eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bojszowy › Zakup oleju napêdowego do celów opa³owych (grzewczych) dla ogrzewania budynku Szko³y Podstawowej w Bojszowach, Gminnej Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi w ¦wierczyñcu.



Og³oszenie z dnia 2022-09-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup oleju napêdowego do celów opa³owych (grzewczych) dla ogrzewania budynku Szko³y Podstawowej w Bojszowach, Gminnej Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi w ¦wierczyñcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM.WILHELMA GAWLIKOWICZA W BOJSZOWACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000725915

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtego Jana 33

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bojszowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-220

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_bojszowy@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spbojszowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: SZKO£A PODSTAWOWA IM.WILHELMA GAWLIKOWICZA W BOJSZOWACH

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000725915

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. ¦wiêtego Jana 33

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Bojszowy

1.11.5.) Kod pocztowy: 43-220

1.11.6.) Województwo: ¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sp_bojszowy@poczta.onet.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.spbojszowy.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oleju napêdowego do celów opa³owych (grzewczych) dla ogrzewania budynku Szko³y Podstawowej w Bojszowach, Gminnej Szko³y Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi w ¦wierczyñcu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2701a8b2-2a9f-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00342913

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu:
• miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
• ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/ ,
• poczty elektronicznej: sp_bojszowy@poczta.onet.pl
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Szczegó³y zawarte w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Wilhelma Gawlikowicza w Bojszowach reprezentowana przez Dyrektora Szko³y, 43-220 Bojszowy, ul. ¦w. Jana 33, sp_bojszowy@poczta.onet.pl , tel. (32) 218 91 22 .
2. W sprawach zwi±zanych z danymi osobowymi mo¿na skontaktowaæ siê z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych poprzez e-mail: iod@sp_bojszowy.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego okre¶lonego w niniejszej SWZ;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego, o ³±cznej szacunkowej ilo¶ci 110 m3, do ni¿ej wymienionych Odbiorców koñcowych:
Lp. Nazwa placówki
(odbiorca koñcowy) Adres placówki Przewidywane zapotrzebowanie na olej
1. Szko³a Podstawowa im. Wilhelma Gawlikowicza w Bojszowach ul. ¦wiêtego Jana 33
43-220 Bojszowy do 60 m3
2. Gminna Szko³a Podstawowa z Oddzia³ami Integracyjnymi im. Ks. Jerzego Popie³uszki w ¦wierczyñcu ul. Sierpowa 38
43-220 ¦wierczyniec do 50 m3

2. Zakres us³ug, poszczególne ilo¶ci oraz ich opis znajduje siê SWZ oraz za³±cznikach do SWZ tj.: szczegó³owym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ), wzorze formularza ofertowego oraz
w projektowanych postanowieniach umowy.
3. Stosownie do tre¶ci art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
nie stawia wymagania w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia polegaj±ce na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z pó¼n. zm.).
4. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty czê¶ciowej jak równie¿ oferty wariantowej.
W ocenie Zamawiaj±cego brak podzia³u zamówienia na czê¶ci nie ogranicza na p³aszczy¼nie ilo¶ciowej jak równie¿ jako¶ciowej mo¿liwo¶ci udzia³u wykonawców Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorstw oraz zapewnia stosowanie jednakowego standardu ¶wiadczenia us³ugi dla obu jednostek o¶wiatowych.
5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci z³o¿enia oferty wariantowej.
6. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia.
7. Zamawiaj±cy nie okre¶li³ w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia, o których mowa w art. 96 ustawy.
8. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastrze¿enia mo¿liwo¶ci ubiegania siê o udzielenie zamówienia wy³±cznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy.
9. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych (dotychczasowemu wykonawcy zamówienia podstawowego), o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8).
10. Zamawiaj±cy nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej oraz nie wymaga z³o¿enia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy.
11. Rozliczenia pomiêdzy Zamawiaj±cym a przysz³ymi Wykonawcami zamówienia odbywaæ siê bêd± w z³otych polskich. Zamawiaj±cy nie przewiduje rozliczeñ w walutach obcych.
12. Zamawiaj±cy nie przewiduje zwrotu kosztów udzia³u w postêpowaniu.
13. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiaj±cy nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiaj±cy nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Zamawiaj±cy nie przewiduje z³o¿enia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
17. Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ w zakresie przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
18. Kod CPV dotycz±cy przedmiotu zmówienia:
G³ówny kod: 09135100-5 – olej opa³owy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane, je¿eli zosta³y okre¶lone odrêbnie dla wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy zgodnie z art. 455 ustawy Pzp przewiduje mo¿liwo¶æ prowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy. Szczegó³y zawiera za³±cznik do SWZ_Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-20 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-20 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.