eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Przebudowa układu pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie oraz dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych



Ogłoszenie z dnia 2023-08-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa układu pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie oraz dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa układu pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie oraz dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ad1fd5e-100c-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007205/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa układu pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego Opatowie oraz dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269754

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3613643,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa układu pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie oraz dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych.
Przedmiotem planowanego zakresu rzeczowego inwestycji są roboty budowlane polegające na przebudowie pomieszczeń budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie przy ul. H. Sienkiewicza 17,27-500 Opatów dz. ewid. nr 671/2 wraz z dostosowaniem budynku do aktualnych wymagań ochrony przeciwpożarowej przy uwzględnieniu wskazań posiadanej ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego oraz do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz postanowienia znak: WZ.5595.38.1.2021 z dnia 30.06.2021r. Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach oraz wymagań, zaleceń i wytycznych bezpieczeństwa dla pracowników Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg, korzystających z Aplikacji Dostępowych Systemu Informatycznego Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców jakim powinny odpowiadać pomieszczenia, w których pracownicy Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg będą korzystać z ww. Aplikacji i zwiększenia dostępności do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg dla osób niepełnosprawnych oraz szczególnych rozwiązań umożliwiających podejmowanie działań minimalizujących zagrożenie dla
Roboty budowlane związane z zagospodarowaniem terenu mają na celu dostosowanie do obowiązujących przepisów szerokości drogi pożarowej umożliwiającej dojazd pojazdów jednostek ochrony przeciwpożarowej do obiektu budowlanego o każdej porze roku.
Roboty budowlane związane z przebudową pomieszczeń na potrzeby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg na parterze budynku mają na celu zapewnienie osobom korzy-stającym z ww. Wydziału, który obsługuje dziennie ponad 120 osób ewakuację w przypadku powstania pożaru. Ekspertyza techniczna zakłada, iż zostanie zapewniona ewakuacja z wyższych kondygnacji budynku poprzez klatkę schodową, która zostanie wy-dzielona przeciwpożarowo. Osoby korzystające z Wydziału, poruszające się na wózkach inwalidzkich dzięki przeniesieniu ww. Wydziału na parter budynku, mogłyby w przypadku wybuchu pożaru opuścić budynek samodzielnie w jak najkrótszym czasie. W związku z czym należy dostosować pomieszczenie parteru na potrzeby Wydziału w tym także w zakresie bezpieczeństwa pożarowego oraz dostarczyć i zamontować wyposażenie meblowe określone w dokumentacji projektowej.
Przewidziany do realizacji zakres prac ma na celu kompleksowe dostosowanie budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie do aktualnie obowiązujących przepisów przeciwpożarowych, przy uwzględnieniu wskazań posiadanej ekspertyzy technicznej rzeczoznawcy budowlanego oraz do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych oraz postanowienia Świętokrzyskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Kielcach.
Zakres robót obejmuje:
