eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolków › Modernizacja źródła ciepła dla budynków szkolnych w Bolkowie - RFIL

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja źródła ciepła dla budynków szkolnych w Bolkowie – RFIL

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bolków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek

1.5.2.) Miejscowość: Bolków

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7413215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bolkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja źródła ciepła dla budynków szkolnych w Bolkowie – RFIL

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2660092-3415-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030429/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Modernizacja źródła ciepła dla budynków szkolnych w Bolkowie - RFIL

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien posiadać konto na Platformie zakupowej. Rejestracja i konto na Platformie zakupowej są bezpłatne.
2) Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na stronie internetowej prowadzonego postępowania
www.platformazakupowa.pl/pn/bolkow.
3) Ofertę wraz z załącznikami i wymaganymi dokumentami należy wczytać jako załączniki na Platformie zakupowej, według instrukcji korzystania z platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
1) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:
a) .zip
b) .7Z.
2) Wśród rozszerzeń powszechnych a nie występujących w rozporządzeniu, o którym mowa w pkt. 8 SWZ występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
3) Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Bolkowie, reprezentowany przez Burmistrza Bolkowa, z siedzibą w Bolkowie , Rynek 1, 59-420 Bolków.
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Bolków: iod@bolkow.pl Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ID.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są wszystkie prace i dostawy związane z realizacją inwestycji polegającej na modernizacji źródła ciepła dla budynków szkolnych w Bolkowie wraz z budową instalacji fotowoltaicznej w ramach realizacji zadania pn. „ Modernizacja źródła ciepła dla budynków szkolnych w Bolkowie – RFIL”.

W ramach inwestycji planuje się:
1. Budowę kotłowni z powietrznymi pompami ciepła oraz kotłami gazowymi
2. Budowę wewnętrznej i zewnętrznej instalacji gazu
3. Wymianę odcinka poziomego instalacji centralnego ogrzewania budynku szkoły ( budynek A,B,C, + sala gimnastyczna) wraz z montażem zaworów regulacyjnych oraz zaworów termostatycznych
4. Doprowadzenie odcinka instalacji centralnego ogrzewania od kotłowni do zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania – zasilanie budynku administracji.
5. Budowę instalacji fotowoltaicznej typu ”On-grid” o łącznej mocy 119,85 kWp (w trzech etapach) połączonej z publiczną siecią energetyczną poprzez trzy niezależnie opomiarowane wewnętrzne instalacje elektryczne obiektu - do kompensacji poboru energii elektrycznej przez obiekt energią z OZE oraz zasilanie projektowanej kotłowni z powietrznymi pompami ciepła. (W pierwszym etapie budowy instalacji fotowoltaicznej zostaną wykonane instalacje zasilające do projektowanych pomp ciepła ( 3 szt. )oraz pełne okablowanie instalacji fotowoltaicznych . W drugim etapie nastąpi kompletny montaż dachowej instalacji PV o mocy 39.95 kWp z podłączeniem do wykonanego wcześniej okablowania. Instalacja ta wyprodukowaną energią OZE skompensuje częściowo pobory energii przez pompy ciepła. W trzecim etapie nastąpi montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych o mocach 2 x po 39.85 kWp, które łącznie zasilą wszystkie trzy odrębnie opomiarowane instalacje i skompensują energią z OZE pobory pomp ciepła. Uwaga!!! Zakres etapu trzeciego budowy instalacji fotowoltaicznej nie dotyczy przedmiotu niniejszego zamówienia !!!
6. Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej

4.2.6.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) Cena ofertowa brutto,
2) Okres gwarancji.

2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie:


Kryterium Waga
[%] Maks. liczba punktów Sposób oceny
2.1
Cena ofertowa
brutto 60% 60 Cena najtańszej oferty z pośród ofert niepodlegających odrzuceniu
C = ----------------------------------------- x 60pkt Cena badanej oferty
2.2
Okres gwarancji 40% 40 Minimalny okres gwarancji - 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.
Za minimalny deklarowany okres gwarancji Wykonawca nie będzie premiowany dodatkowymi punktami – 36 m-cy -0 pkt
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszej gwarancji oferta będzie podlegała odrzuceniu na podst. Art. 226 ust. 1 pkt. 5 Pzp.

