eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › "Zakup ciągnika rolniczego do beczki asenizacyjnej odbierającej nieczystości od mieszkańców gminy"1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup ciągnika rolniczego do beczki asenizacyjnej odbierającej nieczystości od mieszkańców gminy”1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stara Błotnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stara Błotnica 46

1.5.2.) Miejscowość: Stara Błotnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup ciągnika rolniczego do beczki asenizacyjnej odbierającej nieczystości od mieszkańców gminy”1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66fb52b0-3526-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044732/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 „Zakup ciągnika rolniczego do beczki asenizacyjnej odbierającej nieczystości od mieszkańców gminy.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66fb52b0-3526-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamówienia.gov.pl
gmina@starablotnica.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca musi mieć aktywne konto wykonawcy na platformie e-zamówienia z zaznaczonymi uprawnieniami do „Składania ofert/wniosków/prac konkursowych”.
1.2 Składanie ofert możliwe jest tylko przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie będzie przyjęta. Dokumentów nie należy składać w ostatniej chwili. Czas trwania wgrywania i przetwarzania dokumentów jest zależny od ich ilości, rozmiaru oraz obciążenia Platformy.
1.3 W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postępowania, wybrać zakładkę „Oferty/wnioski”, a następnie przycisk „Złóż ofertę”.


1.4 Podpisany formularz ofertowy należy dodać w miejscu „Wypełniony formularz ofertowy”, a pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą lub stanowiące ofertę – w miejscu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Wszystkie dodawane pliki muszą być wcześniej podpisane.
Formularz oferty powinien być podpisany popisem wewnętrznym. Jeśli Wykonawca podpisze formularz podpisem zewnętrznym, wówczas plik podpisu należy załączyć w miejscu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
1.5 W miejscu „Wypełniony formularz oferty” można załączyć tylko jeden plik. System powinien umożliwić dodanie plików w wersji skompresowanej. Możliwe jest także dodanie całej oferty w jednym pliku w miejscu „Wypełniony formularz oferty”
1.6 Po wprowadzeniu plików należy wybrać „Wyślij pliki i złóż ofertę”, a następnie potwierdzić, że chce się złożyć ofertę.
1.7 Proces składania ofert może trwać przez dłuższy czas, w zależności od liczby i wielkości składanych dokumentów. W tym czasie nie należy zamykać okna przeglądarki. System pokazuje kolejne etapy przetwarzania dokumentów.
1.8 Po zakończeniu procesu składania oferty na ekranie pojawi się informacja że proces składania oferty się zakończył i można pobrać dokumenty, potwierdzające złożenie oferty – można wówczas pobrać Elektroniczne Potwierdzenie Przyjęcia (EPP) i Elektroniczne Potwierdzenie Otrzymania (EPO).
1.9 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na https://ezamówienia.gov.pl
1.10 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, korespondencja elektroniczna (inna niż oferty wykonawców i załączniki do oferty), odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej: stronie https://ezamówienia.gov.pl
gmina@starablotnica.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica
- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Stara Błotnica jest: Pan Paweł Winiarski
Tel. 483857790 w.15, adres e-mail: gmina@starablotnica.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, pn.: „Zakup ciągnika rolniczego do beczki asenizacyjnej odbierającej nieczystości od mieszkańców gminy”, prowadzonego w trybie podstawowym,
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2021 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Gmina Stara Błotnica, Stara Błotnica 46, 26-806 Stara Błotnica

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.6.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego i serwis fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do pracy z beczką asenizacyjną o pojemności 7000l przy odbiorze nieczystości płynnych od mieszkańców z terenu gminy Stara Błotnica.
2. Wymagania jakie musi spełniać oferowany ciągnik:
a) Ciągnik rolniczy, fabrycznie nowy z 2023 roku,
b) Homologacja końcowa europejska lub dokument równoważny;
c) Wszystkie dokumenty niezbędne do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
d) Instrukcja obsługi w języku polskim;
e) Szkolenie operatorów z obsługi ciągnika w miejscu dostawy.
3. Informacje ogólne
Ciągnik musi być przystosowany do przechowywania na wolnym powietrzu lub w garażu
nieogrzewanym (tzn. pomieszczeniach zamkniętych-wentylowanych, w których nie przewiduje się
stosowania własnych lub obcych źródeł ciepła).
Wykonawca w dniu dokonania dostawy przeszkoli 2 pracowników wskazanych przez
Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów
dostarczonego pojazdu.
4. Silnik
a) Wysokoprężny, 4 cylindry , moc minimalna 101 KM;
b) Silnik 4 cylindrowy,
c) Norma spalin wg. obowiązujących norm,
d) Pojemność silnika minimum 3600 cm3
5. Napęd
a) Skrzynia biegów minimum 12x12;
b) Ogumienie minimum: przód 380/70R24, tył 480/70R34,
6. Układ hamulcowy
a) Hamulce - standardowe
b) Hamulec przyczepy- pneumatyczny dwuobwodowy;
7. Układ hydrauliczny
a) Pompa hydrauliczna o wydajności minimum 82 l/minutę,;
b) Minimum 3 pary zaworów hydraulicznych tył,;


