eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racławice › Mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiat Niżański



Ogłoszenie z dnia 2023-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiat Niżański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W NISKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830414064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rudnicka 15

1.5.2.) Miejscowość: Racławice

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158415416

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.zdp@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpnisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-583f2297-2229-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiat Niżański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-583f2297-2229-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021777/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych zarządzanych przez Powiat Niżański

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.AZ.2530.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 210500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest mechaniczne wykonanie oznakowania poziomego na drogach powiatowych.
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje mechaniczne uzupełnienie istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego oraz wykonanie nowego oznakowania dróg przy użyciu farby drogowej atestowanej. Oznakowanie ma być wykonane na drogach o nawierzchni asfaltowej. Zakres prac obejmuje wykonanie: linii segregacyjnych, strzałek, symboli, przejść dla pieszych białych, linii stopu oraz innych elementów oznakowania poziomego cienkowarstwowego i grubowarstwowego.
4. Zamówienie obejmuje: odnowienie istniejącego oznakowania poziomego oraz wykonanie nowego oznakowania na terenie Powiatu Niżańskiego w ilości szacunkowej:
− 15 000,00 m2 oznakowanie cienkowarstwowe
− 200, 00 m2 oznakowanie grubowarstwowe
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilościowego przedmiotu zamówienia o 50%.
6. Oznakowanie poziome dróg i ulic należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311).
7. Materiały użyte przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać dokument dopuszczający do stosowania w drogownictwie wydany przez IBDiM. Materiały w postaci kulek szklanych refleksyjnych do posypywania lub narzucania pod ciśnieniem na materiały do oznakowania powinny zapewniać widzialność w nocy poprzez odbicie
powrotne w kierunku pojazdu wiązki światła wysyłanej przez reflektory pojazdu. W przypadku wątpliwości dotyczących należytego wykonania oznakowania poziomego Zamawiający może zlecić wykonanie badań: widzialności w nocy, widzialności w dzień oraz szorstkości.
8. Roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w sposób niezagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt i narzędzia. Teren, na którym prowadzone będą roboty należy właściwie zabezpieczyć i oznakować.
9. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy po terminie odbioru z tytułu wykonanych robót, użytych materiałów i wad fizycznych przedmiotu zamówienia. Zaoferowana cena obejmuje wszystkie prace z cenami materiałów, konieczne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Kwota jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia wynosiła 280 000,00 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu złożonej przez: Głowacki Oznakowanie Dróg Sp. z o.o., Ul. Stanisława Lema 24, 20-446 Lublin na kwotę: 535 050,00 zł brutto, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.