tj. windy gastronomicznej – prawo opcji (możliwość rezygnacji) oraz central wentylacyjnych, polegającej na wykonywaniu czynności konserwacyjno-naprawczych, zgodnie z właściwymi przepisami i zaleceniami producenta. W ramach konserwacji Zamawiający wymaga zapewnienia wymiany części i elementów eksploatacyjnych, zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń, z wyłączeniem napraw dodatkowych – wynikających ze złej eksploatacji bądź dewastacji urządzenia. Koszt materiałów eksploatacyjnych, których wymiana jest niezbędna dla zachowania prawidłowej pracy urządzeń oraz dla zachowania gwarancji na urządzenia, Wykonawca uwzględni w wynagrodzeniu.
5) w zakresie remontu łazienek w skrzydle C:
a) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe,
b) wykonanie nowych ścianek działowych oddzielających ustępy, umywalnię i pomieszczenie gospodarcze,
c) obudowanie szachtów i kanałów,
d) roboty tynkarskie, malarskie ścian i sufitów,
e) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, okładzin z płytek na ścianach i podłogach,
f) montaż stolarki drzwiowej,
g) wykonanie/ wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej
h) montaż armatury i urządzeń sanitarnych,
i) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
j) wykonanie/ wymiana instalacji elektrycznej,
k) montaż nowego oświetlenia,
l) roboty towarzyszące, niezbędne dla prawidłowego wykonania robót.
Szczegółowy zakres robót określa Zaproszenie do negocjacji oraz dokumentacja techniczna.
3. Zakres niniejszego zamówienia nie obejmuje wyposażenia kuchennego, opisanego w projekcie technologicznym kuchni - w wykazie wyposażenia.
4. Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu - Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID - 19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45410000-4 - Tynkowanie

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1464147,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1464147,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1464147,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Wiesław Kachniarz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 854 100 33 27

7.3.3) Ulica: 8-go Marca 36

7.3.4) Miejscowość: Kobylanka

7.3.5) Kod pocztowy: 73-108

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Magdalena Weremko MAWA-PROJECT z siedzibą w Stargardzie. Podwykonawca zrealizuje część zamówienia polegającą na wykonaniu instalacji wentylacji mechanicznej .


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1464147,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.