Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00309140/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno - Wierciszewo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330960575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cisowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Manowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-015
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 3407-276
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.powiat.koszalin.ibip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_koszalin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie i administrowanie drogami powiatowymi zgodnie z ustawą o drogach publicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno - Wierciszewo”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0cafc5d-245f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053616/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Przebudowa drogi powiatowej nr 3543Z Skibno - Wierciszewo: część 1: Dostawa i montaż barier ochronnych stalowych U-14a, część 2: Remont przepustu drogowego- "Biały mostek"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309140
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD 261.13.2023.IKP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152864,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 zamówienia: Dostawa i montaż barier ochronnych, stalowych U-14a1) Zadanie polega na dostawie i montażu barier ochronnych, stalowych U-14-a na drodze powiatowej nr 3543Z o łącznej długości 446 m.
2) Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami uzgodnienia. Koszty opracowania projektu ponosi Wykonawca.
3) Szczegółowy zakres robót dla części 1 zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa tj. projekt stałej organizacji ruchu oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 6 do SWZ (odpowiednio dla danej części), nr 7 do SWZ (odpowiednio dla danej części) i nr 8 do SWZ (odpowiednio dla danej części).
4) Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
5) Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z dokumentacją przedmiotu zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
6) Roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wybrany Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową i terminową realizacje przedmiotu zamówienia, za zgodność wykonanego przedmiotu z przepisami prawa, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
8) Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem (znak CE lub B), aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r.– Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm).
9) Wszelkie materiały, siłę roboczą, sprzęt, urządzenia itp. niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza/zapewnia Wykonawca.
10) Zapłata należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury płatnikowi.
11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w ilości nie mniejszej niż 10% ogólnej liczby pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. . 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym – Dz.U. z 2022r. poz. 988 ze zm.) używanych przy realizacji danego zamówienia ( jeżeli dotyczy).
Uwaga: Jeżeli łączna flota użytkowanych przy realizacji zadania publicznego pojazdów wynosi 4 lub mniej, nie ma potrzeby zapewniania udziałów pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.5.) Wartość części: 80850,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: Remont przepustu drogowego – „Biały mostek” :1) Zadanie polega na remoncie przepustu drogowego, zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 3543Z.
2) Zamówienie obejmuje swoim zakresem:
a) przygotowanie podłoża: odkuciu luźnych elementów i wypiaskowaniu 100% powierzchni (pod obiektem)
b) wykonanie iniekcji wzmacniających,
c) montaż stalowej siatki zbrojeniowej,
d) wykonanie płaszcza wzmacniającego z torkretu na ostro.
3) Roboty prowadzone będą zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę projektem tymczasowej organizacji ruchu. Projekt winien zawierać wymagane przepisami uzgodnienia. Koszty opracowania projektu ponosi Wykonawca.
4) Szczegółowy zakres robót dla części 2 zamówienia określa przedmiar robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące odpowiednio załączniki nr 6 do SWZ (odpowiednio dla danej części), nr 7 do SWZ (odpowiednio dla danej części) i nr 8 do SWZ (odpowiednio dla danej części).
5) Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla wszystkich części określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
6) Od Wykonawców oczekuje się starannego zapoznania się z dokumentacją przedmiotu zamówienia oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być potrzebne do przygotowania oferty.
g) Roboty budowlane muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót.
7) Wybrany Wykonawca będzie odpowiedzialny za prawidłową i terminową realizacje przedmiotu zamówienia, za zgodność wykonanego przedmiotu z przepisami prawa, warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
8) Zobowiązuje się Wykonawcę do wykonania robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem (znak CE lub B), aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r.– Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682 ze zm).
9) Wszelkie materiały, siłę roboczą, sprzęt, urządzenia itp. niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia dostarcza/zapewnia Wykonawca.
10) Zapłata należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury płatnikowi.
11) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym w ilości nie mniejszej niż 10% ogólnej liczby pojazdów samochodowych (w rozumieniu art. . 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym – Dz.U. z 2022r. poz. 988 ze zm.) używanych przy realizacji danego zamówienia ( jeżeli dotyczy).
Uwaga: Jeżeli łączna flota użytkowanych przy realizacji zadania publicznego pojazdów wynosi 4 lub mniej, nie ma potrzeby zapewniania udziałów pojazdów elektrycznych lub napędzanych gazem ziemnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44132000-4 - Elementy przepustów
4.5.5.) Wartość części: 72013,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 04.08.2023 r. o godzinie 9:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu
o udzielenie zamówienia na wyżej wskazany przedmiot zamówienia.
W wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta na część 1 zamówienia - Dostawa i montaż barier ochronnych stalowych U-14a.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Marek Gintowt
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992967304
7.3.4) Miejscowość: Koszęcin 10C
7.3.5) Kod pocztowy: 66-725
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MANOWO
- Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictwa Kościernica i Mokre
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3569Z Cetuń - DW 168.
więcej: przetargi MANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2602W granica województwa - Przeździecko-Lenarty - Przeździecko-Grzymki - etap II
- Przebudowa dróg powiatowych na terenie Powiatu Niżańskiego w miejscowościach: Kończyce, Wólka, Półsierków, Krzywdy, Nisko, Kustrawa
- Ustawienie, remont, naprawa barier ochronnych na drogach administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku
- Zagospodarowanie zespołu zabytkowego Twierdzy Przemyśl na cele turystyki kulturowej, etap III
- Przebudowa i remont drogi dojazdowej Lewin Kłodzki-Leśna
- Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 210703W Dzbądz - Mroczki Kawki
więcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.