eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Przewóz zw³ok, p³odów oraz koñczyn na terenie SPSK-2 w Szczecinie.



Og³oszenie z dnia 2023-08-08


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Przewóz zw³ok, p³odów oraz koñczyn na terenie SPSK-2 w Szczecinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: SPSK-2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288900

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Powstañców Wielkopolskich nr 72

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-111

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.skrzypiec@spsk2-szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk2-szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spsk2_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz zw³ok, p³odów oraz koñczyn na terenie SPSK-2 w Szczecinie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-11a27f77-14cc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00344318

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00253898/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.10 Przewóz osób zmar³ych oraz p³odów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00279408

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/220/57/23

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 265412,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga ca³odobowego odbioru i transportu zw³ok, to jest cia³ osób zmar³ych i cia³ dzieci martwo urodzonych (dalej równie¿ jako „p³ody”) ze wszystkich jednostek SPSK-2 w Szczecinie przy al. Powstañców Wielkopolskich 72 do prosektorium oraz ca³odobowego odbioru i transportu szcz±tków ludzkich, bêd±cych czê¶ciami cia³a ludzkiego od³±czonymi od ca³o¶ci (dalej równie¿ jako „koñczyny”) ze Zintegrowanego Bloku Operacyjnego zamawiaj±cego do ch³odni. Zarówno Prosektorium, jak i ch³odnia znajduj± siê na terenie siedziby zamawiaj±cego.
2. Szacowana liczba transportów zw³ok, p³odów oraz koñczyn zosta³a zawarta w formularzu cen jednostkowych (za³. 2 do SWZ, dalej równie¿ jako „FCJ”).
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zlecenia realizacji mniejszej liczby transportów ni¿ szacowana – z tym, ¿e nie mniejszej ni¿ 60%.
4. Szczegó³owy opis wymagañ dotycz±cy przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji zawiera rozdzia³ II SWZ.
5. Zamówienie sk³ada siê z 1 zadania.
6. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych.
7. Okre¶lenie wymagañ dotycz±cych zatrudniania przez wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy:
a) stosownie do wymogu zawartego w art. 95 PZP, zamawiaj±cy wymaga, by osoby wykonuj±ce w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci wynikaj±ce z realizacji umowy, ujête w szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (rozdzia³ II SWZ) by³y zatrudnione przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê;
8. Wymogiem zamawiaj±cego jest, by wykonawca posiada³ polisê od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, stanowi±cej przedmiot niniejszego zamówienia, obejmuj±cej odpowiedzialno¶æ kontraktow± i deliktow± z tytu³u szkód rzeczowych i osobowych i ich nastêpstw na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 100.000 z³. Zamawiaj±cy wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przez okres 24 miesiêcy, liczonych od dnia rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ug. Orientacyjny termin rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi to 01.10.2023r.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33940000-1 - Sprzêt i artyku³y do transportu i przechowywania zw³ok

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 377796,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 377796,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377796,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-US£UGOWA THOMAS SPÓ£KA Z OGRANICZON¡ ODPOWIEDZIALNO¦CI¡ SPÓ£KA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368224065

7.3.3) Ulica: lubieszyñska 34

7.3.4) Miejscowo¶æ: mierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 72-006

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-04

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 377796,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.