Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00264125/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej służącego zaspokajaniu potrzeb społeczności lokalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bargłów Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augustowska, 47
1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 642-40-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barglow.dt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07a17c78-0b65-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej służącego zaspokajaniu potrzeb społeczności lokalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07a17c78-0b65-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060307/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej służącego zaspokajaniu potrzeb społeczności lokalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00264125
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZ.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238112,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest poprawa efektywności energetycznej budynku użyteczności publicznej służącego zaspokajaniu potrzeb społeczności lokalnej. Budynek mieści się w miejscowości Pruska 2, działka nr 43/8, Gmina Bargłów Kościelny.
Prace obejmą m.in..:
• roboty rozbiórkowe,
• roboty ociepleniowe,
• opaska wokół budynku,
• wymiana stolarki okiennej i drzwi,
• remont pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej.
Dokumentacja, na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia została opracowana przez Pana Jerzego Gawareckiego zam. w Augustowie i stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA:
1) w organizacji placu budowy i prowadzeniu robót musi być uwzględnione normalne funkcjonowanie budynku mieszkalnego,
2) wszystkie odpady i materiały pochodzące z rozbiórki np. blacha itp. Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie,
3) materiały zastosowane przez Wykonawcę powinny podlegać klasyfikacji kontroli jakości stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów. Zastosowane materiały, urządzenia powinny być w I gatunku (najwyższej jakości). Urządzenia i sprzęt winien posiadać wszystkie wymagane właściwymi przepisami certyfikaty, deklaracje zgodności, pozwolenia na użytkowanie, dokumentacje techniczno-ruchowe i instrukcje obsługi (dla urządzeń).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienia przedmiotowego postępowania dokonano na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.Złożone oferty są nieporównywalne, ponieważ Wykonawcy zastosowali do obliczenia ceny oferty brutto różne stawki podatku VAT. Zamawiający nie podał w SWZ charakterystyki obiektu objętego przedmiotem zamówienia – stanu istniejącego, przede wszystkim przeznaczenia budynku i jego powierzchni, co miało wpływ na przyjęte przez Wykonawców różne stawki podatku VAT: preferencyjne oraz podstawowe.
Aby oferty złożone w postępowaniu mogły być porównywalne, m.in. ceny ofertowe muszą być obliczone z zastosowaniem tych samych reguł, a w tym z zastosowaniem tych samych stawek VAT, które są istotnym elementem kalkulacji ceny oferty. Wynika to z zasady równego traktowania wykonawców określonej w art. 16 ust. 1 Pzp. Stawki podatku VAT we wszystkich ofertach powinny być prawidłowe i jednakowe, po to by oferty były w pełni porównywalne. Cena oferty stanowi jedno z podstawowych kryteriów oceny ofert i w związku z tym nie może być żadnych wątpliwości co do jej wysokości czy też sposobu w jaki została ona obliczona. Należy mieć na uwadze to, że o porównywalności ofert w zakresie oferowanej ceny można mówić wyłączne w tych przypadkach, w których porównywane ceny zostały obliczone według tych samych reguł. To na zamawiającym ciąży obowiązek określenia w SWZ opisu sposobu obliczenia ceny, a ten jest wiążący dla wykonawców.
W świetle powyższego przedmiotowe postępowanie należało unieważnić, gdyż jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i remont dróg na terenie Gminy Kunice
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- Przebudowa zabytkowego budynku w Stróży
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Cegłowie.
- Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynem energii na terenie zajezdni komunikacji publicznej
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.