Ogłoszenie z dnia 2023-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00297788/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 27 IM. PROF.WŁADYSŁAWA SZAFERA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001285938
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Łętowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-648
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp27katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp27katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 27 im. Władysława Szafera w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1476a49a-1efe-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115574/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remonty dotyczące łazienek/sanitariatów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297788
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/382/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 220266,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont łazienek dla chłopców i dziewcząt na II piętrze – etap I, w szczególności:
1. Zakres robót budowlanych :
rozebranie ścianek działowych,
rozebranie posadzek z płytek,
rozebranie okładziny ściennej z płytek,
skucie nierówności betonu ,
wykucie z muru ościeżnic drzwiowych wraz z poszerzeniem otworów,
wykucie wnęk w ścianach,
montaż ościeżnic stalowych wraz z montażem nadproży,
uzupełnienie tynków wew.,
dostawa i montaż drzwi wewnętrznych,
montaż zabudowy g-k,
zeskrobanie i zmycie farby ze ścian,
gruntowanie ścian,
ułożenie okładzin z płyt g-k,
licowanie ściany płytkami,
ułożenie płytek na posadzce,
dwukrotne malowanie sufitów i ścian, farba emulsyjna,
wymiana kratek wentylacyjnych,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
2. Zakres robót sanitarnych:
demontaż zaworu czerpalnego z zakorkowaniem podejścia,
demontaż armatury oraz baterii umywalkowych ,
demontaż wpustów żeliwnych,
demontaż grzejników,
wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej,
dostawa i montaż stelaży do misek ustępowych,
dostawa i montaż ustępów oraz spłuczek wraz z podłączeniem,
dostawa i montaż pisuarów wraz z podłączeniem,
dostawa i montaż umywalek wraz z bateriami oraz podłączeniem,
dostawa i montaż zaworu czerpalnego,
dostawa i montaż wpustu ściekowego,
dostawa i montaż grzejników stalowych, wraz z zaworami i podłączeniem,
dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów,
dostawa i montaż luster,
dostawa i montaż zabudowy kabin z HPL,
dostawa i montaż ścianek międzypisuarowych,
wymiana pionu wodno-kanalizacyjnego,
dostawa i montaż wentylatorów ściennych,
dostawa i montaż nawiewników okiennych,
dostawa i montaż kratek wentylacyjnych drzwiowych,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
3. Zakres robót branży elektrycznej:
demontaż i montaż lamp oświetleniowych z przedłużeniem przewodów,
demontaż istniejących elementów instalacji wraz z robotami towarzyszącymi,
dostawa i montaż przewodów elektroenergetycznych wraz z bruzdowaniem, zaprawianiem i ułożeniem
tynku,
dostawa i montaż wyłącznika różnicowoprądowego,
dostawa i montaż wyłącznika nadprądowego,
instalacja zasilania wentylacji mechanicznej oraz baterii bezdotykowych,
instalacja połączeń wyrównawczych,
wykonanie pomiarów,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także ze dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji – wymienione przez Zamawiającego dokumenty zawarte są w załączniku Nr 9 do SWZ.
Uwaga:
Załączona dokumentacja projektowa obejmuje cały zakres zadania inwestycyjnego. Zakres niniejszego postępowania OBEJMUJE tylko dwa pomieszczenia: sanitariat dla chłopców i sanitariat dziewcząt na II piętrze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449997,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J2 INVEST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542767493
7.3.3) Ulica: Graniczna 25A/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-017
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-19INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Szkole Podstawowej nr 33 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Stanisława Ligonia w Katowicach w II półroczu 2024 roku
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH, DZIERŻAWA ANALIZATORÓW ORAZ LABORATORYJNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO DLA POTRZEB CENTRALNEGO LABORATORIUM ANALITYCZNEGO
- Dostawa systemu do multipleksowej analizy kwasów nukleinowych i przeciwciał anty-HLA wraz z odczynnikami rozruchowymi oraz zestawem walidacyjnym anty-HLA
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnętrzna instalacja wody do celów przeciwpożarowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wiązowna - PGR
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.