Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
46/22 Wykonywanie usługi kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Modlińska197
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
46/22 Wykonywanie usługi kontroli, konserwacji, napraw i utrzymania urządzeń zabawowych, wyposażenia i ogrodzeń urządzonych terenów rekreacyjnych, w tym placów zabaw i siłowni plenerowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7f9d850-3298-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług, nie przekraczające 50% wartości zamówienia podstawowego przeprowadzonego w 2021 r. nr UD-II-WZP-271.55.2021.AJA/TP1-u
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.46.2022.AJA/WR-u
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Konserwacja i utrzymywanie urządzeń zabawowych, elementów małej architektury, wyposażenia, tj.: urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni plenerowych, streetworkoutów, urządzeń skateparków, torów rowerowych, ogrodzeń, ławek, koszy na śmieci, tablic informacyjnych, stojaków na rowery, nawierzchni amortyzujących upadki i innych wymienionych
w załączniku nr 1 do umowy.
2) Przeprowadzanie kontroli regularnej i funkcjonalnej części składowych wyposażenia placów zabaw, zgodnie z instrukcją określoną m.in. w nomie PN-EN 1176-7:2009.
3) Prace wykonywane będą na placach zabaw, terenach rekreacyjnych i siłowniach plenerowych administrowanych przez Dzielnicę Białołęka m.st. Warszawy usytuowanych w następujących lokalizacjach:
1. Plac zabaw w Parku Strumykowa przy ul. Strumykowej,
2. Plac zabaw przy ul. Odkrytej,
3. Plac zabaw przy ul. Erazma z Zakroczymia,
4. Plac zabaw w Parku przy ul. Ceramicznej,
5. Plac zabaw w Parku Henrykowskim przy ul Modlińskiej r. Klasyków,
6. Plac zabaw przy ul. Kiersnowskiego,
7. Plac zabaw przy ul. Brzezińskiej
8. Teren rekreacyjny przy ul. Ruskowy Bród,
9. Plac zabaw przy ul. Portowej,
10. Teren sportowo – rekreacyjny przy ul. Skarbka z Gór,
11. Plac zabaw w Parku Picassa,
12. Plac zabaw przy ul. Echa Leśne
13. Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Długorzecznej
14. Plac zabaw przy ul. Żywicznej,
15. Teren rekreacyjny przy ul. Myśliborskiej,
16. Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Polnych Kwiatów,
17. Teren rekreacyjno-wypoczynkowy przy ul. Książkowej,
18. Teren sportowo-rekreacyjny przy ul. Kupieckiej,
19. Plac zabaw przy ul. Skierdowskiej,
20. Park Mehoffera „Ogrody Mehoffera” w rejonie ul. Mehoffera i Strumykowej,
21. Park Leśny przy ul. Olesin,
22. Leśna ścieżka zdrowia przy ul. Leśnej Polanki,
23. Ścieżka edukacyjna przy ul. Frachtowej,
24. Miasteczko Ruchu Drogowego przy ul. Łączącej,
25. Skatepark przy ul. Łączącej,
26. Skwer przy ul. Krzyżówki,
27. Bicyklostrada – droga rowerowa nad Kanałem Żerańskim,
28. Siłownia plenerowa przy ul. Aluzyjnej,
29. Siłownia plenerowa przy ul. Ostródzkiej,
30. Siłownia plenerowa przy ul. Frachtowej,
31. Górka saneczkowa przy ul. Jabłoni,
32. Górka saneczkowa przy ul. Ruskowy Bród,
33. Górka saneczkowa przy ul. Światowida,
34. Stacja napraw rowerów przy ul. Porajów 3.
35. Psi wybieg przy wale wiślanym, okolice ul. Odkrytej,
36. Skwer przy ul. Sprawnej,
37. Ścieżka edukacyjna nad Wisłą.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w:
- Załączniku nr 1 do umowy Wykaz ogólnodostępnych terenów rekreacyjnych wraz z ich wyposażeniem będących w zarządzie Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy.
- Załączniku nr 2 do umowy Warunki techniczne i zasady wykonywania prac.
- Załączniku nr 3 do umowy Formularz oferty/ Formularz cenowy,
oraz wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146299,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146299,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146299,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-COMPLEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5240018775
7.3.3) Ulica: Płytowa 14
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-046
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146299,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi administracji i utrzymania w sprawności systemu CallCenter.
- Bieżące utrzymanie mieszkaniowego zasobu m.st. Warszawy w sprawności technicznej w zakresie branży sanitarnej - teren AOM Nr 2 i Nr 3.
- Dostawa odczynników genetycznych - wg 2 pakietów.
- Odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych i odpadów wielkogabarytowych z nieruchomości Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie.
- Wykonanie inwestycji pn. "Część 1 - Rozbudowa ul. Jana Pawła II w Dzielnicy Wesoła. Realizacja projektów z Budżet Obywatelskiego w ul. Gwiaździstej i ul. Dzieci Warszawy; Część 2 - Budowa drogi dla...
- Ewaluacja wdrażania i realizacji Edycji 2023 Programu Dom Kultury+ Narodowego Centrum Kultury
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 2 - Zadanie 5.
- Wykonanie instalacji wentylacji oraz klimatyzacji na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki UMCS w Lublinie
- Sukcesywne świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, napraw, konserwacji, kalibracji (adiustacji) i wzorcowania urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu DRAGER
- Usługa stałej, 24 miesięcznej obsługi serwisowej tomografu komputerowego, rezonansu magnetycznego, serwera syngo.via oraz mammografu.
- Świadczenie usług konserwacji dźwigów szpitalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.