- dostosowanie budynku do przepisów przeciwpożarowych poprzez podzielenie budynku na strefy pożarowe; wykonanie nowych ścianek murowanych z wykonaniem otworów na drzwi ppoż i ułożeniem nadproży; zabezpieczenie elementów konstrukcji budynku poprzez roboty polegające na zabezpieczeniu konstrukcji do wymaganej klasy odporności pożarowej elementów budynku (w związku z dokonaniem odkrywek elementów konstrukcji nośnej budynku na etapie sporządzania dokumentacji projektowej i stwierdzeniu braku zabezpieczenia konstrukcji do wymaganej klasy odporności pożarowej elementów budynku, roboty budowlane będą polegały na zabezpieczeniu stalowych elementów konstrukcji budynku do wymaganej klasy odporności ogniowej tj. R120 dla elementów głównej konstrukcji nośnej i REI60 dla elementów stropów zgodnie z rozdz. 2 Odporność pożarowa budynków Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1065 z późn. zm.) Elementy konstrukcji nośnej budynku do odpowiedniej klasy odporności ogniowej mogą zostać zabezpieczone za pomocą silikatowo-cementowych płyt ognioochronnych lub płyt z wełny mineralnej ewentualnie w postaci masy natryskowej), wykonanie instalacji wodociągowej przeciwpożarowej z hydrantami wewnętrznymi, z wykonaniem przejść przez przegrody w odpowiedniej klasie odporności ogniowej; dostosowanie przepustów instalacyjnych w przegrodach do wymaganej klasy odporności ogniowej; wykonanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z sygnalizacją akustyczno-głosową oraz podłączeniem do obiektu KPSPSP w Opatowi, podłączenie systemu detekcji gazu w kotłowni do systemu sygnalizacji pożarowej; wykonanie sytemu oddymiania klatki schodowej; wykonanie awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego na wszystkich drogach ewakuacji wraz z podświetlanymi znakami ewakuacyjnymi; wyposażenie kotłowni w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne; zwiększenie ilości środka gaśniczego w gaśnicach o 100%; wymianę i montaż drzwi o wymaganej odporności ogniowej; dostosowanie stropu nad rozdzielnią główną do odpowiedniej klasy odporności ogniowej, doposażenie kotłowni w drzwi z dźwignią antypaniczną; malowanie i gruntowanie ścian i sufitów, uzupełnienie tynków; zagospodarowanie terenu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Opatowie mające na celu poszerzenie drogi pożarowej polegające na demontażu krawężników, wykonaniu robót ziemnych, wykonaniu podbudowy oraz nawierzchni z betonu asfaltowego wraz z wykonaniem nowych krawężników i transportem materiałów z rozbiórki wraz z opłatą za składowanie na wysypisku/utylizowanie;
- przebudowę pomieszczeń na potrzeby Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg i sali koferencyjnej na parterze budynku polegające na: rozbiórce istniejących ścianek działowych wraz z wykonaniu nowych w nowym usytuowaniu, domurowaniu i dostawieniu ścianek, z wykonaniem otworów i nadproży; rozbiórce instalacji elektrycznych i sanitarnych; wykonaniu instalacji i urządzeń sanitarnych, tj. instalacji wodociągowej z armaturą, kanalizacji, instalacji centralnego ogrzewania; wykonaniu instalacji i urządzeń elektroelektrycznych, w tym: tablic, instalacji oświetleniowej, instalacji gniazd wtykowych, instalacji siłowej, instalacji strukturalnych, komputerowych, kontroli dostępu, systemu alarmowego; wymianie instalacji oświetlenia podstawowego, wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami; wykonaniu nowych tynków i gładzi, malowaniu i gruntowaniu, wykonaniu ścianek działowych g-k oraz przegród systemowych do boksów wraz z zabudową meblową; wymianie sufitu podwieszanego, transporcie materiałów z rozbiórki wraz z opłatą za składowanie na wysypisku/utylizowanie; na poszerzeniu otworów drzwiowych w sali konferencyjnej, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, zamurowaniu otworów po oknach, uzupełnienie wykończenia elewacji, wymianie instalacji elektrycznej i sanitarnej poprzez m.in. wykonanie klimatyzacji z funkcją dogrzewania pomieszczenia, wykonanie skrzynki elektrycznej, wykonaniu oświetlenia w postaci szyny z reflektorami, wykonanie orurowania i wpięcie do instalacji c.o. wraz z nowymi grzejnikami; wykonaniu gładzi, malowaniu wraz z gruntowaniem ścian, wykonaniu okładziny ściennej z płyt, wymianie posadzki, transporcie materiałów z rozbiórki wraz z opłatą za składowanie na wysypisku/utylizowanie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262520-2 - Roboty murowe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4529720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5733077,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4529720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Z Elektryka Grzegorz Leszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661209149

7.3.3) Ulica: Zawada

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4529720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 129 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.