eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sienno › Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40

1.5.2.) Miejscowość: Sienno

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (048) 3786018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e022655d-bbe8-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346047

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039329/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa oczyszczalni ścieków w Siennie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123528/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6573806,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków w Siennie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działkach nr 1640 i 1641 obręb Sienno, na terenie gminy Sienno, powiat Lipsko, województwo Mazowieckie.
Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I: opracowanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę, w tym:
Materiały
przygotowawcze:
• Wystąpienie i uzyskanie decyzji o środowiskowych
uwarunkowaniach realizacji inwestycji
• Wystąpienie i uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy
• Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych
• Uzyskać pozwolenie wodno-prawne
• Rozpoznanie terenowo - prawne gruntów
• Badania warunków gruntowo-wodnych
• Wystąpienie i uzyskanie warunków przyłączeniowych
od gestorów sieci
• Dostosowanie rozwiązań koncepcji funkcjonalnoużytkowej i koncepcji zagospodaro-wania terenu, do
przepisów i uzgodnień z Zamawiającym i
Użytkownikiem
• Prezentację koncepcji
• Projekt budowlany wszystkich branż sporządzony zgodnie z aktualnymi przepisami wraz z
uzyskaniem wynikających z przepisów uzgodnień, pozwoleń, opinii i zgód, w tym:
a) Projekt zagospodarowania terenu
b) Architektura
c) konstrukcja
d) br. Sanitarna
e) br. Elektryczna
f) br. Teletechniczna
• Projekty wykonawcze
w branżach:
• Projekt architektoniczny wraz z zagospodarowaniem
terenu, przyłączami mediów wizualizacją i kolorystyką
• Projekt konstrukcji
• Projekt instalacji sanitarnych: wodno-kanalizacyjnej,
wentylacji mechanicznej, c.o., c.w.u., przeciwpożarowej
• Projekt instalacji elektrycznych i teletechnicznych:
oświetlenie ogólne, ewakuacyjne, gniazd wtykowych,
oświetlenie zewnętrzne budynku i terenu, instalacja
trójfazowa, domofonowa, telefoniczna, odgromowa,
komputerowa, internetowa, dozorowa (monitoring
wewnętrzny i zewnętrzny), przeciwpożarowa
• Projekt technologiczny oczyszczalni
• Projekt drogowy – ciągi komunikacyjne
• Projekt organizacji ruchu
• Instrukcję bezpieczeństwa pożarowego wraz ze scenariuszem pożarowym obiektu, schematami
ewakuacyjnymi, oznaczeniem dróg ewakuacji, wyposażeniem w sprzęt i urządzenia
przeciwpożarowe
• Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
• Informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
• Przedmiary i kosztorysy inwestorskie
• Charakterystykę energetyczną obiektów
• Instrukcję eksploatacji obiektu
• Inne opracowania niezbędne do realizacji robót i zatwierdzenia dokumentacji
• Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą techniczną
Sprawowania nadzoru autorskiego przez Projektanta – autora dokumentacji projekto-wo-kosztorysowej, nad realizacją robót budowlanych wynikających z tej dokumentacji.
Etap II: budowę przedmiotowego obiektu, w tym:
1. Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego projektu i specyfikacji
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wymaganych prób i badań,
uzyskanie odbiorów robót i przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania
wybudowanego obiektu
3. Wykonanie rozruchu oczyszczalni
4. Dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidu-alnej i
zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami
szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu oczyszczalni ścieków,
5. Przeprowadzenie szkolenia obsługi oczyszczalni
6. Wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
7. Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych
8. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie

Wykonawca w ramach realizacji projektu powinien zweryfikować rozwiązania techno-logiczne zaproponowane przez Zamawiającego, dokonać doboru szczegółowych roz-wiązań technologicznych wraz z przedłożeniem rozwiązań do akceptacji przez Zama-wiającego. Po akceptacji rozwiązań Wykonawca powinien dokonać przedłożenia roz-wiązań materiałowych (do akceptacji wymagane jest przedłożenie karty materiałowej), a następnie realizacji na podstawie zatwierdzonych dokumentów. Dopuszcza się zasto-sowanie materiałów i urządzeń nie gorszych niż te, które precyzują zapisy niniejszego PFU.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za dokonanie stosownej procedury administra-cyjnej dla zakresu realizowanych prac, jeżeli będzie ona wymagana przepisami prawa. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę rozwiązań technicznych i technologicz-nych, dla których niezbędne będzie uzyskanie wymaganych przepisami prawa pozwo-leń i zgłoszeń, Zamawiający w przedmiotowym zakresie udzieli stosownego pełnomoc-nictwa na pisemny wniosek Wykonawcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisuje dokumentacja: Program funkcjonal-no-użytkowy, Plan zagospodarowania terenu, Schemat technologiczny, stanowiąca za-łączniki nr 1 do niniejszej SWZ oraz wzór umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262522-6 - Roboty murarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.