Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00318878/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie audytu i projektu budowlano-wykonawczego kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Maz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOMASZOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590708822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Majowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ttbsprzetargi@ttbs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ttbs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ a także: https://bip.ttbs.com.pl/category/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie audytu i projektu budowlano-wykonawczego kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Maz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f648a34b-23ed-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018935/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Wykonanie audytu energetycznego i projektu budowlano-wykonawczego kompleksowej termomodernizacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Farbiarskiej 9/11 w Tomaszowie Mazowieckim.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318878/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 37500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) ETAP I: Audyt Energetyczny
wykonanie audytu energetycznego zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
w tym wymaganiami izolacyjności cieplnej obowiązującej od 31 grudnia 2020r. zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, zgodnie z Ustawą
z dnia 21 listopada 2008r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2020r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.
Audyt powinien zawierać wyliczenie procentowej oszczędności energii po wykonaniu termomodernizacji. Powinien zawierać również obliczony efekt ekologiczny.
Audyt musi zawierać najkorzystniejsze ekonomiczne rozwiązanie pod kątem docieplenia oraz pod kątem wymiany źródeł ciepła – kotłownia centralna gazowa, indywidualne kotły dwufunkcyjne gazowe, pompa ciepła z instalacją fotowoltaiczną lub inne rozwiązanie.
2) ETAP II: Dokumentacja Projektowa wymiany źródeł ciepła
Wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie wykonanego audytu i po uzgodnieniu z Zamawiającym.
Zakres prac projektowych:
a) zaprojektowanie nowego źródła ciepła – zgodnie z wykonanym audytem i po uzgodnieniu z Zamawiającym (w przypadku montażu instalacji gazowej zaprojektować instalację również do kuchni gazowych),
b) zaprojektowanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej od źródła ciepła do grzejników i punktów poboru,
c) zaprojektowanie wymiany pionów instalacji zimnej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej,
d) zaprojektowanie dostosowania instalacji kominowej do obecnych wymagań technicznych,
e) wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekty budowlano-wykonawcze na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego koncepcji, w ilości 4 egzemplarzy,
f) wystąpienie o warunki przyłączenia, ew. ich zmiana i inne opracowania niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia,
g) wykonanie inwentaryzacji mieszkań, strychów i piwnic dla potrzeb projektu,
h) wykonanie opinii technicznej o stanie budynku i potwierdzenie, że stan techniczny budynku pozwala na wykonanie prac sanitarnych oraz innych prac niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia, ewentualnie wskazanie zakresu robót niezbędnych do realizacji, aby prace sanitarne mogły zostać wykonane,
i) uzyskanie mapy d/c projektowych, warunków zabudowy i innych dokumentów, w razie potrzeby,
j) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa,
k) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2szt.
l) przedmiar robót – 2szt.
m) kosztorys inwestorski i nakładczy (ślepy) – 2szt.
n) Pełnienie nadzoru autorskiego.
o) Uzyskanie pozwolenia na budowę (jeśli wymagane) lub braku sprzeciwu organu administracji architektoniczno-budowlanej na wykonanie ww. prac,
p) Udzielanie na bieżąco odpowiedzi na zapytania do Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót związanych z realizacją zadania, którego zaprojektowanie stanowi przedmiot niniejszej umowy a dotyczące rozwiązań projektowych, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
q) opisanie przedmiotu umowy nie wskazując znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu umowy za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny".
Dokumentacja projektowa musi posiadać wszelkie wymagane uzgodnienia, zatwierdzenia decyzjami o ile wymagają tego przepisy i być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności zgodnie z:
a) Ustawą z dnia 7.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U z 2020 poz. 1333).
b) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11.09.2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U z 2020 poz. 1609)
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysów inwestorskich (Dz. U z 2004 poz. 1389)
d) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U z 2013 poz. 1129).
3) Etap III - Dokumentacja Projektowa remontu elewacji wraz z dociepleniem.
Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego (4 szt.) wraz z uzyskaniem dokumentów uprawniających do realizacji prac.
Zakres prac projektowych:
a) wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na wykonanie termomodernizacji przegród zewnętrznych zgodnie z w/w audytem wraz z kolorystyką elewacji – docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego metodą lekką-mokrą, docieplenie stropu poddasza lub dachu, izolacje i ocieplenie fundamentów, wykonanie opaski wokół budynku, remont wejścia do budynku, montaż zadaszenia nad wejściem, opracowanie projektu kolorystyki elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z likwidacją mostków termicznych. Zakres projektu termomodernizacji musi wynikać z opracowanego audytu energetycznego.
b) wykonanie projektu instalacji odgromowej,
c) wykonanie inwentaryzacji niezbędnych dla potrzeb projektu.
d) wykonanie opinii technicznej o stanie budynku i potwierdzenie, że stan techniczny budynku pozwala na wykonanie prac dociepleniowych oraz innych niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia, ewentualnie wskazanie zakresu robót niezbędnych do realizacji, aby docieplenie mogło zostać wykonane.
e) uzyskanie mapy d/c projektowych, warunków zabudowy i innych dokumentów, w razie potrzeby,
f) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa,
g) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2szt.
h) przedmiar robót – 2szt.
i) kosztorys inwestorski i nakładczy (ślepy) – 2szt.
j) pełnienie nadzoru autorskiego.
k) uzyskanie pozwolenia na budowę (jeśli wymagane) lub braku sprzeciwu organu administracji architektoniczno-budowlanej na wykonanie ww. prac.
l) udzielenie na bieżąco odpowiedzi na zapytania do Zamawiającego w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót związanych z realizacją zadania, którego zaprojektowanie stanowi przedmiot niniejszej umowy a dotyczące rozwiązań projektowych, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
m) opisanie przedmiotu umowy nie wskazując znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu umowy za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny".
n) uzyskanie wszelkich decyzji, pozwoleń, opinii, uzgodnień, itp.
o) dostarczenie wersji elektronicznej projektu i kosztorysów na płycie CD – projekt w pliku PDF, natomiast kosztorysy w pliku Norma Pro typ ATH i PDF.
p) uwzględnienie w projekcie wymiany stolarki zgodnie z audytem określającym parametry techniczne. Okna mają być wyposażone w nawiewniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja instalacji elektrycznej w całym budynku szkolnym - ZSP nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim".
- Sprzątanie klatek schodowych w obiektach własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
- Dostawa foteli do dializ, pomp objętościowych, wagi medycznej oraz stojaków do kroplówek
- Roboty kominiarskie w budynkach administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o.
- Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego wraz z obliczeniem planowanych kosztów oraz pełnieniem nadzoru autorskiego i przekazaniem praw autorskich, w ramach zadania pn.: "Prace przy zabytkowym ...
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz kosztorysowej zewnętrznej oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynków przy ul. Smutnej 19 i ul. Smutnej 21 w Tomaszowie Maz.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Opracowanie projektów budowy i przebudowy dróg w mieście Żory - dz. Baranowice
- Remont i konserwacja zabytkowej oficyny Edmunda Burkego przy ul. Kawęczyńskiej 26 w Dzielnicy Praga-Północ m.st Warszawy
- Wykonanie dokumentacji z aktualizacją dokumentacji projektowo-kosztorysowej wybranych branż dla zadania pn.: "Modernizacja dostępu drogowego do Portu w Szczecinie, -III etap realizacyjny"
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Termomodernizacja i przebudowa budynku internatu ze zmianą sposobu użytkowania poddasza, dobudowa windy oraz zagospodarowanie terenu w WSCKZIU w Gnieźnie"
- Modernizacja i doposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego oraz przebudowa i doposażenie pracowni diagnostycznych z nim współpracujących w ZOZ w Łęczycy w formule zaprojektuj - wybuduj - wyposaż.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.