Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00337196/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze gmin powiatu świeckiego: Bukowiec, Pruszcz, Świekatowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generała Józefa Hallera 9
1.5.2.) Miejscowość: Świecie
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 525683185
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.k@csw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze gmin powiatu świeckiego: Bukowiec, Pruszcz, Świekatowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69ce49cb-3122-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026073/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Modernizacja EGiB – grunty i budynki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337196
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 320000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania:
1. Wykonanie aktualnej ortofotomapy klasycznej o terenowym rozmiarze piksela ≤ 5 cm.
2. Sporządzenie raportu umożliwiającego porównanie bazy danych EGIB
z danymi pochodzącymi z realizacji ortofotomapy opisanej w pkt. 1.
3. Zapewnienie dostępu do dedykowanego portalu internetowego.
Obszar opracowania obejmuje granice administracyjne następujących
jednostek ewidencyjnych wraz z dodatkowym buforem o szerokości 100m od tych granic:
a) Bukowiec 041401_2 – powierzchnia ewidencyjna 11.062,6748 ha.
b) Pruszcz 041408_5 - powierzchnia ewidencyjna 13.435,6113 ha.
c) Pruszcz – Miasto 041408_4 - powierzchnia ewidencyjna 705,5349 ha.
d) Świekatowo 041410_2 - powierzchnia ewidencyjna 6450,1471 ha.
Zamówienie ma na celu weryfikację faktycznego stanu zagospodarowania terenu oraz aktualizację bazy danych ewidencji gruntów i budynków na podstawie wykonanej, aktualnej ortofotomapy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355100-2 - Usługi fotogrametryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354200-6 - Usługi sporządzania map lotniczych
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Remont z ociepleniem elewacji budynku użytkowego wpisanego do rejestru zabytków, przy ul. Sądowej 5 w Świeciu. Postepowanie zamieszczone będzie na stronie internetowej: https://platformazakupowa.pl
- Rozbudowa i termomodernizacja budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Świeciu
więcej: przetargi w Świeciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.