Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00208511/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
- 2022/BZP 00231244/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - etap 2 - skwer przy ul. Centralnej”, projekt nr 239 WBO 2020.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - etap 2 - skwer przy ul. Centralnej”, projekt nr 239 WBO 2020.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a219e86-ebc6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029169/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Realizacja inwestycji pn.: Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - Etap II - WBO 2020 pr. 239
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208511/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/40/2022/DP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - etap 2 - skwer przy ul. Centralnej”, projekt nr 239 WBO 2020. Inwestycja obejmuje zagospodarowanie działki nr 2/5 AM-15, obręb Brochów poprzez:
- budowę alejek parkowych,
- montaż obiektów małej architektury,
- nasadzenia zieleni.
W ramach inwestycji należy uzyskać zgodę zarządcy terenu, tj. ZDiUM na zajęcie pasa drogowego, co wiąże się z opracowaniem projektu organizacji ruchu zastępczego i uzyskaniem zatwierdzenia w WIM UM.
Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywać sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony.
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych w szczególności:
1) ogrodzenie terenu budowy, wygrodzenie stref niebezpiecznych oraz umieszczenie tablic ostrzegawczych,
2) tyczenie układu przestrzennego,
3) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych,
4) zabezpieczenie drzew i krzewów na czas trwania robót budowlanych;
Zabezpieczenie drzew należy wykonać zgodnie z Planem ochrony drzew przygotowanym przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym. Plan ochrony drzew opracować mając na względzie Standardy ochrony drzew w Inwestycjach Wrocławia, dostępne na stronie internetowej Zarządu Zieleni Miejskiej we Wrocławiu (http://www.zzm.wroc.pl/pl/dzialania_zzm,366.html),
5) przygotowanie terenu – roboty związane z wycinką krzewu, roboty ziemne (wywóz gruzu, profilowanie i zagęszczanie podłoża),
6) prace rozbiórkowe (obniżenie istniejących krawężników),
7) budowa alejek o nawierzchni mineralnej,
8) dostawa i montaż małej architektury:
- ławki (3 szt.),
- kosze na odpady (2 szt.),
- słupki blokujące wjazd (9 szt.).
CZĘŚĆ II : wykonanie prac ogrodniczych, w szczególności polegających na:
a) pielęgnacji istniejących drzew,
b) nasadzeniu krzewów (1 378 szt.) oraz bylin (425 szt.) wraz z korowaniem,
c) odtworzeniu trawnika po robotach.
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni:
wykonanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) liczonych od dnia protokolarnego bezusterkowego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I i II przedmiotu zamówienia, polegającej na:
a) dla trawnika:
- koszenie trawników raz w miesiącu wegetacji (od kwietnia do października), w czasie suszy ograniczając koszenie,
- nawożenie trawnika,
- wałowanie trawnika,
- piaskowanie trawnika,
- napowietrzanie trawnika,
- renowacja (usuwanie ubytków poziomych i przedepta),
b) dla drzew, krzewów:
- cięcie kształtujące pokrój roślin,
- cięcie pielęgnacyjne roślin,
- pielęgnacja kwietników,
- zabezpieczenie na zimę (dotyczy krzewów wrażliwych na mróz),
- dosadzenie uzupełniające materiału roślinnego, w miejsce uschniętych i zniszczonych roślin,
- uzupełnienie kory na rabatach i w misach min. 2 razy w roku,
c) w trakcie prowadzonej pielęgnacji dla wszystkich form zieleni:
- regularne i obfite podlewanie szczególnie w okresach suszy letniej,
- nawożenie i regularne oględziny ich stanu zdrowotnego nasadzonych roślin wraz z przeglądami mis wokół drzew i stanu ich wiązań i palików zgodnie dokumentacja projektową,
- utrzymanie terenu zieleni w czystości (grabienie wiosenne i jesienne: liści, gałęzi, suchej trawy – dotyczy całej powierzchni objętej opracowaniem),
- bieżące wywożenie urobku (biomasy).
Uwagi:
- w ramach inwestycji Wykonawca zobligowany jest do wystąpienia o zajęcie pasa drogowego (wraz z poniesieniem jego kosztów) oraz opracowania i uzgodnienia organizacji ruchu zastępczego i obsługi komunikacyjnej placu budowy na czas realizacji robót,
- wszelkie roboty muszą być prowadzone z priorytetowym poszanowaniem drzewostanu,
- wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć drzewa uzgodnione z Zamawiającym
w planie ochrony drzew oraz utrzymać to zabezpieczenie w całym okresie prowadzenia prac - tylko dla zadań tego wymagających, jeśli roboty prowadzone będą w zbliżeniu do istniejących drzew,
- na terenie obowiązuje stosowanie standardów ochrony drzew w inwestycjach Wrocławia,
- Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia na swój koszt nadzoru archeologicznego (a w razie konieczności przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych) zgodnie z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzory umów wraz z OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292704,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362335,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292704,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JOKO Jolanta Kozłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9121819850
7.3.3) Ulica: ul. Iwaszkiewicza 26/2
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.5) Kod pocztowy: 55-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292704,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.