Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00256763/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
- 2022/BZP 00286537/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie terenu zieleni i rozbudowa istniejącego placu zabaw – dz. 208/2, AM-10, obręb Ołtaszyn przy ul. Rubinowej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zagospodarowanie terenu zieleni i rozbudowa istniejącego placu zabaw – dz. 208/2, AM-10, obręb Ołtaszyn przy ul. Rubinowej”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8de04604-040b-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.39 „Zagospodarowanie terenu zieleni i rozbudowa istniejącego placu zabaw – dz. 208/2, AM-10, obręb Ołtaszyn przy ul. Rubinowej”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256763/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/49/2022/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 292725,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych, prac ogrodniczych i pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu zieleni i rozbudowa istniejącego placu zabaw – dz. 208/2, AM-10, obręb Ołtaszyn przy ul. Rubinowej”. W ramach realizacji inwestycji przewiduje zagospodarowanie zieleńca zlokalizowanego przy ul. Rubinowej we Wrocławiu na nieruchomości oznaczonej geodezyjnie jako dz. nr 208/2, AM-10, obręb Ołtaszyn. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych, polegających w szczególności na:
a) ogrodzeniu terenu budowy, wygrodzeniu stref niebezpiecznych, umieszczeniu tablic ostrzegawczych oraz kart informacyjnych do standardów ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia,
b) tyczeniu układu przestrzennego,
c) robotach pomiarowych przy powierzchniowych robotach ziemnych,
d) zabezpieczeniu drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych,
e) przygotowaniu terenu – roboty ziemne takie jak, wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża,
f) rozebraniu części istniejącej nawierzchni mineralnej,
g) rozebranie obrzeży drewnianych, przeznaczonych częściowo do pozostawienia oraz przełożenia,
h) wykonaniu nasypu wraz z zagęszczeniem i pozyskaniem gruntu,
i) demontażu istniejących elementów małej architektury 5szt. (huśtawka, bujak 4szt.),
j) budowie nawierzchni żwirowej bezpiecznej z obrzeżem z bali drewnianych robiniowych pojedynczych, powiększeniu nawierzchni piaszczystej, ogrodzenia nawierzchni piaszczystej, obrzeża z bali drewnianych robiniowych podwójnych (wejścia na nawierzchnię piaszczystą), nawierzchni ścieżki bosych stóp z obrzeżem z palików drewna robinii
k) dostawie i montażu małej architektury: huśtawki podwójnej (1szt.), huśtawki „ptasie gniazdo” (1szt.), karuzeli typu „tipi” (1szt.), karuzeli typu „spinner” (1szt.), zestawu do balansu i wspinaczki (1szt.), słupa pojedynczego (9szt.), zestawu podwójnych słupów do balansowania (11szt.),
l) odtworzeniu zniszczonych podczas prac nawierzchni,
m) uporządkowanie terenu po prowadzonych robotach budowlanych.
Wszelkie elementy konstrukcji wykonane z drewna robiniowego muszą zostać zabezpieczone przed działaniem warunków atmosferycznych, pęknięciami, flekowanie szpar i pęknięć w drewnie jest niedopuszczalne, wilgotność drewna < 13% w stanie powietrzno-suchym. Należy zapewnić wysoki standard drewna, po obróbce powinno posiadać gładką powierzchnię bez zadr. Niedopuszczalne są wady w postaci oznak chorób drewna, drewno powinno być wcześniej odpowiednio sezonowane.
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na:
a) wykonaniu nasadzeń drzew: grab pospolity (Carpinus betulus) x6, jesion wyniosły (Fraxinus excelsior) x6 wraz z niskim palikowaniem drzew,
b) założenie trawnika na nasypie w południowo-zachodniej części terenu inwestycji,
c) odtworzeniu trawników wzdłuż budowanych nawierzchni o szerokości minimum 1,5 mb oraz w miejscach, w których trawnik ulegnie zniszczeniu podczas prowadzenia robót budowlanych.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
pielęgnacja gwarancyjna zieleni (tj. wykonanych prac ogrodniczych) w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu umowy.
2. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 352770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352770,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 352770,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOKO Jolanta Kozłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9121819850
7.3.3) Ulica: Iwaszkiewicza 26/2
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 352770,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Przedmiot umowy (Część I oraz Część II) zostanie wykonany w terminie 100 dni od daty zawarcia umowy.
2) Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i Części II przedmiotu umowy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.