eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 32 do wymogów ochrony p.poż.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 32 do wymogów ochrony p.poż.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2960721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.musialik@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,129215,2ca17dda337da32f28d069da6dbfc0c9.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 32 do wymogów ochrony p.poż.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-095583d3-f937-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231948

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.32.2023.HM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim oraz robót budowlanych dla zadania pn.: „Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 32 do wymogów ochrony p.poż.”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, w skład którego wchodzą:
- Opis przedmiotu zamówienia
- Program funkcjonalno – użytkowy
- Przedmiar robót
- decyzje Komendanta Miejskiego PSP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

31214130-9 - Wyłączniki bezpieczeństwa

44521120-5 - Elektroniczne zamki bezpieczeństwa

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest:
- art. 255 pkt 7) ustawy Pzp, który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 12.06.2023 r. do godziny 1100 – zostały złożone dwie oferty przez Wykonawców:
- oferta nr 1: JS INVEST Group Sp. z o.o. ul. Chorzowska 44 c, 44-100 Gliwice; cena zawarta w ofercie to: 475.524,69 zł brutto;
- oferta nr 2: INVESTMENT Sławomir Raczyński ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza; cena zawarta w ofercie to: 295.200,00 zł brutto.
Zamawiający, działając na podstawie art. 294 ustawy Pzp, zaprosił Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. Do wyznaczonego terminu składania ofert dodatkowych tj. do dnia 04.07.2023 r. do godziny 800 – została złożona jedna oferta dodatkowa przez Wykonawcę:
- oferta nr 1: INVESTMENT Sławomir Raczyński ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza; cena zawarta w ofercie dodatkowej to: 292.740,00 zł brutto.
W toku badania i oceny ofert, oferta Wykonawcy: Sławomir Raczyński INVESTMENT, ul. Pogoria 6/4, 41-303 Dąbrowa Górnicza została wybrana w dniu 10.07.2023 r. jako oferta najkorzystniejsza. Zamawiający podjął decyzję o zwiększeniu kwoty, jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia z kwoty: 100.000,00 zł do poziomu oferty dodatkowej, złożonej przez INVESTMENT, Sławomir Raczyński, tj. 292.740,00 zł.
Zamawiający zaprosił Wykonawcę do podpisania umowy, wyznaczając termin jej zawarcia na 21.07.2023 r. W dniu 21.07.2023 r. Zamawiający otrzymał oświadczenie Wykonawcy o uchyleniu się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie przesłanki wskazanej powyżej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475524,69 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia SWZ oraz
inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,129215,2ca17dda337da32f28d069da6dbfc0c9.html
2. Termin realizacji zamówienia: 7 tygodni (49 dni) od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 26.06.2023
r.
3. Wykonawca składa Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art.108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, ze zmianami) o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.