Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00313073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-18
- 2023/BZP 00324975/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OPERA ŚLĄSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 21-23
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 323966856
1.5.8.) Numer faksu: +48 322814335
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@opera-slaska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7942211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniu projektu: Przeprowadzenie prac konser. restaur. oraz rob. bud. w celu zwiększenia atrakcyjności Opery Śląskiej i ochrony jej dziedzictwa kulturowego”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e7c285-24a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346174
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121057/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia Opery Śląskiej po zakończeniem projektu Przeprowadzenie prac konserwatorskich, restauratorskich oraz robót budowlanych ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00313073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-3811-02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia Opery Śląskiej”.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w pomieszczeniach budynku Opery Śląskiej w Bytomiu zgodnie z warunkami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wymagania i warunki realizacji zamówienia:
3.1. realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie wymaganym przez Zamawiającego. Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, w którym Wykonawca dostarczy, zmontuje i ustawi w miejscach wskazanych przez Zamawiającego przedmiot zamówienia;
3.2. oferowane meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, muszą pochodzić z bieżącej produkcji. Nie mogą pochodzić z odzysku, nie mogą pochodzić z projektów realizowanych u innych klientów, nie mogą pochodzić z ekspozycji w punktach sprzedaży oraz muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych czy roszczeń osób trzecich, muszą być wykonane z materiałów posiadających wszelkie wymagane prawem certyfikaty i aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
3.3. wymagane jest, aby meble i wyposażenie zostały dostarczone do Zamawiającego wraz
z rozładunkiem (wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego) i montażem. Przez montaż należy rozumieć: instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na: ustawieniu, wypoziomowaniu oraz ustawieniu w sposób zapewniający bezpieczeństwo podczas ich użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia;
3.4. Wykonawca przed wykonaniem mebli na wymiar dokona pomiaru w miejscach ich planowanego montażu.
3.5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany starannie, z dużą dbałością o szczegóły i z materiałów opisanych w sposób szczegółowy w OPZ.
W celu zobrazowania walorów wizualnych i estetycznych koniecznych do osiągnięcia przez Wykonawcę, Zamawiający zamieścił w OPZ rysunki poglądowe;
3.6. Wykonawca odpowiada za wszelkie wady prawne zaoferowanych i dostarczonych mebli i wyposażenia, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające
z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem mebli do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z praw autorskich lub patentowych, dotyczące przedmiotu dostawy odpowiada wyłącznie Wykonawca;
3.7. Pozostałe wymagania do przedmiotu zamówienia zawiera OPZ.
3.8. W przypadku, gdy w załączonym OPZ podano nazwy konkretnych producentów
i odniesienie do norm, to należy je traktować jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne produkty lub asortyment o nie niższych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są nie niższe niż te opisane w SWZ i załączonym OPZ.
W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań.
3.9. W przypadku, gdy w OPZ występują odwołania do standardów lub norm, Zamawiający dopuszcza standardy lub normy równoważne, które zachowują takie same wymagania co najmniej w zakresie w jakim Zamawiający odwołuje się do wskazanego standardu lub normy.
3.10. Na etapie przygotowania ofert Wykonawcy zobowiązani są przeanalizować wszystkie elementy opisu technicznego dokumentacji i w razie wątpliwości zgłosić pisemnie
w przewidzianym terminie uwagi i zauważone nieścisłości. Zamawiający
w przewidzianym terminie odpowie pisemnie na wszelkie pytania.
„5. Pełny, szczegółowy i wyczerpujący opis przedmiotu zamówienia został określony w:
5.1. Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ): Kondygnacja (minus jeden (-1)). Rysunki techniczne. Wizualizacje pomieszczeń. OPZ.
5.2. Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ): Kondygnacja (zero (0)). Rysunki techniczne. Wizualizacje pomieszczeń. OPZ.
