eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: 107 SZPITAL WOJSKOWY Z PRZYCHODNIĄ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570544566

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kołobrzeska 44

1.4.2.) Miejscowość: Wałcz

1.4.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.4.7.) Numer telefonu: 261 47 28 20

1.4.8.) Numer faksu: 261 47 28 20

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: astawska@107sw.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://107sw.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00347433

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-09-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wykonaniu umowy

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00343742/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny

Przed zmianą:
972125955

Po zmianie:
6351789364

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica

Przed zmianą:
przy ul. Juliusza Słowackiego 55/1,

Po zmianie:
ul. Grabowa 4 A/7,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość

Przed zmianą:
Poznań

Po zmianie:
Ornotowice

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy

Przed zmianą:
60-521

Po zmianie:
43-178

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo

Przed zmianą:
wielkopolskie

Po zmianie:
śląskie

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy)

Przed zmianą:
„Medical Market” Sp. z o.o.

Po zmianie:
„Focus Dental” Mirela Bartoszek

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.4. Wartość umowy

Przed zmianą:
57000,00

Po zmianie:
74400,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy

Przed zmianą:
57000,00

Po zmianie:
74400,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

13.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
Informacje dotyczące zadania 2:data udzielenia zamówienia:18.07.2022 Łączna wartość wynagrodzenia wpłacona z tytułu realizacji umowy:74 400,00 zł brutto,kod waluty:PL, Czy wykonano należycie? TAK, Czy zamawiający kontrolował w umowie wymagania: nie dotyczy, Liczba zmian: 0;
Zadanie 3:
Data udzielenia zamówienia: 21.07.2022, Wartość umowy: 26 784,00 zł brutto, Kod waluty: PL, Nr ogłoszenia : 2022/BZP00271730/01.Okres na jaki została zawarta: 30 dni, Nazwa firmy: ,,Greenpol” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze (65 - 066) ,województwo: lubuskie, Kraj: Polska, Termin wykonania umowy: 05.08.2022r.,
zamówienia :18.07.2022r.,Wartość umowy: 74 400,00 zł brutto, Kod Waluty: PL, Nr. ogłoszenia: 2022/BZP00271730/01,Okres na jaki została zawarta: 30 dni, Nazwa firmy:: ,,Focus Dental’’ Mirela Bartoszek
z siedzibą w Ornotowicach ( 43-178) ,województwo: śląskie. Kraj: Polska, Termin wykonania umowy: 17.08.2022,Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu realizacji umowy: 26 784,00 zł brutto, Kod waluty: PL, Czy wykonano należycie? TAK, Czy Zamawiający kontrolował w umowie wymagania: Nie dotyczy, Liczba Zmian:0

Po zmianie:

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

zadanie nr 1: dostawa stołu zabiegowego – 2 szt.
Sekcja IV – Podstawowe informacje o zawartej umowie:
4.1.) Data zawarcia umowy: 18.07.2022 r.
4.2) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.3) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ”Medical Market” Sp. z o.o.
4.3.2.)Krajowy Numer Identyfikacyjny: 972125955
4.3.3.) ulica: ul. Juliusza Słowackiego 55/1
4.3.4.) Miejscowość: Poznań
4.3.5.) Kod pocztowy: 60-521
4.3.6.) Województwo: wielkopolskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 57 000,00 zł brutto.
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00271730/01
Sekcja V Przebieg realizacji Umowy
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-08-26
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian:0
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowania umowy: 57 000,00 zł brutto
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania: nie dotyczy.
zadanie nr 2: dostawa unitu stomatologicznego – 1 szt.
Sekcja IV – Podstawowe informacje o zawartej umowie:
4.1.) Data zawarcia umowy: 18.07.2022 r.
4.2) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.3) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ”Focus Dental’’ Mirela Bartoszek,
4.3.2.)Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351789364
4.3.3.) ulica: ul. Grabowa 4A/7
4.3.4.) Miejscowość: Ornontowice
4.3.5.) Kod pocztowy: 43 – 178
4.3.6.) Województwo: śląskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 74 400,00 zł brutto.
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00271730/01
Sekcja V Przebieg realizacji Umowy
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-08-17
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian:0
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowania umowy: 74 400,00 zł brutto
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania: nie dotyczy.
zadanie nr 3: dostawa myjki dezynfektor – 1 szt.
Sekcja IV – Podstawowe informacje o zawartej umowie:
4.1.) Data zawarcia umowy: 21.07.2022 r.
4.2) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.3) Dane wykonawcy, z którym zawarto umowę:
4.3.1.)Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „Greenpol” Instytut Kształtowania Środowiska Sp. z o.o.
4.3.2.)Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290100334
4.3.3.) ulica: ul. Stefana Żeromskiego 10/4
4.3.4.) Miejscowość: Zielona Góra
4.3.5.) Kod pocztowy: 65-066
4.3.6.) Województwo: lubuskie
4.3.7.) Kraj: Polska
4.4.) Wartość umowy: 26 784,00 zł brutto
4.5.) Numer ogłoszenia o wyniku postępowania w BZP lub Dz. Urz. UE: 2022/BZP 00271730/01
Sekcja V Przebieg realizacji Umowy
5.1.) Czy umowa została wykonana: Tak
5.2.) Termin wykonania umowy: 2022-08-09
5.3.) Czy umowę wykonano w pierwotnie określonym terminie: Tak
5.4.) Informacje o zmianach umowy
5.4.1.) Liczba zmian:0
5.5.) Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowania umowy: 26 784,00 zł brutto
5.6.) Czy umowa została wykonana należycie: Tak
5.7.) Podczas realizacji zamówienia zamawiający kontrolował przewidziane w zawartej umowie wymagania: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.