Wydłużenie okresu gwarancji do 48 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy – 48 m-cy – 20 pkt

Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji – 60 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy.

Maksymalny deklarowany okres gwarancji – 60 m-cy -40 pkt

W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje gwarancję licząc od daty odbioru przedmiotu umowy dłuższą niż 60 miesięcy- otrzyma 40 punktów.
RAZEM 100% 100 ……………………………..

3. Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:
L = C + G gdzie:
L – całkowita liczba punktów,
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena ofertowa brutto”, G – punkty uzyskane w kryterium „ Okres gwarancji „

Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwatancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ponadto Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie wymagane będzie w związku z udziałem w postępowaniu. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, który nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
b) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
b1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.

▪ 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 razy pełnił funkcję kierownika budowy przy inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami i urządzeniami cieplnymi, wentylacją, instalacją gazową, wodociągową i kanalizacyjną;
▪ 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 razy pełnił funkcję kierownika budowy przy inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego o kubaturze minimum 2000 m3;
▪ 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: minimum 5 lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wykształcenie wyższe oraz co najmniej 2 razy pełnił funkcję kierownika budowy przy inwestycji obejmującej budowę lub przebudowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z instalacjami wewnętrznymi, teleinformatycznymi oraz wewnętrzną linią zasilającą;

Przez doświadczenie należy rozumieć okres pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania robotami budowlanymi, liczony od daty uzyskania uprawnień budowlanych bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności (należy podać lata a w przypadku niepełnych lat - pełne miesiące i pełne lata).
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.) raz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.) do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie.

b2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej:
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie – remoncie kotłowni gazowej w budynku użyteczności publicznej
- jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie – remoncie kotłowni z zastosowaniem zasilania pompami ciepła
- dwie roboty polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznej o mocy 30-49 kW
wraz z podaniem ich rodzaju wartości daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających , czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
Zamawiający wyjaśnia, że:
▪ pojęcia "budowa” „przebudowa”, o których mowa powyżej są rozumiane zgodnie z definicja zawartą w art. 3 pkt 6), 7a) ustawy prawo budowlane (t.j Dz.U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.),
▪ przez jedno zadanie/ inwestycję należy rozmieć zadanie zrealizowane w oparciu o jedną umowę cywilnoprawną.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zależności od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę gwarancji,
3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ………… - do dnia…………",
4) odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego,
6) sposób przesłania żądania zapłaty, z podaniem adresu poczty elektronicznej, na który zostanie przesłane wezwanie żądania zapłaty oraz terminu na dostarczenie żądania nie później niż do 3 dni po upływie terminu ważności wadium (forma pisemna lub forma elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym pod rygorem nieważności).
5. Wierzytelność z tytułu gwarancji/poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
7. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Banku Spółdzielczego w Jaworze ul. Wrocławska 2, 59-400 Jawor nr rachunku: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005. Na poleceniu przelewu należy wpisać: "Wadium w sprawie ID.271.6.2022".
8. Ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 8, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
9. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu, aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP.
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Nie dopuszcza się istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane wyłącznie na zasadach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Zmiana harmonogramu terminowo - rzeczowo - finansowego nieskutkująca zmianą terminów realizacji przedmiotu umowy, o których mowa w § 5 ust. 1 umowy dokonywana będzie w formie pisemnej za zgodą stron umowy, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
3. Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w szczególności:
1) w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) ustawowej stawki podatku od towarów i usług lub/i podatku akcyzowego; w takim przypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie ryczałtowe w kwocie brutto,
z uwzględnieniem obowiązującej stawki podatku VAT;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
d) zasad gromadzenia i wysokości opłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
- jeżeli zmiany, o których mowa w lit a-d będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.
Pozostałe dopuszczalne zmiany w umowie zawarte są w SWZ rozdział V.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bolkow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-29 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.