5.3. Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ): Kondygnacja (plus jeden (+1). Gabinet dyrektora
i Sekretariat. Rysunki techniczne. Wizualizacje pomieszczeń. OPZ.
5.4. Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ): Kondygnacja (plus dwa (+2)). Kierownik artystyczny. Rysunki techniczne. Wizualizacje pomieszczeń. OPZ.
5.5. OPZ – rolety i żaluzje.
5.6. SWZ z załącznikami.
5.7. Projektowanych postanowieniach umowy.
5.8. Odpowiedziach na pytania udzielonych w trakcie prowadzonej procedury przetargowej (jeżeli dotyczy).
Wszystkie ww. dokumenty należy traktować jako wzajemnie się uzupełniające. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39111000-3 - Siedziska
39111100-4 - Siedziska obrotowe
39112000-0 - Krzesła
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39113100-8 - Fotele
39114100-5 - Tapicerka
39121100-7 - Biurka
39130000-2 - Meble biurowe
39132100-7 - Szafy na akta
39141100-3 - Regały
39141200-4 - Blaty
39141300-5 - Szafy
39141400-6 - Kuchnie do zabudowy
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39143113-1 - Specjalne meble tapicerowane
39143121-0 - Garderoby
39144000-3 - Meble łazienkowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
39190000-0 - Tapety papierowe i inne okładziny ścienne
39191100-8 - Tapety
39192000-4 - Włókiennicze okładziny ścienne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wymaganym terminie, tj. do dnia 01.08.2022 r. do godz. 12:00 złożono 3 oferty.1). TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2a. 01-237 Warszawa - 2.391.127,21zł. ; 2). Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Sebastian Kędzierski, Ruda Śląska 41-705, ul.11 listopada 43 - 675.583,70 zł. ; 3). Proffice- Solutions Sp. z o.o., Kościuszki 23/25, 90-418 Łódź - 1.560.735,40zł.
Oferta nr 2 złożona przez - Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Sebastian Kędzierski Ruda Śląska 41-705, ul.11 listopada 43, na kwotę 675.583,70 zł, jest ofertą niekompletną. Wykonawca nie wycenił wszystkich pozycji w formularzach cen jednostkowych – załączniki 1.1.A do 1.1.G.
Zgodnie z rozdziałem IV SWZ: 1. Oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Oferta częściowa stanowić będzie ofertę o treści niezgodnej z warunkami zamówienia i zostanie odrzucona, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Z treści oferty wynika, że Wykonawca nie zaoferował wykonania przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie zawartym w opisie przedmiotu zamówienia. Taki stan rzeczy zgodnie z przepisami ustawy oraz powołanymi powyżej zapisami SWZ uzasadnia odrzucenie oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Treść oferty i jej zakres są jednoznaczne, a zgodnie z obowiązującymi przepisami nie jest możliwa jej jakakolwiek modyfikacja. Z tego powodu oferta nr 2 z ceną 675.583,70 zł nie może być uwzględniona i brana pod uwagę jako oferta z najniższą ceną.
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert. Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę: 900.000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa rur i kształtek rurowych, w tym: Część I - IV dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Wykonanie robót modernizacyjnych w lokalach mieszkalnych wchodzących w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Bytom - II
- "Naprawa instalacji wentylacyjnej w szalecie miejskim przy ul. Kościelnej 10 w Bytomiu - montaż jednostki wentylacyjnej z nagrzewnicą wodną, chłodnicą z odparowaniem bezpośrednim" - II
- Wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji stalowej wieży szybu Staszic dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa farb, pędzli, lakierów, benzyny, rozpuszczalników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń."
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych do lokalu Centrum Wsparcia Społeczności Akademickiej PK (CeWSA PK)
- "Remont budynku Urzędu Miejskiego w Wyrzysku"
- Wyposażenie budynku gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu, gm. Kosakowo - Umeblowanie i pomoce dydaktyczne
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Zakup i dostawa krzeseł obrotowych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.