eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chocianów › Przebudowa nawierzchni ulic Armii Krajowej i Wesołej w Chocianowie



Ogłoszenie z dnia 2023-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa nawierzchni ulic Armii Krajowej i Wesołej w Chocianowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chocianów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Chocianów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@chocianow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://chocianow.bip.pbox.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://chocianow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa nawierzchni ulic Armii Krajowej i Wesołej w Chocianowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b99c647-2c85-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00344981

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332423

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RU.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy nawierzchni ulic: Wesołej i ul. Armii Krajowej w Chocianowie, zgodnie z dołączoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi oraz wymogami Zamawiającego określonymi w umowie z wykonawcą robót. Z zakresu dokumentacji projektowej wyłącza się budowę dwóch zatok autobusowych z kostki betonowej, miejsc postojowych z kostki betonowej, chodników z kostki betonowej z pozostawieniem wykonania oczyszczenia i spoinowania nawierzchni - etapu I i II. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ (załącznik nr 6, 6a, 6b, 6c) tj.:
- przedmiar robót, stanowiący element pomocniczy,
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
- dokumentacja projektowa,
- opis przedmiotu zamówienia, określający zmiany i wyłączenia w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający dnia 31.07.2023 r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. „Przebudowa nawierzchni ulic Armii Krajowej i Wesołej w Chocianowie”. Postępowanie prowadzone było za pomocą platformy przetargowej pod adresem: https://chocianow.ezamawiajacy.pl. Zamawiający w rozdz. IV SWZ zastrzegł obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawców, wyznaczając termin odbycia wizji na dzień 07.08.2023 r. godz. 12:00. W wizji nie wziął udział żaden z potencjalnych Wykonawców. Jednocześnie Zamawiający określił w specyfikacji, iż na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie uczestniczył w przeprowadzonej wizji lokalnej.
Biorąc pod uwagę fakt, iż żaden z Wykonawców nie stawił się w miejscu ustalonym przez Zamawiającego w celu odbycia wizji lokalnej, wszelkie oferty złożone w niniejszym postępowaniu podlegać będą odrzuceniu, co na podstawie art 255 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp w brzmieniu „ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, doprowadzi do konieczności obligatoryjnego unieważnienia postępowania po upływie terminu na składanie ofert.
Biorąc pod uwagę konieczność możliwie jak najszybszego rozstrzygnięcia postępowania na niniejsze zadanie, Zamawiający działając na podstawie art. 256 ustawy Pzp skorzystał z możliwości unieważnienia postępowania, którego prowadzenie jest niezasadne i uniemożliwia wszczęcie nowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.