eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gromnik › Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2023/2024 oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2023/2024 oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GROMNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660950

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Witosa 2

1.5.2.) Miejscowość: Gromnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-180

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146514202, 146514238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2023/2024 oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8daf977-31f7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032722/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu Okres realizacji: IX.2023 r. – VI.2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8daf977-31f7-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ lub poczty elektronicznej: ug@gromnik.pl lub przetargi@gromnik.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi zarejestrować się na Platformie e-zamówienia. Platforma jest dostępna dla każdego zalogowanego użytkownika. Rodzaj dostępnych formularzy zależy od posiadanego na Platformie konta. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na platformie e-zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-zamówienia. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług platformy e-zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa regulamin platformy e-zamówienia. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem platformy e- zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania zarejestrowaną na platformie e-Zamówienia.
6. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania. Dane postępowanie można wyszukać również na liście wszystkich postępowań na platformie e-zamówienia, klikając kafelek „Przeglądaj postępowania / konkursy”.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem referencyjnym sprawy, tj. IK.271.16.2023.ZP.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w Dziale XX SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w Dziale XX SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IK.271.16.2023.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie szkolnym uczniów (dowóz i odwóz) z terenu Gminy Gromnik w roku szkolnym 2023/2024 (10 miesięcy) oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu.
2. W ramach przewozu szkolnego Wykonawca zapewnia dowóz uczniów do ZS w Gromniku oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemiechowie i odwóz uczniów z powyższych placówek oświatowych do przystanków zlokalizowanych na następujących trasach dowozu:

— do Zespołu Szkół w Gromniku
Przywozy

TRASA
PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ
PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW
SZACUNKOWA LICZBA DZIECI
SZKOŁA
1. Polichty – Gromnik Góry – Gromnik 7 km 4 16
ZS Gromnik


Odwozy

TRASA
PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ
PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW
SZACUNKOWA LICZBA DZIECI
SZKOŁA
1. Gromnik – Gromnik Góry – Polichty 7 km 4 16
ZS Gromnik



— do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Siemiechowie
Przywozy

TRASA
PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ
PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW
SZACUNKOWA LICZBA DZIECI
SZKOŁA
1. Siemiechów (Igle, Dybkówka, Folwark, Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, droga na Wróblowice, Siemiechów Góry, Siemiechów Góry(za wyciągiem)) 19 km 11 32 ZSP
Siemiechów

Odwozy

TRASA
PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ
PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW
SZACUNKOWA LICZBA DZIECI
SZKOŁA
1. Siemiechów (Igle, Dybkówka, Folwark, Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, droga na Wróblowice, Siemiechów Góry, Siemiechów Góry (za wyciągiem)) 19 km 11 32 ZSP Siemiechów

Łączna szacunkowa liczba uczniów: 48
Łączna dzienna długość tras przewozów szkolnych ok: 52 km.

Uwaga!
W powyższym kilometrażu jest uwzględniony tylko dowóz i odwóz, a nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych tras, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca.
Dane zawarte w powyższych tabelach są szacunkowe, Zamawiający w trakcie trwania umowy zastrzega sobie prawo do zmiany dziennej ilości kilometrów oraz zmiany liczby przewożonych uczniów bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu.
Wykonawca we własnym zakresie uzgodni z odpowiednim zarządcą zasady korzystania z w/w przystanków.
3. Przewozy uczniów dotyczą dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne, wyłączając dni wolne od nauki, przerwy świąteczne, czas trwania ferii zimowych obowiązujących w województwie małopolskim. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół.
4. Przewóz uczniów odbywać się będzie według harmonogramów ustalonych pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorami poszczególnych Szkół i będą mogły ulegać zmianie w związku z organizacją pracy Szkół z siedmiodniowym wyprzedzeniem.
5. Powyższe harmonogramy zawierać będą szczegółowe ustalenia dotyczące liczby uczniów, tras, przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwóz po zakończeniu zajęć lekcyjnych.
6. Realizując zamówienie Wykonawca musi dysponować dwoma (2) pojazdami/autobusami - o liczbie miejsc wynikającej z zestawienia liczby przewożonych uczniów oraz trzecim rezerwowym pojazdem/autobusem, ażeby w sytuacji awaryjnej zapewnić przewóz uczniów.
7. Pojazdy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie – uczniowie muszą mieć zagwarantowane miejsca siedzące.
8. Pojazdy służące do przewozu uczniów muszą spełniać wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj., Dz. U. z 2023 r. poz. 1047) oraz innych przepisach związanych z przewozem osób. Winny być w pełni sprawne, spełniać wymogi bezpieczeństwa, odpowiednio oznakowane (zgodnie z obowiązującymi przepisami), utrzymane w czystości z zachowaniem estetyki wewnętrznej i zewnętrznej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli pojazdów.
9. W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić transport zastępczy (maksymalny dopuszczalny czas podstawienia pojazdu zastępczego wynosi 60 minut) spełniający wszelkie wymogi określone przez Zamawiającego przy udzieleniu zamówienia. O powyższym fakcie muszą być powiadomieni Dyrektorzy poszczególnych Szkół.
10. W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a kosztami obciąży Wykonawcę (z należnego wynagrodzenia) oraz nałoży karę w wysokości określonej w umowie.
11. Wykonawca nie może powierzyć wykonania usługi wynikającej z niniejszej umowy innej osobie bez pisemnej zgody Zamawiającego.
12. W razie zaprzestania świadczenia usług lub nieprzystąpienia przez Wykonawcę do świadczenia usług przewozowych w umownym terminie Zamawiający będzie uprawniony do powierzenia wykonania usług przewozu uczniów innemu Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty całości kosztów związanych z wykonaniem przewozów zastępczych.
13. Opiekę nad uczniami oraz ich bezpieczeństwo w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. Opiekunem uczniów nie może być kierowca autobusu. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozów, zapewnienia opieki i zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w czasie przejazdu.
14. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych, zapewnienia im właściwej opieki oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny.
15. Przewóz uczniów ma się odbywać ubezpieczonymi pojazdami/autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza pojazdy/autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem.
16. Wykonawca winien posiadać wiedzę w zakresie znajomości terenu Gminy oraz odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami w Gminie Gromnik.

