eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakwaterowanie oraz wyżywienie kadry, pracowników oraz studentów w trakcie podróży studyjnej pk. Pomorze - 22"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakwaterowanie oraz wyżywienie kadry, pracowników oraz studentów
w trakcie podróży studyjnej pk. Pomorze - 22”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuki Wojennej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011574244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. Antoniego Chruściela 103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-910

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.taborska@akademia.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wojsko-polskie.pl/aszwoj/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://akademia-mil.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakwaterowanie oraz wyżywienie kadry, pracowników oraz studentów
w trakcie podróży studyjnej pk. Pomorze - 22”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf621617-1e1d-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344925

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309013/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASzWoj-PK-ZZP.261.36.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 131335,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – zakwaterowanie oraz wyżywienie kadry, pracowników oraz studentów od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 10.09.2022 r. do 11.09.2022 r.
1) Zakwaterowanie 40 osób od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 10.09.2022 r. do 11.09.2022 r.
przyjazd 10.09.2022 r. godz. 13:30
wyjazd 11.09.2022 r. godz. 8:30
2) 12 pokoi jednoosobowych
14 pokoi dwuosobowych
3) wyżywienie:
a) 10.09.2022 r. - obiad
b) 11.09.2022 r. - śniadanie
4) miejsce parkingowe dla 1 autobusu, 1 samochodu osobowego oraz 1 mikrobusu;
5) miejsce wykonania zamówienia powinno zapewniać możliwość dojazdu po drogach publicznych autobusem służbowym do miejsca przekopu mierzei wiślanej w odległości nie większej niż 60 km oraz położenie zapewniające max. 1 km odległości od publicznych ciągów komunikacyjnych (drogi, ulice, deptaki) oraz max 10 km odległości od drogi ekspresowej S7;
6) Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji lokalizacji obiektu/obiektów dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę najkrótszą
z wyświetlonych tras samochodowych, korzystając z mapy dostępnej pod adresem: https://www.wyznaczanie-trasy.com/odleglosci/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 15539,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - zakwaterowanie oraz wyżywienie kadry, pracowników oraz studentów od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 11.09.2022 r. do 13.09.2022 r.
1) Zakwaterowanie 40 osób od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 11.09.2022 r. do 13.09.2022 r.
przyjazd 11.09.2022 r. godz. 9:30
wyjazd 13.09.2022 r. godz. 7:30
2) 12 pokoi jednoosobowych
14 pokoi dwuosobowych
3) Wyżywienie:
a) 11.09.2022 r. - obiad
b) 12.09.2022. - śniadanie i kolacja
c) 13.09.2022. - śniadanie
4) miejsce parkingowe dla 1 autobusu, 1 samochodu osobowego oraz 1 mikrobusu;
5) miejsce wykonania zamówienia powinno zapewniać możliwość dojazdu po drogach publicznych autobusem służbowym do m. Gdynia Port Wojenny,
m. Gdańsk Stogi i Westerplatte w odległości nie większej niż 30 km, położenie zapewniające min. 1 km odległości od ciągów komunikacyjnych (drogi, ulice, deptaki);
6) Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji lokalizacji obiektu/obiektów dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę najkrótszą
z wyświetlonych tras samochodowych, korzystając z mapy dostępnej pod adresem: https://www.wyznaczanie-trasy.com/odleglosci/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 23515,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - zakwaterowanie oraz wyżywienie kadry, pracowników oraz studentów od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 13.09.2022 r. do 18.09.2022 r.
1) Zakwaterowanie 40 osób od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 13.09.2022 r. do 18.09.2022 r. oraz 46 osób od 16.09.2022 r. – 18.09.2022 r.
przyjazd (40 osób) 13.09.2022 r. godz. 18:00;
przyjazd (6 osób) 16.09.2022 r. godz. 17:30
wyjazd wszystkich uczestników (46 osób) 18.09.2022 r. godz. 11:30
2) od 13.09.2022 r. 12 pokoi jednoosobowych
14 pokoi dwuosobowych
od 16.09.2022 r. 14 pokoi jednoosobowych
16 pokoi dwuosobowych
3) wyżywienie:
a) 13.09.2022 r. - kolacja
b) 14.09.2022 r. - śniadanie i kolacja
c) 15.09.2022 r. - śniadanie i kolacja
d) 16.09.2022 r. - śniadanie i kolacja
e) 17.09.2022 r. - śniadanie i obiadokolacja
f) 18.09.2022 r. - śniadanie
4) miejsce parkingowe dla 1 autobusu, 1 samochodu osobowego oraz 2 mikrobusów;
5) miejsce wykonania zamówienia powinno zapewniać możliwość dojazdu po drogach publicznych autobusem służbowym do m. Siemirowice, m. Ustka,
i m. Gdynia w odległości większej niż 150 km, położenie zapewniające min. 1 km odległości od ciągów komunikacyjnych (drogi, ulice, deptaki);
6) Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji lokalizacji obiektu/obiektów dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę najkrótszą
z wyświetlonych tras samochodowych, korzystając z mapy dostępnej pod adresem: https://www.wyznaczanie-trasy.com/odleglosci/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 57519,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - zakwaterowanie oraz wyżywienie kadry, pracowników oraz studentów od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 20.09.2022 r. do 24.09.2022 r.
1) Zakwaterowanie 40 osób od dnia podpisania umowy nie wcześniej jednak niż od 20.09.2022 r. do 24.09.2022 r.
przyjazd 20.09.2022 r. godz. 18.00
wyjazd 24.09.2022 r. godz. 9.00
2) 12 pokoi jednoosobowych
14 pokoi dwuosobowych
3) wyżywienie:
a) 20.09.2022 r. - kolacja
b) 21.09.2022 r. - śniadanie i kolacja
c) 22.09.2022 r. - śniadanie i kolacja
d) 23.09.2022 r. - śniadanie i obiadokolacja
e) 24.09.2022 r. - śniadanie
4) miejsce parkingowe dla 1 autobusu, 1 samochodu osobowego oraz 1 mikrobusu;
5) miejsce wykonania zamówienia powinno zapewniać możliwość dojazdu po drogach publicznych autobusem służbowym do m. Szczecin, m. Świnoujście,
m Świdnicy i m. Mrzeżyno w odległości większej niż 120 km, położenie zapewniające min. 1 km odległości od ciągów komunikacyjnych (drogi, ulice, deptaki);
6) Zamawiający samodzielnie dokona weryfikacji lokalizacji obiektu/obiektów dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, biorąc pod uwagę najkrótszą
z wyświetlonych tras samochodowych, korzystając z mapy dostępnej pod adresem: https://www.wyznaczanie-trasy.com/odleglosci/.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 49978,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na Część - 1 wpłynęła jedna oferta. została odrzucona na podstawie art 226 ust. 1 pkt. 10 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na Część - 2 wpłynęła jedna oferta. Została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 jako niezgodna z warunkami zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na Część - 3 zamówienia wpłynęła jedna oferta. Została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 - jako niezgodna z warunkami zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęła jedna oferta . Została odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 1 jako niezgodna z warunkami zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.