eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Częściowa przebudowa istniejącego oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży wraz ze zmianą sposobu użytkowania części nieużytkowanej budynku.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Częściowa przebudowa istniejącego oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży wraz ze zmianą sposobu użytkowania części nieużytkowanej budynku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Milickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021370427

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grzybowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 384 06 52

1.5.8.) Numer faksu: 71 384 67 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sz@mcm-milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mcm_milicz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Częściowa przebudowa istniejącego oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży wraz ze zmianą sposobu użytkowania części nieużytkowanej budynku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28a41f2f-ecab-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211889/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MCM/WSM/ZP13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2990651,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: „Częściowa przebudowa istniejącego oddziału psychiatrycznego dla dzieci i młodzieży wraz ze zmianą sposobu użytkowania części nieużytkowanej budynku na potrzeby oddziału do realizacji na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 16/3 AM 31 obręb Milicz, w ramach programu „Wsparcie inwestycji dla oddziałów psychiatrii dziecięcej w związku z epidemią wirusa SARS-CoV-2””
2) Prace zostały określone w dokumentacji projektowej opracowanej przez „SIGMA” Pracownia Projektowa Piotr Musielak, ul. Wrocławska 1a ; 56-300 Milicz.
3) Przedsięwzięcie obejmuje:
a) Adaptację niewykorzystanych dotąd pomieszczeń szpitala, zlokalizowanych w pobliżu oddziału, w których utworzonych zostanie 7 sal terapeutycznych, sala EEG, pomieszczenie magazynowe, techniczne, porządkowe oraz toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
b) Zmianę przeznaczenia niektórych pomieszczeń oddziału, celem utworzenia w nich sali wyciszeni, mini siłowni oraz pomieszczenia dla personelu.
c) Przebudowę pokoi pacjentów, celem utworzenia w pełni wyposażonych 3 sal służących izolacji pacjentów wraz ze śluzą umywalkowo- fartuchową.
d) Przebudowę łazienek pacjentów.
e) Poszerzenie części otworów drzwiowych z montażem nowych nadproży.
f) Rozbiórkę i budowę nowych ścianek działowych.
g) Naprawy tynków
h) Mycie i malowanie dwukrotne ścian i sufitów macierzystych wg. załącznika graficznego
i) Położenie wykładzin PCV ściennych i podłogowych
j) Naprawę posadzek po rozbiórkach drzwi i zamurowaniach
k) Montaż drzwi projektowanych
l) Montaż stropów systemowych podwieszanych w korytarzach i pokojach terapeutycznych
m) Montaż sufitów podwieszanych w pokojach pacjentów z podwójnej płyty GKF przeciwpożarowej zbrojonej
n) Dostosowanie oddziału do obowiązujących wymagań przepisów ochrony przeciwpożarowej.
o) Demontaż i montaż urządzeń sanitarnych w łazienkach pacjentów
p) Przebudowę instalacji hydrantowej
q) Wykonanie podejść instalacji i montaż urządzeń sanitarnych
r) Wykonanie przeróbek i montaż urządzeń sanitarnych
s) Przebudowę instalacji gniazd wtykowych
t) Wykonanie przeróbek instalacji oświetleniowej w przebudowywanych pomieszczeniach z wymianą części istniejących opraw
u) Demontaż istniejącego oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego oraz montaż nowej instalacji
v) Demontaż istniejącego systemu przyzywowego i montaż nowej instalacji
w) Demontaż istniejącego systemu monitoringu i montaż nowej instalacji
x) Rozbudowę systemu sygnalizacji pożarowej
y) Przebudowę instalacji wentylacyjnej oraz klimatyzacyjnej
4) Przez dokumentację należy rozumieć projekt budowlany, opracowania techniczno-wykonawcze, STWiORB oraz przedmiar robót.
5) Zamawiający wymaga, aby na wykonane prace Wykonawca udzielił minimum
60 miesięcy gwarancji jakości wykonania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45410000-4 - Tynkowanie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45223810-7 - Konstrukcje gotowe

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4114326,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5910001,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4114326,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Delbud Kazimierz Klaus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161020142

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 14/1

7.3.4) Miejscowość: Milicz

7.3.5) Kod pocztowy: 56-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) Wentylacja i klimatyzacja
2) Instalacja SAP, komputerowa, CCTV


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4114326,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.