eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Rewitalizacja terenu rekreacyjno-turystycznego nad stawkiem w Złotnikach Kujawskich - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja terenu rekreacyjno-turystycznego nad stawkiem w Złotnikach Kujawskich - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja terenu rekreacyjno-turystycznego nad stawkiem w Złotnikach Kujawskich - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dbcb9cb-04f3-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345430

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026676/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rewitalizacja terenu rekreacyjno-turystycznego nad stawkiem w Złotnikach Kujawskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

"Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania "Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej. PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250345

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem opracowania jest zaprojektowanie doposażenia placu zabaw
i elementów małej architektury w ramach zadania „Rewitalizacja terenu rekreacyjno
– turystycznego nad stawkiem w Złotnikach Kujawskich” – etap I, Gmina Złotniki Kujawskie, działka nr 153, 154/2, 450.
Projektowane elementy placu zabaw i małej architektury są uzupełnieniem infrastruktury obecnej na działce nr 153, 154/2, 450.
Zaprojektowane elementy placu zabaw i małej architektury mają charakter lokalnej zabudowy i są spójne z pozostałymi elementami zagospodarowania istniejącego placu zabaw. Wszystkie elementy małej architektury należy zamontować w gruncie za pomocą fundamentów betonowych z betonu B15.
3.Rozwiązania projektowe – nawierzchnie:
1) Urządzenia placu zabaw
Zastosowano nawierzchnię w strefach oddziaływania urządzeń jako wykonaną
z piasku o uziarnieniu od 0,2 do 2mm bez cząsteczek mułu lub gliny o grubości warstwy 30cm na geowłókninie.
Nawierzchnia projektowana powinna amortyzować upadki i być dostosowana do potrzeb.
Gry i zabawy ruchowe powinny odbywać się na trawnikach. Pod huśtawkami i innymi urządzeniami, gdzie może dojść do upadku, winna być nawierzchnia uzależniona od przewidywanej wysokości upadku.
2)Urządzenia małej architektury
Pod urządzeniami małej architektury zaprojektowano nawierzchnię trawiastą, istniejącą i w części uzupełnioną po robotach montażowych.

4.Pozostałe elementy
W ramach realizacji zadania należy wykonać także następujące elementy:
-Naprawa istniejącej wiaty drewnianej, tj.: konstrukcja – uzupełnienie elementów, malowanie oraz naprawa nawierzchni pod wiata
-Naprawa istniejącej tablicy informacyjnej
-Naprawa istniejących elementów małej architektury
-Uformowanie istniejącego żywopłotu oraz uformowanie całej roślinności,
tj. wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych w parku celem jego prześwietlenia oraz odtworzenie zniszczonej podczas prac roślinności, a także renowacja trawników.
5. Wskazane jest, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonywania robót, jego otoczeniem i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które są niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty i przydatne do wyceny prac. Błędna kalkulacja ceny lub pominięcie elementów niezbędnych do wykonania umowy zgodnie z dokumentacją projektową, wyklucza możliwość roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Koszt wizji ponosi Wykonawca. Ponadto każdy Wykonawca przed złożeniem oferty winien szczegółowo zapoznać się z dokumentacją projektową w celu dokładnej analizy rzeczowego zakresu robót i uwzględnienie ewentualnych robót koniecznych do wykonania, a nie wynikających wprost z dokumentacji projektowej.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty pomiarowe dla inwentaryzacji powykonawczej wraz z wykonaniem mapy powykonawczej i włączeniem jej do zasobów geodezyjnych.
7. Wykonawca winien we własnym zakresie i na własny koszt (w ramach oferowanej ceny):
 przygotować teren pod budowę;
 zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich,
 zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji,
 rozwiązać kwestię poboru wody i energii elektrycznej (w razie potrzeby),
 uporządkować teren po zakończeniu budowy,
 użyć wszystkich dostępnych środków, aby podczas robót nie doszło do uszkodzenia istniejących sieci;
 ponieść wszystkie pozostałe koszty wynikające ze specyfiki realizowanej inwestycji i wymagań specyfikacji.
Pozostałe wymagania zostały określone w SWZ oraz dokumentacji projektowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339783,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339783,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TED-HAL OGRODY SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562761422

7.3.3) Ulica: Parkowa 17

7.3.4) Miejscowość: Gniewkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 88-140

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339783,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.