Wymagania stawiane Wykonawcy:
17. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
18. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
19. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
20. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, adresu e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
21. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikających z nieprawidłowej realizacji zamówienia.
23. W trakcie wykonywania przewozu uczniów Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania następujących przepisów prawnych:
1) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 poz. 1047),
2) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 poz. 2201),
oraz innych, obowiązujących przepisów prawnych dotyczących przedmiotu zamówienia,
3) doraźnych zarządzeń, poleceń i uwag dotyczących organizacji przewozu uczniów, wydawanych przez Dyrektorów poszczególnych Szkół.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o znaczeniu (wadze):
• cena oferty brutto znaczenie – 60 pkt
• czas podstawienia pojazdu zastępczego znaczenie – 40 pkt

1) Punkty w kryterium cena oferty brutto „(KC)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:

CN
KC = ----- x 60 (pkt.)
COB

gdzie:
KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej,

2) Punkty w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego „(KPZ)” zostaną wyliczone wg. poniższego wzoru:
KPZN
KPZ = ----- x 40 (pkt.)
KPZOB
gdzie:
KPZ – ilość punktów przyznanych Wykonawcy,
KPZN – najkrótszy zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego,
KPZB – zaoferowany czas podstawienia pojazdu zastępczego w ofercie badanej.

Uwaga:
• Maksymalny czas podstawienia pojazdu zastępczego od wezwania (telefonicznego), przez pracownika Urzędu Gminy – 60 minut
• Minimalny czas podstawienia pojazdu zastępczego od wezwania (telefonicznego), pracownika Urzędu Gminy – ¬ 30 minut,
• W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) pola określającego czas podstawienia pojazdu zastępczego, będzie to równoznaczne z zaoferowaniem 60 minut,
• W przypadku, gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje czas podstawienia pojazdu zastępczego krótszy niż 30 minut, Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców w kryterium czas podstawienia pojazdu zastępczego przyjmuje 30 minut.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert. Liczba punktów będzie zaokrąglana do drugiego miejsca po przecinku. Liczbę punktów uzyskanych przez Wykonawcę oblicza się wg wzoru:
P = Kc + KPZ
P – liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę, gdzie:
KC – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Cena oferty brutto”,
KPZ – liczba punktów uzyskanych za kryterium „Czas podstawienia pojazdu zastępczego”

3. Maksymalna ilość punktów jaką, po uwzględnieniu znaczenia (wagi) kryterium, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia pojazdu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
3. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy:
 Wykonawca będzie posiadać licencje w zakresie objętym zamówieniem publicznym, tj. licencja na krajowy przewóz osób, o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2022 r. poz. 2201).,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – w celu wykazania spełnienia warunku, Wykonawca wykaże się:
• doświadczeniem w należytym wykonaniu (lub w wykonywaniu – w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie szkolnym uczniów przez minimum jeden rok szkolny,
• dysponuje lub będzie dysponował trzema (3) pojazdami/autobusami (dwoma o liczbie miejsc wynikającej z zestawienia liczby przewożonych uczniów oraz trzecim rezerwowym pojazdem/autobusem, ażeby w sytuacji awaryjnej zapewnić przewóz uczniów) spełniającymi wymagania zawarte w niniejszej SWZ.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty:
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.:
a) kopię aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego o której mowa w art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201),
b) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania; co najmniej jedną usługę polegającą na przewozie szkolnym uczniów przez minimum jeden rok szkolny (Załącznik nr 5 do SWZ);
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego – trzy (3) pojazdy/autobusy (dwa o liczbie miejsc wynikającej z zestawienia liczby przewożonych uczniów oraz trzeci rezerwowy pojazd/autobus, ażeby w sytuacji awaryjnej zapewnić przewóz uczniów) wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; Wykaz środków transportu (Załącznik nr 6 SWZ),

Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1., ppkt. 3) SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą:
1) Wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ.
2) Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. Oznacza to, że w przypadku jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego.
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego – wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ stanowiący oświadczenie dotyczące odpowiednio:
a) Wykonawcy;
b) każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
c) podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP (Dział VII, pkt. 1 SWZ).
4) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
5) Zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy), na które wykonawca będzie się powoływał w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Dziale VI SWZ. Zgodnie z art. 118 ust. 3 PZP Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą zobowiązania w/w podmiotów do oddania mu do dyspozycji tych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne podmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 PZP zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania
oświadczeń woli każdego ze wspólników.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy został określony w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki "oferty/wnioski" dostępnej na platformie e-zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/ w szczegółach postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę na podstawie art. 7ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 129), zwaną dalej „ustawą sankcyjną”, który:
1) jest wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.
ustawy;
2) jest beneficjentem rzeczywistym Wykonawcy w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu
pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) jest jednostką dominującą Wykonawcy w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy
4. Wykluczenie Wykonawcy, o którym mowa w art. 7 ust. 1 „ustawy sankcyjnej” nastąpi na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 „ustawy sankcyjnej”.
5. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, nakładanej przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.