eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sienno › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Sienno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Sienno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIENNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 36/40

1.5.2.) Miejscowość: Sienno

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-350

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sienno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.sienno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae2ecb47-fa3b-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Sienno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae2ecb47-fa3b-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343824

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029694/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne na terenie Gminy Sienno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00231625

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 861046,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne określone w pkt. 2 niniejszego rozdziału.
1.2 . Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) określone w niniejszym rozdziale w pkt. 2 ppkt. 2-16 .
1.3. Odbieranie i zagospodarowanie zebranych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów budowlanych w cyklu 2 razy w roku zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego,
1.4. Odbieranie i zagospodarowanie odpadów z Punktów Zbiórki Przeterminowanych Leków oraz Punktów Zbiórki Zużytych Baterii.
1.5. Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w pojemniki na odpady zmieszane w terminie 21 dni od zawarcia umowy.
Zamawiający przekaże Wykonawcy (utworzony na podstawie zebranych deklaracji) wykaz punktów zbiórki odpadów, które należy wyposażyć w pojemniki w dniu zawarcia umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
1.6. Wyposażenie wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne w pojemniki lub worki do segregacji odpadów komunalnych w terminie 21 dni od zawarcia umowy, oraz dostarczenie nowych worków przy odbiorze odpadów w miarę potrzeb mieszkańców (ilość worków będzie równa ilości odebranych worków z odpadami), Zamawiający przekaże Wykonawcy (utworzony na podstawie zebranych deklaracji) wykaz punktów zbiórki odpadów, które należy wyposażyć w pojemniki lub worki w dniu zawarcia umowy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych.
1.7.Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w zamykane kontenery/pojemniki lub wydzielone segmenty do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych odpadów.
1.8 . Wyposażenie we wskazanych przez Zamawiającego Punktów Zbiórki Przeterminowanych Leków oraz Punktów Zbiórki Zużytych Baterii w pojemniki do selektywnego zbierania przeterminowanych leków i zużytych baterii oraz opróżnianie ich po zgłoszeniu, według potrzeb w terminie 21 dni od zawarcia umowy.
1.9 Przygotowanie i dystrybucja harmonogramu odbioru odpadów wraz
z informacją dotyczącą prawidłowej segregacji odpadów w terminie 21 dni od zawarcia umowy.
1.10. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia prelekcji lub konkursu w zakresie prawidłowej segregacji odpadów komunalnych dla uczniów szkół znajdujących się na terenie Gminy Sienno w ilości 2 razy w okresie realizacji zamówienia. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 60 dni od dnia podpisania umowy harmonogram prelekcji lub konkursów obejmujący wszystkie szkoły na terenie gminy Sienno. Harmonogram winien być uzgodniony z dyrektorami szkół.
1.11. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania raz w okresie realizacji zamówienia szkolenia w zakresie prawidłowej segregacji odpadów komunalnych dla radnych i sołtysów gminy Sienno na terenie siedziby Wykonawcy lub raz w okresie realizacji zamówienia prelekcji dla mieszkańców gminy Sienno w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu na terenie gminy, o tematyce prawidłowej segregacji odpadów komunalnych.
1.12. Wykonawca w okresie realizacji umowy w cenie oferowanej usługi, zobowiązany jest dostarczyć do wszystkich gospodarstw pojemniki i worki lub kontenery (z tworzyw sztucznych lub metalowe) na odpady o odpowiednich pojemnościach, spełniających wymogi Regulaminu utrzymania czystości
i porządku na terenie Gminy Sienno.
a) Szacunkowa liczba pojemników:
Liczba pojemników 0,12 m3 na odpady komunalne zmieszane – około 2 800 szt.
Liczba pojemników 0,24 m3 na odpady komunalne zmieszane – około 200 szt.
Liczba pojemników 0,12 m3 na metal i tworzywa sztuczne – około 200 szt.
Liczba pojemników 0,24 m3 na metal i tworzywa sztuczne – około 2 800 szt.
Liczba pojemników 1,10 m3 - około 30 szt.
Liczba pojemników 2,50 m3 – około 8 szt.
Liczba pojemników 5,00 m3 – około 7 szt.
W okresie realizacji przedmiotu zamówienia do 15% liczby pojemników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu).
b) Szacunkowa liczba worków: wg zapotrzebowania
Zamawiający zastrzega, że w okresie realizacji umowy ilość pojemników może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie.
c) W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego w terminie 7 dni od zgłoszenia e-mail zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia.
d) Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany uszkodzonych pojemników na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia e-mail zapotrzebowania przez Zamawiającego.
e) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru odpadów zgromadzonych w pojemnikach i workach wystawionych przed ogrodzenie zamkniętej nieruchomości lub ustawionych na wyodrębnionym, urządzonym na terenie nieruchomości (w rejonie bramy lub furtki wejściowej) placyku gospodarczym. W przypadku mieszkańców nie będących w stanie samodzielnie wystawić pojemnika przed posesję, obowiązkiem Wykonawcy będzie wejście na teren posesji, odbiór pojemnika z wyznaczonego miejsca, opróżnienie pojemnika i odstawienie go w wyznaczone miejsce. Usługa ta będzie realizowana zgodnie z wykazem adresów nieruchomości dostarczonym przez zamawiającego. Szacuje się, że ilość posesji o których mowa powyżej, nie przekroczy 5%.
1.13. Usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (w szczególności zimą oraz w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionej lokalizacji - około 41 miejsc trudnodostępnych.
1.14. Wykonawca jest zobowiązany do mycia, dezynfekcji pojemników zgodnie z wymaganiami z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej w miejscu odbioru odpadów przynajmniej dwa razy w roku w okresie marzec-listopad przy użyciu pojazdu śmieciarki – myjki o zamkniętym obiegu wody.
a) Wykonawca jest zobowiązany do przedstawiania pisemnych raportów z wykonania usługi, zawierających miejsca (adresy) i ilości pojemników poddanych myciu i dezynfekcji. Termin dostarczenia Zamawiającemu raportu wynosi 7 dni od daty wykonania zabiegu.
b) Mycie, dezynfekcja pojemników zgodnie z wymaganiami z zakresu ochrony środowiska(z użyciem produktów biobójczych, w rozumieniu ustawy z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych) i ochrony sanitarnej w miejscu odbioru odpadów.
c) Obowiązek wykorzystywania do mycia i dezynfekcji środków: biodegradowalne i dezynfekujące posiadające atest PZH dopuszczający do obrotu na terenie Polski.
d) Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu przeprowadzenia mycia i dezynfekcji pojemników oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące kategorie odpadów komunalnych:
1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne,
2) metale i tworzywa sztuczne – frakcje w skład których wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe,
3) papier – frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury,
4) szkło - frakcje odpadów w skład której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła ,
5) bioodpady,
6) odpady niebezpieczne,
7) przeterminowane leki i chemikalia,
8) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych które powstały w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igieł i strzykawek,
9) zużyte baterie i akumulatory,
10) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
11) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
12) zużyte opony o rozmiarze nie większym, niż 22,5 cala,
13) odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z remontów wykonywanych we własnym zakresie,
14) odpady tekstyliów i odzieży,
15) popiół,
16) inne odpady niebezpieczne wydzielone ze strumienia odpadów komunalnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 973529,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134209,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 973529,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Fart Bis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292369279

7.3.3) Ulica: ul. Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 973529,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.