Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00312915/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachu - Dom Kultury w Maniowach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czorsztyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892179
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gorczańska 3
1.5.2.) Miejscowość: Maniowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-436
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 275 00 70/71
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@czorsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czorsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/ug_czorsztyn/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachu - Dom Kultury w Maniowach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bbe3a74-2560-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346261
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015080/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Wymiana pokrycia dachu - Dom Kultury w Maniowach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312915
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 549182,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem robót jest inwestycja polegająca na modernizacji pokrycia dachowego wraz z wymianą obróbek blacharskich, wymianą rynien, uzupełnienie ocieplenia na skosach stropodachu, uzupełnienie tynków, wymiana instalacji odgromowej, wykonanie nowych podbitek oraz wykonanie nowych barier ochronnych na wieży, balkonach i dojściach do budynku.
Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich wykonując ogrodzenie placu budowy, na ogrodzeniu należy umieścić odpowiednie tablice ostrzegawcze o pracach na wysokości i o zakazie wstępu.
Istniejące pokrycie dachu należy zdemontować tak aby arkusze blachy nadawały się do ponownego użytku, po zdemontowaniu pokrycia oraz obróbek blacharskich należy zdemontować łaty biorąc pod uwagę fakt, że można je jeszcze wykorzystać. Po zdemontowaniu pokrycia oraz łat należy przeglądnąć w całości konstrukcję dachu, oczyścić i wymienić elementy które są uszkodzone lub uległy korozji biologicznej. Należy uzupełnić ocieplenie w miejscach uszkodzonych na skosach
i stropodachach. Następnie na całej powierzchni dachu wykonać izolację z foli paro przepuszczalnej ułożonej na krokwiach i zamocowanej za pomocą kontr łat, wykonać deskowanie, łacenie i impregnacje konstrukcji połaci dachu pod montaż pokrycia dachu i obróbek blacharskich. Przed wykonaniem pokrycia należy wykonać okucia wszystkich kominów na całej wysokości oraz okuć czapy kominów z blachy, wykonać pasy rynnowe, wzmocnienie pod kosze, deski, wiatrownice.
Na wieży, balkonach i dojściach do budynku należy wykonać demontaż wszystkich barier ochronnych i w ich miejsce wykonać montaż nowych barier z profili stalowych zabezpieczonych antykorozyjne malowanych proszkowo.
Szczegółowe opis dotyczące parametrów oraz rodzaju materiałów jakie należy wykorzystać w ramach wykonywanych prac, zostały określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi załącznik nr 11- Dokumentacja techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45410000-4 - Tynkowanie
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 793243,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 793243,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zwiększenie oferty edukacyjnej poprzez rozbudowę budynku Zespołu Szkół Techniczno - Ekonomicznych w Myślenicach
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1055L na terenie Gminy Piszczac
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1052L na terenie Gminy Piszczac
- Wykonanie prac restauratorskich w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki przy ul. Jagiellońskiej 2 w Myślenicach
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Wykonanie prac restauratorskich w siedzibie głównej Starostwa Powiatowego w Myślenicach przy ul. Mikołaja Reja 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.