8. WOM
a) WOM załączany elektrycznie,
b) Minimalne obroty WOM - u: 540/540E/1000 obr./min,

9. Kabina
a) Homologacja na dwie osoby w kabinie ( dwa siedzenia);
b) Klimatyzacja i ogrzewanie;
c) Kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz;
d) Fotel kierowcy regulowany pneumatyczny;
e) Radio;
f) Światła robocze minimum 4 szt.
- 2 z przodu
- 2 z tył
- światła drogowe
- lampa błyskowa ostrzegawcza typu „kogut LED" lub belka świetlna, barwa pomarańczowa
10. Pozostałe parametry
a) Minimalna masa własna 4150 kg,
b) Dopuszczalna masa całkowita minimum 6500 kg,
c) Przedni obciążnik 8x40kg plus wspornik 360kg,
d) Tylny zaczep transportowy regulowany i dolna belka polowa,
11. Wyposażenie
a) Gaśnica;
b) Skrzynka narzędziowa (zamykana)
c) Trójkąt ostrzegawczy;
d) Apteczka,
12. Wymagania gwarancyjne i serwisowe
Oferowany przez wykonawcę ciągnik powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne,
jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. Ciągnik powinien posiadać
wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu
po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim.
- Ciągnik przeznaczony jest do prac związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. Głównie koszenie
poboczy, transport materiałów budowlanych na drogach i w magazynach, remontów cząstkowych
nawierzchni, frezowania pni, zimowego utrzymania dróg. Ciągnik nie jest przeznaczony do
użytkowania komercyjnego i prac rolniczych.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik na okres min. 12 miesięcy
liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika. W okresie
gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za
wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi
Wykonawca.

- Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie
wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych
- Czas usunięcia usterki - 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne
- Maksymalny czas naprawy - do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia,
- Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
- Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca.
- Przebiegi międzyobsługowe wykonywane wg. planu serwisu nie mniejsze, niż co 12 miesięcy.
- Przed złożeniem oferty wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia,
przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne
informacje potrzebne do sporządzenia oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony do SWZ- opis przedmiotu zamówienia
stanowiący załącznik nr 7.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, znajduje się odniesienie przedmiotu zamówienia do norm,
ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że dopuszcza wówczas
rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesienie takie należy odczytywać wraz z określeniem
,,lub równoważne''.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą łączną ilością punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełnią warunki, o których mowa w
art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129
t.j.) oraz spełniają poniższe wymagania:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wprowadza wymagań dotyczących spełnienia
warunków udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz
nie podlega wykluczeniu z postępowania do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania
ofert oświadczenia, że:
a) spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ,
b) do formularza ofertowego dołącza specyfikację techniczna ciągnika rolniczego,
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby
warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o
których mowa w ust. 1 pkt a), niniejszej SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których
mowa w ust. 1. pkt. a),niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie .
4. Dokumenty wskazane w pkt. 2.-3. muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
• Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem,
• Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku
Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ) o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (
t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1076,1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającym przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej- oświadczenie stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty
mają być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz
nie podlega wykluczeniu z postępowania do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania
ofert oświadczenia, że:
a) spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SWZ,
b) do formularza ofertowego dołącza specyfikację techniczna ciągnika rolniczego,
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby
warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o
których mowa w ust. 1 pkt a), niniejszej SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których
mowa w ust. 1. pkt. a),niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie .
4. Dokumenty wskazane w pkt. 2.-3. muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

6. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak
składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa
sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia
sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to
poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez
opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym
podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia
pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których
mowa w ust. 1. pkt. a),niniejszej specyfikacji składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie .
4. Dokumenty wskazane w pkt. 2.-3. muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w
postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje
spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: strona internetowa pod adresem: https://ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.